allen schreef:De Df huisadvocaat zou zeggen dat Luco ons te slim af is. De borsten zijn bedekt en je zou kunnen stellen dat ze gewoon wat lotion opsmeert omdat ze wat schraal aanvoelen...

allen schreef:De Df huisadvocaat zou zeggen dat Luco ons te slim af is. De borsten zijn bedekt en je zou kunnen stellen dat ze gewoon wat lotion opsmeert omdat ze wat schraal aanvoelen...
Deze avatar valt ruim binnen de regels hoorRodney schreef:En dan hebben we het over regels van nicknames
lmao.......................
Jij wil te graag Rene, volgens mij sta je al helemaal gebukt klaarGTRene schreef:weg met dat ding Luco, je stopt je handje maar in je bilspleet
Ik had hem al aangepast hoor, maar ja toen werd ik beticht van het niet hebben van een ruggegraatMetchu schreef:Nou... zal ik het dan maar netjes vragen?
Luco... wil je alsjeblieft je avatar veranderen? Bovendien is de 5 die vliegt over de kerbs veel koeler! Daarmee had ik het gevoel dat je ook serieuzer werd genoemen. Dus bij deze, alsjeblieft, wil je je avatar veranderen
Dat dacht ikluco hornsveld schreef:ik snap al die ophef over een avatar niet, maar goed als het normaal gevraagd wordt ipv een kinderachtige poll op te zetten wil ik me best aanpassen hoor
Nee Metchu dat zie je verkeerd het gaat erom welk deel dicht bij de hersenen zitMetchu schreef:wat is het stevigste deel? Chiropractor in tha house?
luco hornsveld schreef:![]()
![]()
Rico hij is gaaf.
Maar zou een kwestie van tijd zijn voordat ik een pm zou krijgen denk ik
Ik ben wel geklommen in de hierarchie zie ik :banaan: :banaan:
Dat is nu het klootjesvolkR.J schreef:Kijk, met Rico kan je praten.
Maar hoe zit het nou met skyline/evo/sti/ferrari/porsche/lamborghini/facel vega/ etc etc etc rijders?
Rico schreef:luco hornsveld schreef:![]()
![]()
Rico hij is gaaf.
Maar zou een kwestie van tijd zijn voordat ik een pm zou krijgen denk ik
Ik ben wel geklommen in de hierarchie zie ik :banaan: :banaan:
Luco het modteam heeft alle dolle mina's ontslagen, dus weinig kans op een PM
En de heerlijke rust die je dan tegemoet treedt...R.J schreef:Edit: ja hoor, je kan toon avatars uitzetten.
in Gebruikerspaneel is het te vinden.