BMW M5 E60 Individual - ADV1s vanaf p13
-
Re: BMW M5 E60 Individual & BMW E46 Cabrio
lol@JWD. Ben een keer in een regenbui beland in de file in het centrum van Luik. Kon er wel om lachen. De bijrijder leek me lichtelijk in paniek. 

- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Te zien aan een aantal foto's vertoef je vaak in het Schiedamse.....
( Bob's Carwash ??, 's-Gravelandseweg...... )
Verder mooi wagenpark natuurlijk.....

- Jeroen R
Jawel lees maar terug deed ik al 8)Stéphane schreef:Leuke auto's zo bij elkaar. Valt mee dat nog niemand wat gevraagd heeft over de E36 M3 Evo en de GT
- Stéphane
Inderdaad, ik zie het net staanJeroen R schreef:Jawel lees maar terug deed ik al 8)Stéphane schreef:Leuke auto's zo bij elkaar. Valt mee dat nog niemand wat gevraagd heeft over de E36 M3 Evo en de GT

-
Is dat een goeie? Dan ga ik er ook eens heen.Eric H schreef:Te zien aan een aantal foto's vertoef je vaak in het Schiedamse.....
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Ik ga nooit door een was straat.....( oftewel kras straat )Christoph schreef:Is dat een goeie? Dan ga ik er ook eens heen.Eric H schreef:Te zien aan een aantal foto's vertoef je vaak in het Schiedamse.....
Alles metuthandje....
- M-Roadster
Erg mooie kleur zeg! Heb ik nog niet eerder gezien. Kan me ook niet meer herinneren dat die in de keuze-lijst stond toen mijn pa zijn E60 M5 ging bestellen. Uiteindelijk voor zwart metallic gegaan met Caramel van binnenJWD schreef:Het lijkt erg op Carbon Schwarz aangezien die ook een soort paarse gloed heeft in bepaald licht maar het is toch echt Onyx blauw, onderstaand is het iets beter te zien.M-Roadster schreef:Welkom hier! Mooi rijdend speelgoed-park heb je. Een individual M5, carbon-schwarz met caramel zo te zien? M3 blijft een top kar. Renault heb ik nog nooit eerder gezien. Sport Spider, klinkt wel oke en aan het aantal jaar van gebruik te zien inderdaad een leuke stuur auto. Veel plezier hier in ieder geval! 8)

- frank de jonge
Welkom en über mooi wagenpark 
Compressor op de M3 is idd wel leuk.
Kameraad van me heeft dat ook op zn omgebouwde E46 M3 CSL
Kheb 1x een Reneault Spider door Emmen zien knallen, erg mooi speelgoed

Compressor op de M3 is idd wel leuk.
Kameraad van me heeft dat ook op zn omgebouwde E46 M3 CSL

