Tijdje geleden nog, kom terug van het werk met mijn 316i gasbrander incl ringsticker. wordt ik voorbijgestoken door 3 engelsen in 328's met ringsticker. Die gasten zwaar lachen en duimen omhoog. De camera wordt bovengehaald en richting mijn aftandse slow-mo rakker gericht. Tijdje 200 achter die gasten aan tot ik de afrit Zolder neem. 4 pinkers en handgebaren alom, gewoon lachen!

Motards die al wheely-end vertrekken krijgen van mij standaard een dikke duim, zelfs al doen ze het voor een politiecombi

Ohja, Scania V8's met open brulpijp, daar ga ik altijd even langshangen met de raampjes open en de duim uit de ruit. Meestal volgt er dan een luide TGV-hoorn sound en 28 2400 watt verstralers die oplichten... 's nachts is het dan net een x-ray door mijn auto uit, dubbel lachen

zelf duimpje krijgen valt ook wel eens voor.
Toppunt was nog met de M3. Het regende pijpenstelen en er hing een Volvo C70 T5 achter me. Ik vlieg vol haaks het ronde punt op, hou hem en terug vol haaks het rond punt af. Volgende rood licht komt de Volvo langs me staan en zitten er 2 jongedames luid te applaudiseren... yeah!

Nu dan de echte versie...
Ik zat met m'n hart in de keel omdat de auto net iets te dwars ging, wonder boven wonder net kunnen houden. Stond bijna 90 graden op de weg. Bij het afgaan van het ronde punt, net hetzelfde...
Bjorn's reactie (zat langs me): zooow, dat ging maar net goed!
Maar van die dames, dat is echt waar hoor