Hele leuke race idd, vooral omdat het donker was natuurlijk. Ik had nog nooit een WEK wedstrijd gezien, maar het lijkt ook een aardige klasse om te rijden, weinig duw en trekwerk enz.
WEK is inderdaad erg leuk om te rijden, leuke sfeer en iedereen gaat netjes met elkaar om, ook achterblijvers kijken in het algemeen goed in de spiegels.Bert ///M3 schreef:Leuke screens![]()
Hele leuke race idd, vooral omdat het donker was natuurlijk. Ik had nog nooit een WEK wedstrijd gezien, maar het lijkt ook een aardige klasse om te rijden, weinig duw en trekwerk enz.
Johan Hutting schreef:Mooie race om mee te maken, maar heel erg koud langs de baan. Ook de regen tegen het eind hielp niet echt mee met het foto's maken
Ik stond toevallig in de box naast Andre bij de MX5, dus heb ook de nodige foto's van zijn team gemaakt.
Ik ga nu eerst even wat bijkomen van een lange dag wandelen, mijn foto's spam ik waarschijnlijk morgen wel
Moeizaam... het scheelde dat ik vanuit een team en met een andere vaste fotograaf langskwam en aan kon geven dat ik eerder met een vestje heb rondgelopen. In eerste instantie kreeg ik dan ook geen mee, maar na een telefoontje werd dat alsnog opgelost.RutgerK schreef:Johan, hoe ging het met het verkrijgen van een fotovest?
Ik heb zitten twijfelen om nog die kant op te gaan, maar ik had geen zin om alleen vanachter de hekken foto's te kunnen maken. Met de gladde baan en het beperkte licht wil je natuurlijk graag zo dicht mogelijk op de baan staan om foto's te kunnen maken.Johan Hutting schreef:Moeizaam... het scheelde dat ik vanuit een team en met een andere vaste fotograaf langskwam en aan kon geven dat ik eerder met een vestje heb rondgelopen. In eerste instantie kreeg ik dan ook geen mee, maar na een telefoontje werd dat alsnog opgelost.RutgerK schreef:Johan, hoe ging het met het verkrijgen van een fotovest?
Het is natuurlijk naast netwerken ook goodwill vanuit de organisatie, mijn foto's bereiken maar een paar honderd mensen dus 'grotere' partijen krijgen altijd voorrang. Ik begreep dat ze daar dit jaar (nog) strikter in zijn geworden
Volgende keer gewoon doen Rutger, desnoods een huishoudtrapje mee en je hebt in principe geeneens een groen vest nodig... Een lichtsterke tele is echter wel zo praktisch (70/80-200 2.8 bv.). Paddock en pitstraat is vziw. vrij toegankelijk tijdens de WEK, zolang je niemand in de weg loopt. Vanwege de kou stond iedereen echter in de pitboxenRutgerK schreef:Ik heb zitten twijfelen om nog die kant op te gaan, maar ik had geen zin om alleen vanachter de hekken foto's te kunnen maken. Met de gladde baan en het beperkte licht wil je natuurlijk graag zo dicht mogelijk op de baan staan om foto's te kunnen maken.
Ik heb recent de 10-22 groothoek zoomlens van Canon in bezit en daarmee kan je volgens mij fantastisch foto's maken in het paddock.
Misschien moet er eens een DF fotosite komen waarop evenementen aangekondigd kunnen worden en foto's van evenementen en shoots op geplaatst kunnen worden. Dat brengt misschien wel voldoende exposure om sneller die accreditatie te krijgen.
RutgerK schreef:Ik vond de verslaglegging online van de race prima verzorgd en goed te volgen ondanks dat er zeer verschillende racewagens meereden. Ik kreeg helemaal niet het idee dat het misplaatst was om een 318i in dezelfde race te hebben als een BRL light of 3 serie met een 5.0L. Misschien dat ook het dag/nacht element meespeelde in mijn beleving. En natuurlijk is het leuk om een DF'er te zien rijden.
Ik had het beeld soms ook zonder geluid aanstaan en zag op een gegeven moment de auto's allemaal binnenkomen (ongeluk Golf V) en een vlag met 60 erop. Wat is dat voor een vlag?
Die ken ik en het zou natuurlijk leuk zijn om daarna te kunnen verwijzen. 8)Johan Hutting schreef:
Gezien de hoeveelheid fotografen die hier rondloopt zal zo'n poule niet gaan werken vrees ik... overigens is er al een soort DF fotosite:
http://www.flickr.com/groups/drivingfun/pool/" onclick="window.open(this.href);return false;![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten