ja ik wou even roepen dat ik je straks wel buiten de poort op zou wachten maar dat gaat niet werkenElmar schreef:Tom denkt nu bij zichzelf, shit was ik nog maar modje, had ik het hele topic weg gehaald.

ja ik wou even roepen dat ik je straks wel buiten de poort op zou wachten maar dat gaat niet werkenElmar schreef:Tom denkt nu bij zichzelf, shit was ik nog maar modje, had ik het hele topic weg gehaald.
Je moet iets overhebben om je mede-forummembers een leuke dag te bezorgenMetchu schreef:oh Tom toch... hoe kon je zo diep zinken... eerst denken Elmar in het ooitje te kunnen nemen om vervolgens zelf volledig afgemaakt te worden![]()
Go Elmar 8)
Tom schreef:Je moet iets overhebben om je mede-forummembers een leuke dag te bezorgenMetchu schreef:oh Tom toch... hoe kon je zo diep zinken... eerst denken Elmar in het ooitje te kunnen nemen om vervolgens zelf volledig afgemaakt te worden![]()
Go Elmar 8)![]()
Die zijn toch om te slachten deze week?Metchu schreef:[...] in het ooitje te kunnen nemen [...]
no doubt!!! hebben we trouwens geen topic lopen "leukte draadje van 2008" ?Macboy schreef:Dit is toch de afgang draad van het jaar, kan niet anders