Kheb 1x een Reneault Spider door Emmen zien knallen, erg mooi speelgoed

-
ah, ik dacht dat het een met het handje straat was, box etc.Eric H schreef:Ik ga nooit door een was straat.....( oftewel kras straat )Christoph schreef:Is dat een goeie? Dan ga ik er ook eens heen.Eric H schreef:Te zien aan een aantal foto's vertoef je vaak in het Schiedamse.....
Alles metuthandje....
- Tommy
lijkt ook beetje op en dubbelsteyn kentekenplaathouder op de M3, maar kan het niet lezen. Zullen er wel meer zijn die er op lijken.
- JWD
De E36 M3's zijn ooit in een ver verleden (toen ik nog tijd had) ingezet als race/trackday wagens.
Ik heb er bijvoorbeeld mijn racelicentie mee gehaald.
De E36 M3 GT is een 95er (zoals de meeste) in het bekende Britisch racing green, gestript van zijn interieur en met aangepast onderstel.
Ik ben nog opzoek naar een M3 GT voorbumper met uitschuifbaar deel want de originele was ik na het eerste de beste grindbak bezoek al kwijt
.
Daarnaast heb ik ook nog een van de laatste van de band gerolde E36 M3 SMG Evolutions met de nieuwe 3,2l motor en standaard 321pk in Alpine Weiss, ook ontdaan van het interieur en standaard onderstel.
Deze auto is redelijk uniek want er staat pas 3400km op de teller en heeft nog nooit op kenteken gestaan, zodra ik wat meer garage ruimte heb ga ik hier ook maar eens wat leuke dingen mee doen.
Er was ook nog een E36 M3 sedan alleen deze is helaas op Zandvoort uit de pitbox gestolen, ze hebben alleen de wielen teruggevonden en de motor kwamen ze enige jaren later tegen in een andere circuit auto, nooit meer wat van terug gezien natuurlijk en .... onverzekerd
.
Voor de liefhebber heb ik nog wel een mooi zwart nappa lederen E36 M3 sedan interieur wat waarschijnlijk in elke E36 sedan past, let me know
.
Ik zal binnenkort wat plaatjes van deze auto's plaatsen.
.
Verder is het best een prima carwash ik ben wat wassen betreft ook altijd uiterst voorzichtig maar ik heb nog nooit krassen gehad bij Bob's, ze hebben geen borstels maar lappen.
Natuurlijk is dit niet altijd een garantie voor een krasvrij resultaat maar zoals gezegd ben ik ze nog niet tegengekomen en met een handmatig was/wax beurtje op zijn tijd is het prima te doen.
Ik vind dit persoonlijk beter dan je auto laten staan met teer/pekel/etc. resten.
Ze hebben overigens ook was boxen maar daar heb ik verder geen ervaring mee.

Onderstaand nog een plaatje van de ontvreemde M3 sedan in race trim.

Ik heb er bijvoorbeeld mijn racelicentie mee gehaald.
De E36 M3 GT is een 95er (zoals de meeste) in het bekende Britisch racing green, gestript van zijn interieur en met aangepast onderstel.
Ik ben nog opzoek naar een M3 GT voorbumper met uitschuifbaar deel want de originele was ik na het eerste de beste grindbak bezoek al kwijt

Daarnaast heb ik ook nog een van de laatste van de band gerolde E36 M3 SMG Evolutions met de nieuwe 3,2l motor en standaard 321pk in Alpine Weiss, ook ontdaan van het interieur en standaard onderstel.
Deze auto is redelijk uniek want er staat pas 3400km op de teller en heeft nog nooit op kenteken gestaan, zodra ik wat meer garage ruimte heb ga ik hier ook maar eens wat leuke dingen mee doen.
Er was ook nog een E36 M3 sedan alleen deze is helaas op Zandvoort uit de pitbox gestolen, ze hebben alleen de wielen teruggevonden en de motor kwamen ze enige jaren later tegen in een andere circuit auto, nooit meer wat van terug gezien natuurlijk en .... onverzekerd

Voor de liefhebber heb ik nog wel een mooi zwart nappa lederen E36 M3 sedan interieur wat waarschijnlijk in elke E36 sedan past, let me know

Ik zal binnenkort wat plaatjes van deze auto's plaatsen.
Mijn kantoor grenst aan Schiedam, ik woon in RotterdamEric H schreef:Te zien aan een aantal foto's vertoef je vaak in het Schiedamse.....

Verder is het best een prima carwash ik ben wat wassen betreft ook altijd uiterst voorzichtig maar ik heb nog nooit krassen gehad bij Bob's, ze hebben geen borstels maar lappen.
Natuurlijk is dit niet altijd een garantie voor een krasvrij resultaat maar zoals gezegd ben ik ze nog niet tegengekomen en met een handmatig was/wax beurtje op zijn tijd is het prima te doen.
Ik vind dit persoonlijk beter dan je auto laten staan met teer/pekel/etc. resten.
Ze hebben overigens ook was boxen maar daar heb ik verder geen ervaring mee.
Klopt, Dubbelsteyn is onze huisleverancierTommy schreef:lijkt ook beetje op en dubbelsteyn kentekenplaathouder op de M3, maar kan het niet lezen. Zullen er wel meer zijn die er op lijken.

