Duimpjes geven/ontvangen.

Dit is ons algemene autoforum.
Downforce Dennis

Re: Duimpjes geven/ontvangen.

Bericht door Downforce Dennis » 13 nov 2008, 08:42

Ik doe het altijd. Een mede-liefhebber zowel op 2 als 4 wielen krijgt altijd een duim.

Tijdje geleden nog, kom terug van het werk met mijn 316i gasbrander incl ringsticker. wordt ik voorbijgestoken door 3 engelsen in 328's met ringsticker. Die gasten zwaar lachen en duimen omhoog. De camera wordt bovengehaald en richting mijn aftandse slow-mo rakker gericht. Tijdje 200 achter die gasten aan tot ik de afrit Zolder neem. 4 pinkers en handgebaren alom, gewoon lachen! :D

Motards die al wheely-end vertrekken krijgen van mij standaard een dikke duim, zelfs al doen ze het voor een politiecombi :mrgreen:

Ohja, Scania V8's met open brulpijp, daar ga ik altijd even langshangen met de raampjes open en de duim uit de ruit. Meestal volgt er dan een luide TGV-hoorn sound en 28 2400 watt verstralers die oplichten... 's nachts is het dan net een x-ray door mijn auto uit, dubbel lachen :df:

zelf duimpje krijgen valt ook wel eens voor.
Toppunt was nog met de M3. Het regende pijpenstelen en er hing een Volvo C70 T5 achter me. Ik vlieg vol haaks het ronde punt op, hou hem en terug vol haaks het rond punt af. Volgende rood licht komt de Volvo langs me staan en zitten er 2 jongedames luid te applaudiseren... yeah! :love:

Nu dan de echte versie...
Ik zat met m'n hart in de keel omdat de auto net iets te dwars ging, wonder boven wonder net kunnen houden. Stond bijna 90 graden op de weg. Bij het afgaan van het ronde punt, net hetzelfde...
Bjorn's reactie (zat langs me): zooow, dat ging maar net goed!

Maar van die dames, dat is echt waar hoor :P
:mrgreen: :bag:

Downforce Dennis

Bericht door Downforce Dennis » 13 nov 2008, 08:54

Dennis Schroyen schreef:Ik doe het altijd. Een mede-liefhebber zowel op 2 als 4 wielen krijgt altijd een duim.

Tijdje geleden nog, kom terug van het werk met mijn 316i gasbrander incl ringsticker. wordt ik voorbijgestoken door 3 engelsen in 328's met ringsticker. Die gasten zwaar lachen en duimen omhoog. De camera wordt bovengehaald en richting mijn aftandse slow-mo rakker gericht. Tijdje 200 achter die gasten aan tot ik de afrit Zolder neem. 4 pinkers en handgebaren alom, gewoon lachen! :D

Motards die al wheely-end vertrekken krijgen van mij standaard een dikke duim, zelfs al doen ze het voor een politiecombi :mrgreen:

Ohja, Scania V8's met open brulpijp, daar ga ik altijd even langshangen met de raampjes open en de duim uit de ruit. Meestal volgt er dan een luide TGV-hoorn sound en 28 2400 watt verstralers die oplichten... 's nachts is het dan net een x-ray door mijn auto uit, dubbel lachen :df:

zelf duimpje krijgen valt ook wel eens voor.
Toppunt was nog met de M3. Het regende pijpenstelen en er hing een Volvo C70 T5 achter me. Ik vlieg vol haaks het ronde punt op, hou hem en terug vol haaks het rond punt af. Volgende rood licht komt de Volvo langs me staan en zitten er 2 jongedames luid te applaudiseren... yeah! :love:

Nu dan de echte versie...
Ik zat met m'n hart in de keel omdat de auto net iets te dwars ging, wonder boven wonder net kunnen houden. Stond bijna 90 graden op de weg. Bij het afgaan van het ronde punt, net hetzelfde...
Bjorn's reactie (zat langs me): zooow, dat ging maar net goed!
Mijn reactie: gewoon stoer voor je uit blijven kijken! Uitwenen kan straks nog...

Maar van die dames, dat is echt waar hoor :P
:mrgreen: :bag:

Mack

Bericht door Mack » 13 nov 2008, 09:18

Mustang-rijders groeten elkaar ook altijd. Alleen zien sommige oldie-riders niet dat ik ook een Mustang rijd :bag:

Ik steek eigenlijk mijn duim op naar alles wat Amerikaans en stoer is :thumbup:

Remko

Bericht door Remko » 13 nov 2008, 09:56

Ik ben een half jaar lang gestalked door een plaatsgenoot met een E30 324td touring. Elke keer dat hij mij zag rijden in m'n 325 touring kreeg ik de volle laag. Duimpje, groot licht, zwaaien, die vent ging elke keer zo'n beetje door het lint bij het zien van mijn touring, en waarschijnlijk ook bij het zien van alle andere E30 touring's die hij spotte. Punt was dat hij de complete Autostyle catalogus had leeggeroofd en z'n auto vol had geplakt met chroomstrips, donkere achterlichten, booskijkers, etc, echt geen gezicht. Aangezien ik een fervent tegenstander ben van dergelijke rommel en ik schijtsbenauwd was voor een praatje bij het tankstation, heb ik 'm nooit een duimpje teruggegeven. Hij rijdt momenteel in een E34 525tds touring en daar heeft hij wederom de Autostyle look op losgelaten. Pure madness.

