Je favoriete kartbaan?
-
OnlineKasteel
Re: Je favoriete kartbaan?
Wat zijn atm de leukere buitenbanen, waar je een redelijke huurkart kan scoren? Paar jaar terug in Uitgeest geweest (ver uit de richting), maar daar kon je vrij vlotte karts scoren.
-
Gisteren in Nijverdal geweest (Eindelijk weer eens gekart na 2 jaar!)
En gelijk een strakke 47.91 neergezet..
Slechts twee heats gekart, maar per ronde zag je de tijden kelderen:)
Een gemiddelde van 48.5 is best netjes, al zeg ik 't zelf;)
En gelijk een strakke 47.91 neergezet..
Slechts twee heats gekart, maar per ronde zag je de tijden kelderen:)
Een gemiddelde van 48.5 is best netjes, al zeg ik 't zelf;)
- Dennis Cavallino
Net voor het eerst op de lange baan van Bleekemolen Delft gereden. Supergaaf. Echt en uitdagende baan, in tegenstelling tot Groningen. Veel karts op de baan, veel inhalen dus. Ik kreeg er het lekkere racegevoel bij. Ik heb weliswaar geen één vrije ronde gehad, maar toch een 3e tijd van de dag (van 5 heats). Mijn kart was weer top.
Stom dat ze geen abonnementen aanbieden, ik vind 't wel een lekkere workout. Leuker dan een sportschool. En 15 minuten is gewoon te kort vind ik. Ik ga d'r eens een mailtje aan wagen.
Stom dat ze geen abonnementen aanbieden, ik vind 't wel een lekkere workout. Leuker dan een sportschool. En 15 minuten is gewoon te kort vind ik. Ik ga d'r eens een mailtje aan wagen.
-
Ik heb daar ook eens aan gedacht ja.
Abbonementen zouden ideaal zijn. Maar ik denk dat dat niet uit kan ivm met de kosten die sowieso al hoog zijn.
Abbonementen zouden ideaal zijn. Maar ik denk dat dat niet uit kan ivm met de kosten die sowieso al hoog zijn.
- Fernando
Cav geen zin in de DF King of Track Nieuwjaarsmeeting bij Andre z'n baan?Dennis Cavallino schreef:Net voor het eerst op de lange baan van Bleekemolen Delft gereden. Supergaaf. Echt en uitdagende baan, in tegenstelling tot Groningen. Veel karts op de baan, veel inhalen dus. Ik kreeg er het lekkere racegevoel bij. Ik heb weliswaar geen één vrije ronde gehad, maar toch een 3e tijd van de dag (van 5 heats). Mijn kart was weer top.
- Dennis Cavallino
Wanneer is dat?
- Fernando
-
OnlineKasteel
Sorry voor oud topic omhoog schoppen, maar nieuw draadje vond ik het ook niet waardKasteel schreef:Wat zijn atm de leukere buitenbanen, waar je een redelijke huurkart kan scoren? Paar jaar terug in Uitgeest geweest (ver uit de richting), maar daar kon je vrij vlotte karts scoren.

Heb zin om eerdaags weer eens lekker outdoor te karten, maar bij voorkeur wel een beetje rap. Destijds in Uitgeest kon je gewoon Combikarts en nog slagje sneller huren. Is dat nog ergens mogelijk?
Nav topic heb ik ff op de site van Oldenzaal en Kerpen gekeken, Oldenzaal lijkt niet zo heel hard te gaan en bij Kerpen staat er niet zo veel over de karts?
Iemand die weet waar het leukste outdoor karten is, met karts die wel een beetje 'gaan'?
-
Kartbaan bij Berghem misschien iets voor je?
-
OnlineKasteel
Baan ziet er top uit, maar cf de site is de huurvloot beperkt qua vermogen, of interpreteer ik dat verkeerd?
- Knot
Uitgeest was mooi in de tijd dat ik wekelijks reed door NL heen. 2takt yamaha blokken, met wielspin de baan op, gebeurt je normaal niet dat er meer achter zit dan het gras maaien.. ook die dubbelbloks prokarts vallen in het niets dan.
Heb ook wel weer eens zin.. minimeet/challenge?
-
Hmm, misschien dat een van de DF-ers die erop/ermee gereden heeft je daar wat meer over kan vertellen. Er is al een keer (of twee?) een DF meeting geweest waarbij ze op de baan hebben gereden.Kasteel schreef:Baan ziet er top uit, maar cf de site is de huurvloot beperkt qua vermogen, of interpreteer ik dat verkeerd?
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 95&start=0
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 53&start=0
-
Karten op berghem is wel gaaf. Verwacht van de karts niet veel bijzonders. Id daar volgend mij wel heel makkelijk om met een eigen kart te rijden Goed excuus om er 1 te kopen.
Hoorde van Luuk dat ik het donderdag ook tegen jou mag opnemen. Leuk
Hoorde van Luuk dat ik het donderdag ook tegen jou mag opnemen. Leuk

-
Hell and terror donderdag! 

-
OnlineKasteel
Ga zowieso even met paar vrienden, maar heb ook wel zin in een minimeet/challenge binnenkort. Hoop wel dat ze beetje vooruit gaan, baan spreekt iig voor zichtKnot schreef:Uitgeest was mooi in de tijd dat ik wekelijks reed door NL heen. 2takt yamaha blokken, met wielspin de baan op, gebeurt je normaal niet dat er meer achter zit dan het gras maaien.. ook die dubbelbloks prokarts vallen in het niets dan.

