privacy glas

Dit is ons algemene autoforum.
Stefan R
Auto: Vakantievoertuig

Re: privacy glas

Bericht door Stefan R » 05 nov 2008, 18:04

allen schreef:Vind het persoonlijk niet mooi. Ben overigens ook geen fan van al die electrische rolgordijntjes achter die 24/7 omhoog staan omdat dat stoer of statusvol is. Wellicht handig als je passagiers achterin hebt zitten en de zon op hun bol schijnt. Anders is het maar een zielige vertoning. Zo, benieuwd wie ik nu weer op de tenen heb getrapt... :mrgreen:
Auw!!!

Oh ja, die lui met LCD schermpje s in de hoofdsteunen die aanstaan als er niemand achterin zit, zijn pas een zielige vertoning :mrgreen:

allen

Bericht door allen » 05 nov 2008, 18:10

Je hebt ze nog met dvd schermen in de kopsteunen van een tweezitter! Dat is idd heel erg triest! :bignews:

PeterB

Bericht door PeterB » 05 nov 2008, 20:27

allen schreef:Je hebt ze nog met dvd schermen in de kopsteunen van een tweezitter! Dat is idd heel erg triest! :bignews:
Da's zeker triest...

En de schermen in de deuren en voor het achterraam zijn idd 24/7 dicht.
Speciaal voor de sukkels die graag naar binnen willen kijken wie er op de achterbank van de S zit(ten).

( en het tv-scherm is leuk voor de achterliggers in de file, vooral kanaal 23 wordt gewaardeerd :D )

Maus335i

Bericht door Maus335i » 05 nov 2008, 20:44

PeterB schreef:
allen schreef:Je hebt ze nog met dvd schermen in de kopsteunen van een tweezitter! Dat is idd heel erg triest! :bignews:
Da's zeker triest...

En de schermen in de deuren en voor het achterraam zijn idd 24/7 dicht.
Speciaal voor de sukkels die graag naar binnen willen kijken wie er op de achterbank van de S zit(ten).

( en het tv-scherm is leuk voor de achterliggers in de file, vooral kanaal 23 wordt gewaardeerd :D )
Hahaha kanaal 23, dat is echt zó waar. Ik heb 's avonds in de file met een maat van me echt keihard gelachen toen we die zooi hadden opgezet in de auto. Of de rest het ook zo kon waarderen weet ik niet, maar grappig was het wel :)))

Ik heb in Apeldoorn eens Formule 1 op tv aan gehad. Had zelf niet door dat de schermen achter me aanstonden en vond een Essent busje echt vervelend kleven in de binnenstad. Bij de stoplichten stond ik voor links voorgesorteerd en het busje wil rechtdoor, maar omdat het bij hem ook rood was bleef hij naast me staan. Nog even de start van de F1 meekrijgen blijkbaar ;)

En het zonnescherm achter had ik ook 24/7 omhoog staan. Ik was zeg maar niet de meest sociale rijder en had er een hekel aan wanneer mensen achter me plakken en zo doordringend in mijn binnenspiegel kijken :mrgreen: En in een W12 Lang horen ze gewoon omhoog te staan in de achterdeuren en achterruit, handig als je over een gesloten spitsstrook rijdt in de spits ;)

M@rcel

Bericht door M@rcel » 06 nov 2008, 16:45

zet dan wel je passagiersstoel een stukje naar voren, dan blijven de dienders helemaal uit je buurt :wink:

Bort

Bericht door Bort » 07 nov 2008, 07:22

Zwart vind ik lelijk.
Donkergrijs, lichtjes doorschijnend vind ik wel mooi.
Zoals die impreza hierboven: aartslelijk :)
Zoals die clubman: fantastisch :)

Stefan R
Auto: Vakantievoertuig

Bericht door Stefan R » 07 nov 2008, 08:33

Het is dus helemaal afhankelijk van de kijkhoek en lichtinval, want als je een 22B (Of een Type R) in het echt ziet is het dus niet zo donker als op de foto's. Ik denk zelfs dat die Clubman irl donkerder is dan de 22B :wink:

Afbeelding

De achterruit is net zo donker als de zijruiten. Het is voornamelijk geziensbegoocheling dus :mrgreen:

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 07 nov 2008, 09:09

Ach, ieder heeft zo z'n voorkeuren.
Je moet dat doen wat je mooi vind :bignews:

RVV

Bericht door RVV » 07 nov 2008, 10:39

allen schreef:Vind het persoonlijk niet mooi. Ben overigens ook geen fan van al die electrische rolgordijntjes achter die 24/7 omhoog staan omdat dat stoer of statusvol is. Wellicht handig als je passagiers achterin hebt zitten en de zon op hun bol schijnt. Anders is het maar een zielige vertoning. Zo, benieuwd wie ik nu weer op de tenen heb getrapt... :mrgreen:

Nouja het is ook handig tegen verkeerd afgestelde lichten.. of tegen die figuren die met groot licht gaan seinen als je ze hebt ingehaald. (en dat doen ze al snel tegen een BMW rijder :twisted: )