Aston Martine

Bericht door Aston Martine » 13 nov 2008, 10:36

Onder Amerikaan-rijders is het een soort ongeschreven regel dat je een hand/duim naar elkaar opsteekt.
Geldt voornamelijk voor de oldtimers natuurlijk, niet elke Chevy Van zal elkaar groeten.

Maarten Godschalk

Bericht door Maarten Godschalk » 13 nov 2008, 11:12

Af en toe steek ik ook wel eens een duimpje op. Als er een Aston Martin of iets dergelijks naast me staat bij het stoplicht. Laatst haalde ik in de file een soort Atom-achtige buggy rechts in. Even duimpje omhoog gestoken. Komt hij 2 minuten later mij weer luid claxonerend en zwaaiend voorbij rijden (inclusief zwaaiendep passagier). Ik denk dat ze hem gehuurd hadden :lol:

Maargoed. Het geeft je toch een glimlach.

Mark 320iS

Bericht door Mark 320iS » 13 nov 2008, 12:12

Remko schreef:Ik ben een half jaar lang gestalked door een plaatsgenoot met een E30 324td touring. Elke keer dat hij mij zag rijden in m'n 325 touring kreeg ik de volle laag. Duimpje, groot licht, zwaaien, die vent ging elke keer zo'n beetje door het lint bij het zien van mijn touring, en waarschijnlijk ook bij het zien van alle andere E30 touring's die hij spotte. Punt was dat hij de complete Autostyle catalogus had leeggeroofd en z'n auto vol had geplakt met chroomstrips, donkere achterlichten, booskijkers, etc, echt geen gezicht. Aangezien ik een fervent tegenstander ben van dergelijke rommel en ik schijtsbenauwd was voor een praatje bij het tankstation, heb ik 'm nooit een duimpje teruggegeven. Hij rijdt momenteel in een E34 525tds touring en daar heeft hij wederom de Autostyle look op losgelaten. Pure madness.
:D

Ik groet e30 rijders ook nooit. 99% van de e30's is allemaal schrot, een liefhebber zie je vrijwel nooit.

Als ik een eindje leuk met iemand heb kunnen op rijden wil ik wel eens een duimpje geven.

Toen we voor de eerste keer met de 500 gingen proefrijden toen ie pas uit was kwam er toevallig een F430 spider naast ons staan voor het stoplicht, dat was wel lachen. De man begon druk te gebaren en haalde na wat zoekwerk een foldertje van de 500 tevoorschijn. Even het ruitje open gemaakt en wat woorden gewisseld, hij kwam ook net bij de dealer vandaan. Ik vroeg nog of ie wilde ruilen, maar helaas...

Xave30

Bericht door Xave30 » 13 nov 2008, 12:47

Remko schreef:Ik ben een half jaar lang gestalked door een plaatsgenoot met een E30 324td touring. Elke keer dat hij mij zag rijden in m'n 325 touring kreeg ik de volle laag. Duimpje, groot licht, zwaaien, die vent ging elke keer zo'n beetje door het lint bij het zien van mijn touring, en waarschijnlijk ook bij het zien van alle andere E30 touring's die hij spotte. Punt was dat hij de complete Autostyle catalogus had leeggeroofd en z'n auto vol had geplakt met chroomstrips, donkere achterlichten, booskijkers, etc, echt geen gezicht. Aangezien ik een fervent tegenstander ben van dergelijke rommel en ik schijtsbenauwd was voor een praatje bij het tankstation, heb ik 'm nooit een duimpje teruggegeven. Hij rijdt momenteel in een E34 525tds touring en daar heeft hij wederom de Autostyle look op losgelaten. Pure madness.
:( Arme Touring onder de Autostyle.

