Hoe is dat spreekwoord ook al weer "de pot verwijt de ketel" of zoiets........Cor Dame schreef:DR schreef:Prachtig ding. Niet aanzitten
David dat heb ik heb ook al gezegd, maar hij kan het misschien beter van een ander horen.
Wel iets groter schrijven want hij ziet nogal slecht, dus
Prachtig ding. Niet aanzitten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gr.
Corvette
Nou ja alleen andere pijpies dan.
Ducati Streetfighter S
- Downforce Hans
Re: Nieuwe Bike met nieuwe pijpen????
- David R.
+1HANZ06 schreef:Hoe is dat spreekwoord ook al weer "de pot verwijt de ketel" of zoiets........Cor Dame schreef:DR schreef:Prachtig ding. Niet aanzitten
David dat heb ik heb ook al gezegd, maar hij kan het misschien beter van een ander horen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gr.
Corvette
-
allen
De pot verwijt de ketel dat hij Cor is. :idea:
- wjn
Altijd taktischCor Dame schreef:DR schreef:Prachtig ding. Niet aanzitten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gr.
Corvette
- Roman
Staan er ergens hier trouwens al foto's van de jouwe? Dan heb ik ze gemist...wjn schreef: Altijd taktisch
- wjn
Idd gemist: http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 96#p376596" onclick="window.open(this.href);return false;Roman schreef:Staan er ergens hier trouwens al foto's van de jouwe? Dan heb ik ze gemist...wjn schreef: Altijd taktisch
'k heb er een paar op internet gezet, moet nog het e.e.a. afbouwen, maar wacht op nog wat spul: http://www.mijnalbum.nl/Album=UFFVFQVB" onclick="window.open(this.href);return false;
- Roman
Mooi!wjn schreef:Idd gemist: http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 96#p376596" onclick="window.open(this.href);return false;Roman schreef:Staan er ergens hier trouwens al foto's van de jouwe? Dan heb ik ze gemist...wjn schreef: Altijd taktisch
'k heb er een paar op internet gezet, moet nog het e.e.a. afbouwen, maar wacht op nog wat spul: http://www.mijnalbum.nl/Album=UFFVFQVB" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Harrie
Schitterende Duc.
Maat van mij heeft Leo Vince "onder" zijn MV Agusta F4 zitten. Erg mooie pijpen, goed afgewerkt en fabelachtige sound.
Maat van mij heeft Leo Vince "onder" zijn MV Agusta F4 zitten. Erg mooie pijpen, goed afgewerkt en fabelachtige sound.
-
Thommy
Vandaag op de motorbeurs in Utrecht geweest en mijn god wat ziet de Steetfighter er toch vet uit in het echie
en wat betreft het uitlaatsysteeem gaat het toch een open systeem worden van Akrapovic!
dit omdat het zelfde systeem van Termigioni niet mooi is afgewerkt en er te veel kleine details zijn die me niet bevallen bij de Termi. deze details zoals lasnaden en de afwerking van het carbon zijn bij Akra veeeeeel mooier gedaan en is een Akra dus veelduurzamer
hierbij komt ook nog dat het Acra systeem meer PK's en NM leverd
deze jongen gaat dus niet voor het standaard duc plaatje
bij Akra weten ze nog niet wat het percies gaat worden met de dempers... 1 of 2 dempers maar het zou er zomaar zo uit kunnen gaan zien... :banaan:

dit omdat het zelfde systeem van Termigioni niet mooi is afgewerkt en er te veel kleine details zijn die me niet bevallen bij de Termi. deze details zoals lasnaden en de afwerking van het carbon zijn bij Akra veeeeeel mooier gedaan en is een Akra dus veelduurzamer
hierbij komt ook nog dat het Acra systeem meer PK's en NM leverd
deze jongen gaat dus niet voor het standaard duc plaatje
bij Akra weten ze nog niet wat het percies gaat worden met de dempers... 1 of 2 dempers maar het zou er zomaar zo uit kunnen gaan zien... :banaan:
- wjn
Thommy schreef:Vandaag op de motorbeurs in Utrecht geweest en mijn god wat ziet de Steetfighter er toch vet uit in het echieen wat betreft het uitlaatsysteeem gaat het toch een open systeem worden van Akrapovic!
Wat vind ik het erg dat ik altijd gelijk hebwjn schreef:Termignoni of Akrapovic.
Kwaliteit van die laatste is beter, echter nog niet leverbaar voor de Streetfighter.
Enige waar je wel rekening mee moet houden, is na montage op een bank zetten en de CO / afstelling laten controleren. Je krijgt er geen aangepaste ECU bij. Je hebt kans dat ie bij vol gas te arm gaat lopen, wat erg slecht is voor de motor.
- Luca
Gisteren de motor in het echt gezien. 1 woord WAUW
Niks aan doen. Kan altijd nog!
Niks aan doen. Kan altijd nog!
-
Thommy
- frank de jonge
Re: Duc Streetfighter S
Zo, dat is een mooie machine 8)
- Michel P
Mooie brommer!
Michel
Michel
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Aha.. hier staat die dus! Mooi ding Tom! 8) Hou deze heel please.. 
-
Thommy
Gister de lijst met accessoires gehad van de dealer!
ook de Termigioni uitlaat is al leverbaar... nu wil alleen nog wachten tot Akra ook met een idee komt en dan kan ik kiezen welke ik super vind staan
de termigioni's zien er namelijk wel heel gelikt uit!
hier wat pics

