No-shows??steve smith schreef:Heel veel dank aan Peter voor het laten doorgaan ondanks een hoop no-shows!!!!!!!!
Hans GP schreef:Zandvoort?ga naar bed jij!
Persoonlijk vond ik alleen even prettig te weten dat de persoon in kwestie niet zwaar en / of zwaar letsel heeft. De rest is voor mij op zo'n moment niet belangrijk. Hij liep tegen het einde van de dag ook alweer op het circuit rond, dus ernstig is het gelukkig niet.Casper schreef:Ziet er goed uit deze circuit dag!
Jammer van de MX5, sterkte! Is er behalve de schade aan de auto en de pols, ook nog schade aan het circuit? Dat lijkt me altijd zo'n zure trap na...
Echt wel!Ferdinand schreef:ik vind die CSL echt botergeil klinken. Ongelooflijk goed en een angstaanjagend geluid.
Op het moment zelf zeker!allen schreef:Persoonlijk vond ik alleen even prettig te weten dat de persoon in kwestie niet zwaar en / of zwaar letsel heeft. De rest is voor mij op zo'n moment niet belangrijk. Hij liep tegen het einde van de dag ook alweer op het circuit rond, dus ernstig is het gelukkig niet.Casper schreef:Ziet er goed uit deze circuit dag!
Jammer van de MX5, sterkte! Is er behalve de schade aan de auto en de pols, ook nog schade aan het circuit? Dat lijkt me altijd zo'n zure trap na...![]()
lol.allen schreef:Trackday op Zolder en onze vlagger maakt dan foto's van de natuur en hoe de maffia een dode begraaft...
kan dat aleen met een I-phone of ook de MIO501 met ingebouwde GPS?allen schreef:Metin, had jij nog getest of je die iphone bijvoorbeeld in je jaszak / dashboardkastje had kunnen houden icm met die laptimer?
allen schreef:Metin, had jij nog getest of je die iphone bijvoorbeeld in je jaszak / dashboardkastje had kunnen houden icm met die laptimer?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten