Robin is toch tweeling broer van Ramona? Want dan ken ik hem wel.. Tim van Os (inmiddels verongelukt

Anyway.. leuk dat er hier ook mensen van het drentse platteland komen

Wij (tuinbouw toeleverancier) hebben wel een aantal klanten in klazienaveen e.o. :idea:ArjandeV schreef:Yup, kom uit tuindersfamillie.. Opa en ooms hadden bedrijf in Erica, pa in klazienaveen..
Andere kant van het kanaal is inderdaad niet zo ver weg
Daar heb ik nog gewerktfrank de jonge schreef:Zal gebr. Stricker vast ook wel tussen zitten dan
Weiteveen! Hehe, ook in de buurt! Paar famillie leden wonen daar (Roy Lohuis? en ken nog wat lui van middelbare-school, Ralph, Mireille ofzo, Babette en Wouter dacht ik?) Lijn 26 ..Maximus schreef:Dit topic ga ik in de gaten houden, zit met precies hetzelfde vraagstuk als jij Arjan, met precies dezelfde bedragen
Wacht ff wie zat hier nou te klagen dat ie niet bij een supermarkt terecht konMaximus schreef: Ken ook bijna niemand hier, behalve mijn voormalige buren Arnold Heynen en fam (snackbar Joni). Ik huur de riante woning boven de supermarkt, lekker groot en goedkoop
Ook deze supermarkt is niet open op zondag hoorRico schreef:Wacht ff wie zat hier nou te klagen dat ie niet bij een supermarkt terecht konMaximus schreef: Ken ook bijna niemand hier, behalve mijn voormalige buren Arnold Heynen en fam (snackbar Joni). Ik huur de riante woning boven de supermarkt, lekker groot en goedkoop![]()
Gebruikers op dit forum: Henk Jan en 1 gast