X5 eruit RRS supercharger erin

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
allen

Re: X5 eruit RRS supercharger erin

Bericht door allen » 07 nov 2008, 20:29

De snelheidsbeleving zal ver te zoeken zijn hoor. :mrgreen:

DR, dus gewoon een RR Sport. Laten we eerlijk zijn. Zo 'onbetrouwbaar' zijn onbetrouwbare wagens echt niet meer tegenwoordig. Vaak is het meer het imago dat roet in het eten gooit.

leonard

Bericht door leonard » 07 nov 2008, 22:15

duifjes.com schreef:David,

Ach het reguliere onderhoud is gewoon duur en de dingen en datje's sfeer, elektronisch storingen, navi functie uitvallen en kijk eens heel goed naar de algemene afwerkinging die is gewoon slecht. Motorisch schijnt het wel redelijk te zijn maar verdere algehele storingen in die sfeer moet je het zoeken.

Vandaar mn Landcruiser die is veel minder mooi maar onverwoestbaar :D
Jacco

Ik weet niet of een RR het zelfde is als een LR.(ga ik voor het gemakmaar even vanuit)
Mijn vrouw heeft een Discovery3 daar hebben we nu zo'n 20 k km mee weg in een half jaar ZONDER 1 storing.Mijn broer rijd een Landcruiser ook die auto is storingsvrij maar veel minder mooi en qua rijden 10 x minder dus als je het werk ermee doet wat David er mee doet zal het allemaal wel eens heel erg mee kunnen gaan vallen.

Youp
Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi

Bericht door Youp » 09 nov 2008, 16:50

allen schreef:Jacco, je kunt ook overdrijven. Ik neem zelf overigens die eventuele onbetrouwbaarheid voor lief als ik zo'n wagen moest. Denk dat ik al in slaap ben gevallen voor ik bij zo'n Landcruiser ben aangekomen. Dat ding oogt gewoon 'te' saai. :wink:
Britse en Italiaanse auto's hebben imho gewoon bergen uitstraling, waarbij Japanners helaas vaak erg saai ogen. De oude Patrols. Dat waren nog wel stoere bakken. Al denk ik niet dat DR een hok uit '92 zou overwegen. :whistle:
Qua rijden is een Landcruiser anders niet bepaald saai... Daarmee kun je tenminste nog eens echt baggeren, dat zie ik de gemiddelde Voetbalmoeders SUV niet doen...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben 2 jaartjes geleden met een Patrol Hardtop 3.3L 6 cilinder turbo diesel ('89) naar Dakar (en verder) gereden. Ik houd van snelle auto's en een potje scheuren maar, ik heb ook echt een zwak voor terreinwagens!

Jelmer850i

Bericht door Jelmer850i » 10 nov 2008, 22:14

Gefeliciteerd! 8)

Plaats reactie