The Stig ontmaskerd
- Niels
- Auto: Prius+
Re: The Stig ontmaskerd
What's new? :banaan:
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... g&start=25" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... g&start=25" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Tim Schrick is soms ook mister Stiggy

"Some say that his voice can only be heard by cats, and that he is banned from the city of Chichester. All we know is... he's called The Stig."
"Some say that his voice can only be heard by cats, and that he is banned from the city of Chichester. All we know is... he's called The Stig."
- Geelhoed
Kom op zeg!Steven Nauta schreef:Tim Schrick is soms ook mister Stiggy
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Oeh sorry ik wist niet dat je een plaatje met pijltjes had! 

-

- Peter Tunissen
Ik snap niet veel, maar ik snap wel dat de belangrijkste reden om aan een poppenkast als the Stig te beginnen is dat je verschillende rijders kunt gebruiken zonder dat fanboys van merk A beginnen te miepen dat de tijden niet te vergelijken zijn met die van merk B omdat ze door verschillende coureurs gereden zijn.
Wat ook logisch is, want coureurs hebben het over het algemeen druk zat, dus die kunnen echt niet zomaar 50 dagen per jaar beschikbaar zijn als er een auto getest moet worden, als ze ergens anders moeten racen heeft Top Gear gewoon pech.
Dat het verschillende rijders zijn leek me ook wel duidelijk als je naar de rijstijl kijkt, de ene keer gaat-ie hartstikke clean over hun testbaantje en blijft in die laatste bocht een meter van het gras af, een volgende keer gaat-ie glijdend en driftend over de baan en neemt een halve meter gras aan de binnenkant van die laatste bocht mee, als dat dezelfde rijder is, is-ie behoorlijk schizofreen.
Wat ook logisch is, want coureurs hebben het over het algemeen druk zat, dus die kunnen echt niet zomaar 50 dagen per jaar beschikbaar zijn als er een auto getest moet worden, als ze ergens anders moeten racen heeft Top Gear gewoon pech.
Dat het verschillende rijders zijn leek me ook wel duidelijk als je naar de rijstijl kijkt, de ene keer gaat-ie hartstikke clean over hun testbaantje en blijft in die laatste bocht een meter van het gras af, een volgende keer gaat-ie glijdend en driftend over de baan en neemt een halve meter gras aan de binnenkant van die laatste bocht mee, als dat dezelfde rijder is, is-ie behoorlijk schizofreen.

-
Agh, ik vind de mythe gewoon mooi!
- Dennis Cavallino
McGarthy, Collins, Bailey en Schrick (?) zijn de regelmatige rijders.
Deze ophef (en de reactie van Top Gear: 'dan ontslaan we Collins maar meteen') vind ik echt prachtig. Zo mooi hoe je een fenomeen kunt creeeren en mensen erin kunt laten geloven, precies zoals ze dat zelf willen. Dat lukte de mens ruim 2000 jaar geleden al en het lukt ze nu nog steeds. En toevallig vandaag opnieuw, om 17.30 onze tijd.
Mooi man. Ik hou wel van al die ophef.
Deze ophef (en de reactie van Top Gear: 'dan ontslaan we Collins maar meteen') vind ik echt prachtig. Zo mooi hoe je een fenomeen kunt creeeren en mensen erin kunt laten geloven, precies zoals ze dat zelf willen. Dat lukte de mens ruim 2000 jaar geleden al en het lukt ze nu nog steeds. En toevallig vandaag opnieuw, om 17.30 onze tijd.
Mooi man. Ik hou wel van al die ophef.

- Elmar
Wisten jullie trouwens dat ik de Nederlandse Tim Schrick ben?
Ik heb ook zo'n grote neus.
Ik heb ook zo'n grote neus.

- Niels v D
Heystiggia 

- Dennis Cavallino
Ze zeggen dat zijn geur niet opvalt te midden van de visafslag van Scheveningen. Het schijnt dat speciaal voor hem en zijn DF-knaapjes homo vriendelijke hotels in het leven zijn geroepen. Vandaag test hij voor ons de enige echte Viper GTS, hier is the one and only, niet René, onze eigen STIG!
Ok Stiggie, step on it!

Ok Stiggie, step on it!
- Niall
Peter Tunissen is de Stig :morecoffee:
- Fernando
op een gegeven moment die grafiekjes ook niet meer...Metchu schreef:op een gegeven moment is die grap niet meer leuk

- Macboy
ErnStig
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ja wat een gelul.....................Stig er maar in..................... 

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Stigmatiserend dit.............................. 

- romo
AngStig...................dat word je ervan.....................
- romo
Wat een geStiggel...........................