Klopt Thieu.HANZ06 schreef:Mis ik nu ietsMathieu schreef:Truukje is toch de handrem één tikje omhoog te zetten.
Let op Hans

Klopt Thieu.HANZ06 schreef:Mis ik nu ietsMathieu schreef:Truukje is toch de handrem één tikje omhoog te zetten.
Geef die M5 maar aan mij, doe ik wel voor je. Ik ben er een held in schijnt 8) 8)DR schreef:Moet dan alleen wel de M5 prive gaan verkopen wat waarschijnlijk een drama is.
Mathieu schreef:Truukje is toch de handrem één tikje omhoog te zetten.
ScherpRobin schreef:^^^^^^^^
allah, 911
Politiek/Religieus graag in het OT forum.
Mathieu schreef:Ja, Hans
Ik dacht dat jij daar te verlegen voor wasMetchu schreef:Geef die M5 maar aan mij, doe ik wel voor je. Ik ben er een held in schijnt 8) 8)DR schreef:Moet dan alleen wel de M5 prive gaan verkopen wat waarschijnlijk een drama is.
hah, goeieDR schreef:Ik dacht dat jij daar te verlegen voor wasMetchu schreef:Geef die M5 maar aan mij, doe ik wel voor je. Ik ben er een held in schijnt 8) 8)DR schreef:Moet dan alleen wel de M5 prive gaan verkopen wat waarschijnlijk een drama is.
Zegt genoeg, meeste Porsche rijders zijn geen 'echte' rijders. Iedere echte liefhebber gaat voor een handbak imho.DR schreef:Het valt me wel op dat als je gaat zoeken (Dld en NL) er meer tiptronic als handbakken te koop staan.
Ik pas je zin even aan Tristan:Tristan schreef:Zegt genoeg, meeste Porsche rijders zijn geen 'echte' rijders. Iedere echte liefhebber gaat voor een handbak imho.DR schreef:Het valt me wel op dat als je gaat zoeken (Dld en NL) er meer tiptronic als handbakken te koop staan.
Zeg maar gerust meeste Porsche rijders. Wie koopt er anders een 4S met tiptronic of in Belgie een boxster automaat met 211PK ? De meeste caymans hier zijn daarentegen weer in handen van echte rijders.Mark Nauta schreef:Ik pas je zin even aan Tristan:Tristan schreef:Zegt genoeg, meeste Porsche rijders zijn geen 'echte' rijders. Iedere echte liefhebber gaat voor een handbak imho.DR schreef:Het valt me wel op dat als je gaat zoeken (Dld en NL) er meer tiptronic als handbakken te koop staan.
'Zegt genoeg, meeste Turbo rijders zijn geen 'echte' rijders. Iedere echte liefhebber gaat voor een handbak imho'.
Ik had het er met André gisteravond op de kartbaan ook over. We kwamen totr de conclusie dat een Turbo te hard is (harde achteras met motor achterin) om een echte GT te zijn, en eigenlijk te soft om een echt sportieve wagen te zijn.
Dat vind ik niet terecht! Die bak is echt super qua techniek. Sneller dan DSG, en meer sensatie. Tuurlijk, de knopjes zitten verkeerd om, maar als het echt je kar is, dan weet je na 3 dagen rijden niet anders meer.frankv schreef:Porsche PDK is door EVO verkozen tot "disappointment of the year", vanwege de knopjes.
Frank
Godverd... Mark doe eens normaal man ! Iedereen weet inmiddels dat die dingen gewoon BELACHELIJK zijn. Niet alleen verkeerd ook, maar ook omdat het gewoon paddels moesten zijn achter het stuur. Punt uit. Terecht dat EVO dit als disappointment kiest. Ik roep dat al maanden en ga niet opnieuw beginnen. Het is onacceptabel. Echt onacceptabel. En jij weet dat donders goed.Mark Nauta schreef:Dat vind ik niet terecht! Die bak is echt super qua techniek. Sneller dan DSG, en meer sensatie. Tuurlijk, de knopjes zitten verkeerd om, maar als het echt je kar is, dan weet je na 3 dagen rijden niet anders meer.frankv schreef:Porsche PDK is door EVO verkozen tot "disappointment of the year", vanwege de knopjes.
Frank
Ik ga het niet weer zeggen Ilija (en Robin), maar in mijn testverslag van de PDK staat duidelijk wat ik er van vind. Dan lees je dus dat ik het geheel met je/jullie eens ben. Dat weet je ook wel Ilija!Robin schreef:Ik wilde het vanmiddag nog zeggen Mark.
Met Ilija eens...