Ja. Daarnaast moet je bij hard je 4 vingers ook opschuiven om oranje te halen. Dat is ook even wennen. Ook de snelheid van de ´lopende band` is een stuk anders en dat moet gewoon wennen.Als de gele komt bijvoorbeeld, houden jullie dan ook de rode en de groene erbij ingedrukt om sneller de volgende noot te kunnen raken?
Guitar Hero!
-
René130i
Re: Guitar Hero!
Haha prachtig.
- Lee M3
Heb zelf deel 2, 3 en World Tour. De laatste vind ik idd wel een stuk makkelijker; sommige tracks vind ik zelfs op Expert goed te doen. Dat hoef ik bij deeltje 3 niet te proberen.
Overigens is er altijd wel baas boven baas. Ziehier een kennisje van me. Ik ben er niet trots op trouwens.
Overigens is er altijd wel baas boven baas. Ziehier een kennisje van me. Ik ben er niet trots op trouwens.
-
Metchu
jaaaaaaaaaaaaaa Ik heb em nu ook! ben maar op easy begonnen want toen ik bezig was met medium vond ik de blauwe noot raken wel moeilijk! 
Gaat wel lekker 8)
Ik heb trouwens legends of rock... Wat is het leukste GH spel?
Gaat wel lekker 8)
Ik heb trouwens legends of rock... Wat is het leukste GH spel?
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Zat ff te googlen op guitar hero, maar ik moet ook! :banaan:
Ozzie en z'n kornuiten MACHTIG! En ik ben al best een gitaarloopjes/metal/rockfanaat! Ik zie kids van 10 (zoals in South Park) genieten van imho echte muziek, ze leren spelenderwijs de metal/rockklassiekers kennen/spelen(min of meer)
M'n vrouw vind dit liedje en AC/DC spul trouwens naar 'n testbank voor dieselmotoren klinken, al is ze toch nu wel into U2 en the Who/Fleetwood Mac.Stones 'liefhebster' was ze al wat en dat als ZuidAmerikaanse... Opvoeding heet dat
Ozzie en z'n kornuiten MACHTIG! En ik ben al best een gitaarloopjes/metal/rockfanaat! Ik zie kids van 10 (zoals in South Park) genieten van imho echte muziek, ze leren spelenderwijs de metal/rockklassiekers kennen/spelen(min of meer)
M'n vrouw vind dit liedje en AC/DC spul trouwens naar 'n testbank voor dieselmotoren klinken, al is ze toch nu wel into U2 en the Who/Fleetwood Mac.Stones 'liefhebster' was ze al wat en dat als ZuidAmerikaanse... Opvoeding heet dat
-
Metchu
lame! Op easy
Ik ben nu bezig op medium en dat is echt wel een uitdagin! 8)
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
hee Metin en anderen, brengen ze ook add ons uit met andere songs ofzo?
Jeugdsentiment van 15 jaar terug, maar niet op Guitar Hero, (???) beetje grungy I know:
Zou wel typisch een Guitar Hero ding kunnen zijn toch?
Sorry voor OT ben enthousiast!
Jeugdsentiment van 15 jaar terug, maar niet op Guitar Hero, (???) beetje grungy I know:
Zou wel typisch een Guitar Hero ding kunnen zijn toch?
Sorry voor OT ben enthousiast!
-
Metchu
Je kan nummers downloaden (kopen). bijvoorbeeld de nieuwe cd van metallica of een foo-fighters add-on en dat soort dingen 8)
-
René130i
Guitar Hero is the best 
- Tom V
Drummen rockt 8) vind het echt lachen!
- ADV
Wacht ff?René130i schreef:Ja. Daarnaast moet je bij hard je 4 vingers ook opschuiven om oranje te halen. Dat is ook even wennen. Ook de snelheid van de ´lopende band` is een stuk anders en dat moet gewoon wennen.Als de gele komt bijvoorbeeld, houden jullie dan ook de rode en de groene erbij ingedrukt om sneller de volgende noot te kunnen raken?
Als je alleen geel in moet doen, dan kan je rood en groen gewoon ingedrukt houden?