Onderstaand nog een plaatje van de ontvreemde M3 sedan in race trim.
- Tom van H.
Welkom, gaaf wagenpark! Als ik me niet vergis ken ik je nog van het fok!-forum? (ik was daar actief als Don Tom, tegenwoordig niet meer)
-
- Auto: Peugeot 205 1.9 CTI
Echt een super wagenpark. Een M5 voor dagelijksgebruik, een E46 M3 Cabriolet voor de zonnige dagen en dan nog de Renault voor het racen op de openbareweg.
Ben heel benieuwd naar de E36 M3 Evo!

Ben heel benieuwd naar de E36 M3 Evo!
-
Wow! Wat een gave auto's allemaal :banaan:
Hele mooi interieur+exterieur kleur op je M5!
Veel plezier op dit mooie forum, maar dat gaat wel goed komen denk ik

Veel plezier op dit mooie forum, maar dat gaat wel goed komen denk ik

- Rodney
Welkom op df.
Prachtige wagens heb je.
Zoals je zelf al zegt dat je een bmw liefhebber bent. dat is duidelijk te zien.. en met een hele goeie smaak ook
Je m5 is echt prachtig!
Ik woon zelf ook in schiedam en je auto komt me bekent voor.
Ik heb je wel vaker gezien bij bob.
Echter vind ik bob een goede wasstraat maar als je door de wasstraat zelf gaat vind ik dat je velgen niet goed schoon worden.
Daarom pakken wij altijd de wasbox. 5 euro onbeperkt wassen..
met goeie hogedruk spuiten en een prima borstel.
Je kan natuurlijk ook van te voren je velgen goed reinigen en met een borstel schoon maken
en dan door de bob gaan.. polish laat je auto echt super glimen!
En idd dubbelsteyn is een geweldig bedrijf.. ook onze bmw`s komen daar altijd vandaan..
Je zal maurice en jaap vast wel kennen neem ik aan?
Groetjes,
Rodney
Prachtige wagens heb je.
Zoals je zelf al zegt dat je een bmw liefhebber bent. dat is duidelijk te zien.. en met een hele goeie smaak ook

Je m5 is echt prachtig!
Ik woon zelf ook in schiedam en je auto komt me bekent voor.
Echter vind ik bob een goede wasstraat maar als je door de wasstraat zelf gaat vind ik dat je velgen niet goed schoon worden.
Daarom pakken wij altijd de wasbox. 5 euro onbeperkt wassen..
met goeie hogedruk spuiten en een prima borstel.
Je kan natuurlijk ook van te voren je velgen goed reinigen en met een borstel schoon maken
en dan door de bob gaan.. polish laat je auto echt super glimen!

En idd dubbelsteyn is een geweldig bedrijf.. ook onze bmw`s komen daar altijd vandaan..
Groetjes,
Rodney
-
wat een wagenpark,
Met recht een liefhebber van BMW's zie ik
:twisted:
Kost dat E36 nappa lederen interieur?!
Euh, ik heb een rallye, daar past dat niet in maar ik ken nog wel iemand die et mss wat vind,
Stuur me ma een PB tje!
Welkom
Met recht een liefhebber van BMW's zie ik

Kost dat E36 nappa lederen interieur?!
Euh, ik heb een rallye, daar past dat niet in maar ik ken nog wel iemand die et mss wat vind,
Stuur me ma een PB tje!
Welkom
- duifjes.com
Welkom en wat betreft die hal met auto's waar de doekjes overheen liggen?
- Thomasss
- Auto: Bakfiets!
Super om dit te zien. Ik kijk/lurk/post regelmatig op m5board / 6speed en nog een paar US fora, en vind het tof dat ze daar rustig een auto van €100K+ gaan modden, wat je hier toch zelden ziet.
Des te toffer dat er binnenkort een M5 met Eisenmann-pijp rondrijdt, super!
Des te toffer dat er binnenkort een M5 met Eisenmann-pijp rondrijdt, super!