hier een linkje met nog wat meer troep:
http://x2peaq.blu.livefilestore.com/y1p ... T?download
ook de Termigioni uitlaat is al leverbaar... nu wil alleen nog wachten tot Akra ook met een idee komt en dan kan ik kiezen welke ik super vind staan
de termigioni's zien er namelijk wel heel gelikt uit!
hier wat pics
hier een linkje met nog wat meer troep:
http://x2peaq.blu.livefilestore.com/y1p ... T?download
-
Ruud
Re: Duc Streetfighter S - Termignoni's p2
Dat ziet er wel heel erg mooi uit! Heb op mijn 848 gekozen voor Akra-dempers. Is eens een keer wat anders dan het eeuwige Termignoni-geblaf! En wat een geluid komt eruit zeg 
-
Steven N.
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Dat ding wat je nu hebt is ook erg mooi Thommy, ten minste die je zondag in Waalwijk had staan! Mooi dagje om te cruisen voor jullie ook.
-
Thommy
Wil ook even zien wat Akra doet met de dempers... in welke setup ze te monteren zijn... bv aan elke kant 1 net als de nieuwe monster......... of zoals de Termi's...Ruud schreef:Dat ziet er wel heel erg mooi uit! Heb op mijn 848 gekozen voor Akra-dempers. Is eens een keer wat anders dan het eeuwige Termignoni-geblaf! En wat een geluid komt eruit zeg
ga denk ik uiteindelijk toch voor Akra... door dezelfde mening als jou Ruud....
Steven Nauta schreef:Dat ding wat je nu hebt is ook erg mooi Thommy, ten minste die je zondag in Waalwijk had staan! Mooi dagje om te cruisen voor jullie ook.
jah das mijn huidige bike
en dit word dus de nieuwe vanaf april
Grt thommy
-
Ruud
Ik ben aangenaam verrast door mijn 848 in vergelijking met mijn GSXR600, veel meer koppel! Aangezien jij nog een pak extra vermogen erbij krijgt zal dat helemaal feest worden in vergelijking met de Z750...
En natuurlijk het geluid
En natuurlijk het geluid
-
Thommy
- Peric
Ik zag hier ook een foto voorbij komen van een Duc met een enkele pijp.
Voor zover ik weet moet je daar mee uitkijken met een Duc, scheelt vermogen.
-
Thommy
Peric schreef:Ik zag hier ook een foto voorbij komen van een Duc met een enkele pijp.
jah dat had ik ook al gehoord van een Duc expert op de Motor beurs in Utrecht...
waarschijnlijk worden het toch termigioni's want van bij Akra weten ze nog niet of er een compleet systeem word gemaakt voor de Streetfighter op korte termijn... wel komen ze met een slip-on
gr thommy
-
Thommy
vandaag stond hij bij Motofort in Vianen, ik blij gelijk smse: mn nieuwe bike staat hier!!

is het de motor voor de introductie.............................
dus nog 2 weken wachten en dan is het zover
dan komt die van mij binnen...
1 heel klein min puntje... hij is niet zwart maar antraciet... verder TOP!
grt thommy

hier nog een video van de eerst schuiver met een Streetfighter...
is het de motor voor de introductie.............................
dus nog 2 weken wachten en dan is het zover
1 heel klein min puntje... hij is niet zwart maar antraciet... verder TOP!
grt thommy
hier nog een video van de eerst schuiver met een Streetfighter...
-
Ruud
Was vandaag in Zaltbommel en daar werd ook net een SF S in het antraciet uitgeladen (zelfde kleur als de 1198S). Erg fraai apparaat!