- Tom V
Klopt ja, en als je bijvoorbeeld eerst geel moet doen en daarna rood kun je ze eerst allebei indrukken, strummen en dan de rode loslaten en weer strummen. Ik heb het mezelf alleen verkeerd aangeleerd dus kan het helemaal niet zo goed.ArjandeV schreef:Wacht ff?René130i schreef:Ja. Daarnaast moet je bij hard je 4 vingers ook opschuiven om oranje te halen. Dat is ook even wennen. Ook de snelheid van de ´lopende band` is een stuk anders en dat moet gewoon wennen.Als de gele komt bijvoorbeeld, houden jullie dan ook de rode en de groene erbij ingedrukt om sneller de volgende noot te kunnen raken?
Als je alleen geel in moet doen, dan kan je rood en groen gewoon ingedrukt houden?
-
Metchu
13 februari op de pokermeet maar eens kijken hoe goed sommige df'ers kunnen gitareren 8)
- ADV
dude.. ok 
opzich logisch, want in het echt kan je ook je vinger op 3de vakje zetten en als je daarna naar het eerste vakje moet de eerste er ook al opzetten..
ik wil ook world tour:
opzich logisch, want in het echt kan je ook je vinger op 3de vakje zetten en als je daarna naar het eerste vakje moet de eerste er ook al opzetten..
ik wil ook world tour:
- Tom V
Ha drummen doe ik ook lekker op medium, anders houdt m'n voet het nog geen half nummer vol!ArjandeV schreef:dude.. ok
ik wil ook world tour:
-
Metchu
godver de godver, ik kom niet voorbij de duivel (beat the boss) op medium... alles is gelukt ik rock overal, maar het gaat me tegen de duivel toch echt ff te snel af en toe ... Hoe kan ik dit verhelpen want ik zie nergens een practice ervan ofzo ... Dammit 
-
Tom Verhaaf
Die attacks opsparen en er dan allemaal achter elkaar uitgooien wanneer hij een stuk met veel noten achter elkaar moet spelen. Ik weet niet op welke console je speelt, maar op de xbox 360 is er een DLC met alle boss battles erin zodat je kunt oefenen.Metchu schreef:godver de godver, ik kom niet voorbij de duivel (beat the boss) op medium... alles is gelukt ik rock overal, maar het gaat me tegen de duivel toch echt ff te snel af en toe ... Hoe kan ik dit verhelpen want ik zie nergens een practice ervan ofzo ... Dammit
-
Metchu
360 idd... ik zal is ff kijken
probleem is dat ik men battlestars ook wel paar keer mis
probleem is dat ik men battlestars ook wel paar keer mis
-
Metchu
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA het is gelukt! 8) 8) 8) klein beetje geluk ook, maar goed

-
René130i
JOTTEM!!!
Alle GH fans let op, aanstaande vrijdag wordt er op het DF Pokertournooi ook gespeeld 8)
Alle GH fans let op, aanstaande vrijdag wordt er op het DF Pokertournooi ook gespeeld 8)
-
Metchu
Ik heb vandaag voor het eerst online gespeeld (op medium). Ik ben dik geowned!!! Die gast had bij alle nummer 100%, behalve bij het duivel nummer, daar had ie 98%
Damn.... 
- Tom V
Laffe vent die niet naar Hard durftMetchu schreef:Ik heb vandaag voor het eerst online gespeeld (op medium). Ik ben dik geowned!!! Die gast had bij alle nummer 100%, behalve bij het duivel nummer, daar had ie 98%![]()
![]()
Damn....
-
Metchu
Ik heb me 1e 4 liedjes op hard uitgespeeld... allen zo rond de 85 a 90% ... niet slecht vond ik na een paar keer oefenen... heb een bepaalde manier van spelen nu die ik nog ff voor mezelf moet uitwerken ..
- Max V
Nog even dan zien we Metchu op MTV :shakeit:
-
Tom Verhaaf
Zijn er mensen hier die zin hebben om eens tegen elkaar te spelen via Xbox Live? Mijn gamertag is Mottoe NL.
-
Metchu
jahoor, lijkt me gezellig! Mijnes is: Metchu74 8)