- Paskal
- Auto: meerdere
Erg gaaf wagenpark....
En die Eisenmann onder de M5 zal ongetwijfeld heerlijk klinken. Heb er ook één onder mijn 540 zitten en ben er uitermate tevreden over.

En die Eisenmann onder de M5 zal ongetwijfeld heerlijk klinken. Heb er ook één onder mijn 540 zitten en ben er uitermate tevreden over.
- MartijnGizmo
Welkom, mooi spul hoor!
Ik ben nog altijd groot fan van een cabrio in CSL-look... 8)JWD schreef:Een tijd lang heb ik ook nagedacht over wat cosmetische verbeteringen in de vorm van wat carbon spulletjes van de firma Vorsteiner echter ben ik hier nog niet helemaal over uit, de sleeperlook staat mij ook wel erg aan als je al kan spreken over een sleeper bij een M3.
- Adje ///M3
Welkom. Lekkere bolide's!
- JWD
Hi, ja dat is een aardig tijdje geleden, als ik me niet vergis was dat nog in mijn X5 tijdTom van H. schreef:Welkom, gaaf wagenpark! Als ik me niet vergis ken ik je nog van het fok!-forum? (ik was daar actief als Don Tom, tegenwoordig niet meer)

Ik had aandelen Bob moeten nemen, met dit weer ben ik er bijna 2x per week te vinden, per auto welteverstaan.Rodney schreef: Ik woon zelf ook in schiedam en je auto komt me bekent voor.
Groetjes,
Rodney
De M5 velgen zijn gekgenoeg prima schoon te houden, zelfs in de carwash, het is natuurlijk nooit zo grondig als wanneer je het zelf doet.
Maurice en vooral John (z'n vader) ken ik al van kind af aan, vroeger mocht ik als kind al met pappa mee om daar een auto voor hem uit te zoeken, zo zie je maar hoe belangrijk klantenbinding is

De foto is gemaakt in een grote autogarage waar de Spider zijn dagen slijt, de andere auto's zijn helaas niet van mij maar hij staat goed beschut tussen een Rolls en Ferrari'sduifjes.com schreef:Welkom en wat betreft die hal met auto's waar de doekjes overheen liggen?

Dat ben/was ik ook echter hoor ik hier en daar wat geluiden dat de CSL kofferklep niet altijd even lekker aansluit.Martijn Koevoets schreef:Welkom, mooi spul hoor! Ik ben nog altijd groot fan van een cabrio in CSL-look... 8)
Op het plaatje hieronder zie je het een beetje, BMW zou het zelf waarschijnlijk anders gedaan hebben.
Voor iedereen die heeft gereageerd op het M3 interieur, nog even geduld want het ligt ergens onder een grote stapel met BMW onderdelen, ik zal binnenkort eens kijken of ik er wat foto's van kan maken.
Geen idee in wat voor staat het nu is, ik weet alleen dat het ZGAN was toen het onder de stapel verdween

- Macboy
Wat een auto's inderdaad ! Ben benieuwd naar de pics van de M3 GT !
Die M5 combo is subliem
Die M5 combo is subliem

- Rodney
Ik had aandelen Bob moeten nemen, met dit weer ben ik er bijna 2x per week te vinden, per auto welteverstaan.Rodney schreef: Ik woon zelf ook in schiedam en je auto komt me bekent voor.
Groetjes,
Rodney
De M5 velgen zijn gekgenoeg prima schoon te houden, zelfs in de carwash, het is natuurlijk nooit zo grondig als wanneer je het zelf doet.
Maurice en vooral John (z'n vader) ken ik al van kind af aan, vroeger mocht ik als kind al met pappa mee om daar een auto voor hem uit te zoeken, zo zie je maar hoe belangrijk klantenbinding is

[/quote]
Jep Hazelebach [ ongeveer hehe ]
Heb er een tijdje stage gelopen
maurice is een fijne man
en john is ook altijd in voor een praatje..
Dubbelsteyn geeft je echt het gevoel dat je thuis komt om een auto te kopen
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Bij deze cabrio van Vorsteiner staat het wel weer erg netjes. Of ik het zelf zou nemen is een tweede.