Mathieu

Bericht door Mathieu » 13 nov 2008, 13:08

Ik reed laatst met de M3 naast een dame in een Mercedes C-klasse, en die liet haar blote borsten zien aan mij met daarbij een lik over haar lippen.
Kan ik dit ook interpreteren als een duim :D

ErnstV

Bericht door ErnstV » 13 nov 2008, 13:45

Mathieu schreef:Ik reed laatst met de M3 naast een dame in een Mercedes C-klasse, en die liet haar blote borsten zien aan mij met daarbij een lik over haar lippen.
hahha top,

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 13 nov 2008, 13:46

Mathieu schreef:Ik reed laatst met de M3 naast een dame in een Mercedes C-klasse, en die liet haar blote borsten zien aan mij met daarbij een lik over haar lippen.
Haha LOL. Zoiets hebben Steven en ik ook eens gehad.....2 dames in een Golf haalde ons in toen er ook even wat te voorschijn kwam van hun kant ;).

Metchu

Bericht door Metchu » 13 nov 2008, 13:47

Nee, daar moet minimaal een duim in
Mark Nauta schreef: Haha LOL. Zoiets hebben Steven en ik ook eens gehad.....2 dames in een Golf haalde ons in toen er ook even wat te voorschijn kwam van hun kant ;).

zonder foto's geloven we jou niet! :nerd:

RVV

Bericht door RVV » 13 nov 2008, 13:49

Metchu een duim maar ? Damn :bag:

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 13 nov 2008, 14:29

Ja groeten naar e30's heb ik ook nooit echt aan gedaan eigenlijk. Een keertje kreeg ik een duim van een 325i rijder met een blij gezicht erbij. Dit blije gezicht was snel verdwenen toen we de snelweg opdraaiden en ik met 240 op de teller de 325i langzaam voorbij (!) ging. 318iS paar keer in de toerenbegrenzer hakken op die snelheid maar stug doorgaan totdat ik hem voorbij was :D

Ook nog eens een spontane drift battle gehad met een e34 m5, ja dan gaat echt de duim wel omhoog bij afscheid :thumbup:

Metchu

Bericht door Metchu » 13 nov 2008, 14:31

Rico schreef:Metchu een duim maar ? Damn :bag:

goed lezen, MINIMAAL!

Tom van H.

Bericht door Tom van H. » 13 nov 2008, 14:32

Als ik in de 356 speedster rijd regent het zowat duimpjes, is niet normaal meer (maar wel leuk :)). Zelf geef ik ook altijd duimpjes als ik iets leuks zie rijden.

HSR

Bericht door HSR » 13 nov 2008, 14:37

Geweldig. Lach me kapot! :lol: :lol:

RVV

Bericht door RVV » 13 nov 2008, 14:49

@Metchu... kleinduimpje :thumbup:

"Schat, vind je het lekker.." "ja, heerlijk, maar waarom zit je nou de hele tijd in mijn navel te kriebelen?"
:nana: :whistle:

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 13 nov 2008, 14:53

Rico schreef:@Metchu... kleinduimpje :thumbup:

"Schat, vind je het lekker.." "ja, heerlijk, maar waarom zit je nou de hele tijd in mijn navel te kriebelen?"
OMG Rico :roflol: Rustig op de matrassen afdeling?

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 13 nov 2008, 14:55

Ik doe dit altijd bij BMW rijders :)

http://www.djurvall.burken.nu/Harrys_03 ... ooning.jpg

Mod edit :police: ..

Let op NSFW foto.

Metchu

Bericht door Metchu » 13 nov 2008, 14:55

Navel nog altijd beter dan dat gat in je matras rico :mrgreen:

@ Wouter OMG! MY EYES MY EYESSSSSz

NSFW NSFW :mrgreen: NSAA NSAA (Not Suited At All!!!)

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 13 nov 2008, 15:50

Gisteravond nog een duimpje van een gast in een Corolla GTSi die ff wou sporten tegen mn schamele 1.4 :P

Blijft leuk gebaar :)
Motoren idem met handje opsteken!

Xave30

Bericht door Xave30 » 13 nov 2008, 21:56

Metchu schreef:

Navel nog altijd beter dan dat gat in je matras rico :mrgreen:

HAHAHAHAHAHAHAHH oh snap....
Dat was een real harsh comedback Metchu.
I really lol'd :o :hosanna:

Opa
Auto: Ford Fiesta ST

Bericht door Opa » 14 nov 2008, 00:36

Zelfs Lambo-rijders steken hun duim op naar me......Als Oma ernaast zit. :wink:

Afbeelding

Miesjel
Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4

Bericht door Miesjel » 14 nov 2008, 01:12

Dennis Schroyen schreef: Ohja, Scania V8's met open brulpijp, daar ga ik altijd even langshangen met de raampjes open en de duim uit de ruit. Meestal volgt er dan een luide TGV-hoorn sound en 28 2400 watt verstralers die oplichten... 's nachts is het dan net een x-ray door mijn auto uit, dubbel lachen :df:
Jij bent niet toevallig familie van Transportbedrijf Schroyen uit Brunssum ? Die hebben ook een Scania 143M-500 gehad.. machtig mooi geluid.. en ja die geef ik ook altijd een dikke duim.

Plaats reactie