Assen Viva Italia! 09-06-2003Mathieu schreef:Ron Simons heeft een race GTV, dat geluid is helemaal the Bomb.

Assen Viva Italia! 09-06-2003Mathieu schreef:Ron Simons heeft een race GTV, dat geluid is helemaal the Bomb.
De opmerking van Steven is al erg vaag voor een autoliefhebber, gaat Niels er nog een keer overheen door te denken dat de Sud de 4-deurs met kont moet zijn die Steven bedoeld...Niels schreef:De Sud misschien? Vind een Sud Ti ook erg gaafSteven Nauta schreef:
Hier in de stad stond ook altijd zo'n kleine met kont, 4 deurs geen idee welk type. Ook best gaaf.![]()
Ja! De 'kleine' GTV.......Aiko schreef:De GTV was mijn droomauto. Echter boven mijn budget in die tijd.
Ik moet met die mooie plaatjes van de GTV weer denken aan mijn eerste Alfa: Alfasud Sprint Veloce.
Waarschijnlijk kent niemand deze, dus maar even een plaatje
Op 1 punt was deze Alfa net zo snel als de GTV. Je kunt waarschijnlijk wel raden op welk punt dat was.....
Niet de Alfetta vergeten hè! Ik had er zo een met een 2.0 liter motor....niet kapot te krijgen zo'n ding.Thom schreef:De opmerking van Steven is al erg vaag voor een autoliefhebber, gaat Niels er nog een keer overheen door te denken dat de Sud de 4-deurs met kont moet zijn die Steven bedoeld...![]()
![]()
Zal wel een Giulia zijn geweest. Maar jullie hebben beide gelijk, Sud Ti en Giulia zijn gaaf! Net als een GTV trouwens.
Ron met een lach op het gezicht?!Dexter schreef:Assen Viva Italia! 09-06-2003Mathieu schreef:Ron Simons heeft een race GTV, dat geluid is helemaal the Bomb.![]()
![]()
Niels schreef:De Sud misschien? Vind een Sud Ti ook erg gaafSteven Nauta schreef:
Hier in de stad stond ook altijd zo'n kleine met kont, 4 deurs geen idee welk type. Ook best gaaf.![]()
Was een glamourfoto Hugo......hugo schreef:Ron met een lach op het gezicht?!![]()
![]()
Die zal het zijn geweest! Ik zit weer te oud te denken.Aiko schreef:en de guillieta
ik heb het idee dat hij die bedoelt
Prachtwagens! Bijna niet meer te vinden maar laatst bij Montagna d'Oro nog in een perfect importexemplaar gezeten. Ding paste mij precies. Financieel even niet helaas, Sprintjes worden al duur...Dexter schreef:Ja! De 'kleine' GTV.......Aiko schreef:De GTV was mijn droomauto. Echter boven mijn budget in die tijd.
Ik moet met die mooie plaatjes van de GTV weer denken aan mijn eerste Alfa: Alfasud Sprint Veloce.
Waarschijnlijk kent niemand deze, dus maar even een plaatje
Op 1 punt was deze Alfa net zo snel als de GTV. Je kunt waarschijnlijk wel raden op welk punt dat was.....![]()
Lekkere motortjes zaten daarin met een bijbehorend metalig raspend uitlaatgeluid.
Maar alle Sudjes rotten zo mogelijk nog sneller weg dan de Alfa's uit het noorden.
Dat komt ervan als je boeren in het zuiden van Italië auto's gaat laten bouwen..........
Guilietta, ja die had een korte kont idd. Vond ik wel een leuk ding destijdsThom schreef:Die zal het zijn geweest! Ik zit weer te oud te denken.Aiko schreef:en de guillieta
ik heb het idee dat hij die bedoelt
Lijkt me voor een echte liefhebber een koopje of niet? Of zijn de kosten om hem op de weg te houden enorm?RudolfNW schreef:Nou jongens, wie het er eerste bij is...!
http://thegallery.onlinevoorraad.nl/sea ... id=1551656
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast