DR, dus gewoon een RR Sport. Laten we eerlijk zijn. Zo 'onbetrouwbaar' zijn onbetrouwbare wagens echt niet meer tegenwoordig. Vaak is het meer het imago dat roet in het eten gooit.
Jaccoduifjes.com schreef:David,
Ach het reguliere onderhoud is gewoon duur en de dingen en datje's sfeer, elektronisch storingen, navi functie uitvallen en kijk eens heel goed naar de algemene afwerkinging die is gewoon slecht. Motorisch schijnt het wel redelijk te zijn maar verdere algehele storingen in die sfeer moet je het zoeken.
Vandaar mn Landcruiser die is veel minder mooi maar onverwoestbaar
Qua rijden is een Landcruiser anders niet bepaald saai... Daarmee kun je tenminste nog eens echt baggeren, dat zie ik de gemiddelde Voetbalmoeders SUV niet doen...allen schreef:Jacco, je kunt ook overdrijven. Ik neem zelf overigens die eventuele onbetrouwbaarheid voor lief als ik zo'n wagen moest. Denk dat ik al in slaap ben gevallen voor ik bij zo'n Landcruiser ben aangekomen. Dat ding oogt gewoon 'te' saai.![]()
Britse en Italiaanse auto's hebben imho gewoon bergen uitstraling, waarbij Japanners helaas vaak erg saai ogen. De oude Patrols. Dat waren nog wel stoere bakken. Al denk ik niet dat DR een hok uit '92 zou overwegen.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot], Thomas H en 12 gasten