Duitse troep

Ja als je als een oud wijf drift gaat er niks stukLaurens schreef:Ik had al 2 dagen gedrift zonder ook maar 1 probleem, jij rijd een uur en er gaat van alles stuk.
Laurens schreef:Gelukkig zegt een foto meer dan 1000 woorden dus in dit geval zie avater![]()
Probeer jij nou eerst maar eens 2 bochten aan elkaar te koppelen zonder te spinnen dan praten we verder
Ik was naar al die mensen aan het zwaaien die je uit stonden te lachenLaurens schreef:Ja niet voor niets carter bescherm plaat eronder gemaakt, die ouwe Sierra blijft het gewoon 3 dagen doen zonder ook maar 1 druppel olie bij te vullen.
En volgens mij was die hand van jou, je was gewoon om hulp aan het schreeuwen omdat je nog nooit zo hard over een circuit bent gegaan
Die is inderdaad al op, daarom hoef ik niet meer aardig te doen, hij heeft toch al betaaldallen schreef:Neem aan dat die 50k al op is Luco? Je kerstverlichting is ook niet gratis, wel?
Ik zie het probleem wel want volgens mij hebben ze geen strip waar ff geburned kan worden en in dat geval gaat Cor daar dus niet eten. (en wij ook niet)Jeroen van Emmerik schreef:het is op het rijtje van " Dreefzicht " dus lijkt mij geen probleem... et enige is dat je nu moet gaan barbecuen!!
Gonzales BBQ
of anders
gewoon wokken in Zandvoort richting Bentveld/Heemstede
ik zie het probleem niet... van der valk kon dreefzicht ook al niet houden, en alleen een wokkert wel?!
als je naar gonzales gaat kun je de hele dreef gebruiken als "drag" strip... of je gaat for good old times even langs dreefzicht!HANZ06 schreef:Ik zie het probleem wel want volgens mij hebben ze geen strip waar ff geburned kan worden en in dat geval gaat Cor daar dus niet eten. (en wij ook niet)Jeroen van Emmerik schreef:het is op het rijtje van " Dreefzicht " dus lijkt mij geen probleem... et enige is dat je nu moet gaan barbecuen!!
Gonzales BBQ
of anders
gewoon wokken in Zandvoort richting Bentveld/Heemstede
ik zie het probleem niet... van der valk kon dreefzicht ook al niet houden, en alleen een wokkert wel?!