Robin schreef:z'n vrouw , zus van tennislegende Tom, Truus Kox-Okker doet 't nog sneller las ik.Hans GP schreef:De rondetijden zijn van Peter Kox, die man kan ook aardig rijden 8) 2,10min met de Mini
g*dverd*mme man!

Robin schreef:z'n vrouw , zus van tennislegende Tom, Truus Kox-Okker doet 't nog sneller las ik.Hans GP schreef:De rondetijden zijn van Peter Kox, die man kan ook aardig rijden 8) 2,10min met de Mini
Lol, het kwartje valt hier nu pashugo schreef:Robin schreef:z'n vrouw , zus van tennislegende Tom, Truus Kox-Okker doet 't nog sneller las ik.Hans GP schreef:De rondetijden zijn van Peter Kox, die man kan ook aardig rijden 8) 2,10min met de Mini
g*dverd*mme man!![]()
![]()
StefanCS schreef:
Ga jij nou eens wat kopen ipv alleen maar te mijmeren :jenna:Ruben schreef:Jullie geven Luco te veel aandacht...
Dat verschil valt wel mee hoorluco hornsveld schreef:Beter een huilende monteur dan een huilende eigenaar als die de rekening krijgt van de baliemedewerker die bij BMW werkt :fy: :fy:Paul schreef:Renault..... Createur de huilende monteur! :jenna:
Buiten de R8 op de Ring zorgt Audi wel vaker voor verassingen:Niels schreef:Prijsverschil tussen de Clio en Megane is wel errug klein zegDure jongen die Clio
De prestaties van de Megane zijn onvoorstelbaar en de TT is ook echt een verassing zeg
Ik zet de Megane alvast op de lijst voor als ze onder de 10K raken
Ruben schreef:Ik begrijp 'm nu pas...
Las overigens dat de Mini met iets meer dan 170 km/u het scheivlak ingaat. Slechts een kilometer langzamer dan de M. Serieuze shit, zo'n vrouwen autootje![]()
leuk lulverhaal.Ruben schreef:Ja ja, zeurdozen. Ingaan scheivlak noemen ze het.
Komt de waarheid eindelijk boven water....Aiko schreef:Of Andre kan niet rijden, natuurlijk....
Toch denk ik dat je dat met die Mégane R26-R met 260pk voor € 100,= ook kunt halen. 5 seconden is ontzettend veel, maar ik denk dat die Radicale die 5 sec er wel af kan snoepen. Hij is 150kg lichter en heeft een nog beter onderstel.luco hornsveld schreef:2.02,2 Ruben met een vijfje
Macboy schreef:Toch denk ik dat je dat met die Mégane R26-R met 260pk voor € 100,= ook kunt halen. 5 seconden is ontzettend veel, maar ik denk dat die Radicale die 5 sec er wel af kan snoepen. Hij is 150kg lichter en heeft een nog beter onderstel.luco hornsveld schreef:2.02,2 Ruben met een vijfje
Luco: wat vind je daarvan?