I'm gonna fuck you up!!!Luuk schreef:Hell and terror donderdag!
-
De lachende derde. "Persoon die buiten een conflict staat, maar profiteert van de uitkomst."

- Mnrk
- Auto: R53 tracktool
Robert en ik willen nog wel eens naar de Fabrique gaan. Zeker nu in de zomer, onbeperkt karten komt er weer aan!!
- Femme
Is Bocholt wat? Binnen+buitenbaan is 1250 meter bij elkaar. 8,5pk kart is meer dan in Berghem. Ik ben er zelf nooit geweest maar zou het wel eens willen proberen aangezien het dicht in de buurt is.Kasteel schreef:Sorry voor oud topic omhoog schoppen, maar nieuw draadje vond ik het ook niet waardKasteel schreef:Wat zijn atm de leukere buitenbanen, waar je een redelijke huurkart kan scoren? Paar jaar terug in Uitgeest geweest (ver uit de richting), maar daar kon je vrij vlotte karts scoren..
Heb zin om eerdaags weer eens lekker outdoor te karten, maar bij voorkeur wel een beetje rap. Destijds in Uitgeest kon je gewoon Combikarts en nog slagje sneller huren. Is dat nog ergens mogelijk?
http://www.cockpit-kartarena.com
- Robertdj
Misschien ben je vanavond eindelijk sneller-Menrik- schreef:Robert en ik willen nog wel eens naar de Fabrique gaan. Zeker nu in de zomer, onbeperkt karten komt er weer aan!!

- Mnrk
- Auto: R53 tracktool
Dat zou een welkome verrassing zijn! :fy:Robertdj schreef:Misschien ben je vanavond eindelijk sneller-Menrik- schreef:Robert en ik willen nog wel eens naar de Fabrique gaan. Zeker nu in de zomer, onbeperkt karten komt er weer aan!!
-
Even quoten, hoor :banaan:Kees Bunk schreef:De lachende derde. "Persoon die buiten een conflict staat, maar profiteert van de uitkomst."
![]()
(klik voor complete uitslagen)
Ik heb er nog nooit eerder gereden, maar donders wat is dit fysiek een moeilijke baan!
De verdieping is compleet van hout, dus de kart stuitert alle kanten op. Aangezien 90 procent van de bochten 180 graden haaks is, heb je na 3 ronden al geen gevoel meer in je rechterarm... Hier heb je wel wat avondjes sportschool voor nodig om een snelle tijd neer te zetten!
Meer mensen die ervaring hebben met deze baan?
-
Ik heb nog 2 onbeperktkartenacties gevonden voor de liefhebbers:
Wellicht leuk om gewoon weer 1 te doen
http://www.goplanetkartracing.nl/nl/act ... sItemID=19
http://www.hardersplaza.nl/portal/karting/
http://www.raceland-action.nl/home.asp
En in Belgenland:
http://www.cargo-karting.be/acties.htm
Wellicht leuk om gewoon weer 1 te doen

http://www.goplanetkartracing.nl/nl/act ... sItemID=19
http://www.hardersplaza.nl/portal/karting/
http://www.raceland-action.nl/home.asp
En in Belgenland:
http://www.cargo-karting.be/acties.htm
-
OnlineKasteel
Fotootje zonder de gemiddelden erop
, was eigenlijk wel verbaasd omdat op de baan ik nog wel het idee had sneller te zijn, ondanks me gewichtsnadeel
. Was wel weer een superavondje, baan staat echter niet hoog op de favorieten lijstje
.

-
Kees,
ik heb eenmaal op deze baan in duiven gereden en in vond het toen verschrikkelijke baan.
Karts zijn zo traag als dikke stront door een trechter en de boven verdieping is totaal K*t.
en door de constante 180 graden bochten kan je het gas er niet op houden en is tempo maken gewoon ruk..
kortom eens en nooit meer
ik heb eenmaal op deze baan in duiven gereden en in vond het toen verschrikkelijke baan.
Karts zijn zo traag als dikke stront door een trechter en de boven verdieping is totaal K*t.
en door de constante 180 graden bochten kan je het gas er niet op houden en is tempo maken gewoon ruk..
kortom eens en nooit meer
- PD power
Idd echt een werkbaan, iemand die wat minder sturen kan zal het al snel een klote baan vinden, want de kunst is de snelheid erin houden, met mijn gewicht 120+Kees Bunk schreef:Even quoten, hoor :banaan:Kees Bunk schreef:De lachende derde. "Persoon die buiten een conflict staat, maar profiteert van de uitkomst."
![]()
(klik voor complete uitslagen)
Ik heb er nog nooit eerder gereden, maar donders wat is dit fysiek een moeilijke baan!
De verdieping is compleet van hout, dus de kart stuitert alle kanten op. Aangezien 90 procent van de bochten 180 graden haaks is, heb je na 3 ronden al geen gevoel meer in je rechterarm... Hier heb je wel wat avondjes sportschool voor nodig om een snelle tijd neer te zetten!
Meer mensen die ervaring hebben met deze baan?

Ik vind het wel een leuke baan, is iig niet meteen de lichtste de snelste