Ik heb nu geen electrische zonnerollo meer, maar in de M3 vond ik het wel een ultiem fuck you middel.. van die gasten die uit frustratie met hun grote licht in je nek blaffen en dan je zonnescherm omhoog laten komen.. :mrgreen:

Mike S.
Auto: M135i

Bericht door Mike S. » 07 nov 2008, 10:51

Rico schreef:

Ik heb nu geen electrische zonnerollo meer, maar in de M3 vond ik het wel een ultiem fuck you middel.. van die gasten die uit frustratie met hun grote licht in je nek blaffen en dan je zonnescherm omhoog laten komen.. :mrgreen:
+1 die heb ik ook uitgevonden idd haha , nu nog een dikke vinger op dat scherm plakken en klaar :bag:
maar over het algemeen gebruik ik hem niet echt , vind het een nutteloze optie eigenlijk.

Prins Claus †
Auto: BMW 118iA

Bericht door Prins Claus † » 07 nov 2008, 15:04

M'n Leon heeft een paar tintjes donkerder glas achterin. Ik vind het wel wat hebben...

Afbeelding

M.vr.gr.,
Sander AKA ZKH

allen

Bericht door allen » 07 nov 2008, 15:06

Mike, je kunt ook gewoon een Jenna opsteken... :mrgreen:

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 05 mar 2010, 21:03

Niall schreef:Deze schijnt goed werk af te leveren, is niet goedkoop....

http://www.glascoatingsomeren.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zonder een offerte aan te moeten vragen, wat zouden ze rekenen voor alleen een achterruit? In de gallery staat een Calibra V6 in ieder geval.

Shakes

Bericht door Shakes » 05 mar 2010, 21:19

Zonder een offerte aan te moeten vragen, wat zouden ze rekenen voor alleen een achterruit?
Moeten mensen gaan gokken, raden, gissen?

Daar is een offerte toch voor!

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 05 mar 2010, 21:31

Was alleen benieuwd naar eerdere ervaringen van mensen die al eens ruiten hebben laten tinten :P
Shakes schreef:
Zonder een offerte aan te moeten vragen, wat zouden ze rekenen voor alleen een achterruit?

Moeten mensen gaan gokken, raden, gissen?

Daar is een offerte toch voor!

Niall

Bericht door Niall » 05 mar 2010, 22:23

Gok dat je zo een 150 euro kwijt bent, of je probeert het zelf :mrgreen:

Tom

Bericht door Tom » 06 mar 2010, 00:40

Ik vind het wel wat hebben, en ook jammer dat het voor niet mag. Valt mij in het buitenland vaak op als ik auto's zie die het voor ook hebben, zeker icm sommige kleuren geeft het een mooi contrast aan de auto.

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 06 mar 2010, 09:53

Ik heb in het verleden auto's ook wel rondom laten tinten.......persoonlijk rondom donkerglas geweldig!

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 06 mar 2010, 10:04

Ik vind het geen porem als alleen de achterste ruiten getint zijn.

Bestel dan fabrieksaf rondom getint glas, is het een geheel en ziet het er stukken beter uit.

Erik335i

Bericht door Erik335i » 06 mar 2010, 16:34

Ik wil het altijd nog eens laten doen, heb er echt een hekel aan dat iedereen naar binnen zit te gluren!

Oftewel het kan ook nog functioneel zijn :P

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 06 mar 2010, 16:46

Rico schreef: Ik heb nu geen electrische zonnerollo meer, maar in de M3 vond ik het wel een ultiem fuck you middel.. van die gasten die uit frustratie met hun grote licht in je nek blaffen en dan je zonnescherm omhoog laten komen.. :mrgreen:
:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Bij mijn e61 zijn de achterste ramen getint, ik vind het vanwege de kleine heel prettig, en ongetint vind ik een
touring er goedkoop uit zien. Wat ik alleen niet mooi vind is als achter heel erg getint is en voor nagenoeg niet.

Afbeelding

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 06 mar 2010, 17:00

Ravin ///M schreef:
Rico schreef: Ik heb nu geen electrische zonnerollo meer, maar in de M3 vond ik het wel een ultiem fuck you middel.. van die gasten die uit frustratie met hun grote licht in je nek blaffen en dan je zonnescherm omhoog laten komen.. :mrgreen:
:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Bij mijn e61 zijn de achterste ramen getint, ik vind het vanwege de kleine heel prettig, en ongetint vind ik een
touring er goedkoop uit zien. Wat ik alleen niet mooi vind is als achter heel erg getint is en voor nagenoeg niet.

Afbeelding
Ik moet zeggen dat dit nog best goed lijkt idd. Net niet te donker :)
Neem aan dat dat af fabriek is?

Marco R.

Bericht door Marco R. » 06 mar 2010, 18:11

Dat ziet er mooi uit Ravin, en ik deel je mening ook wat verschil onderling betreft. Staat van geen kant als voor helder is en achter zo goed als onmogelijk om doorheen te kijken. Te groot contrast :)

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 06 mar 2010, 19:15

Dit is idd OEM, Richard.

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 09 mar 2010, 20:18

Niall schreef:Gok dat je zo een 150 euro kwijt bent, of je probeert het zelf :mrgreen:
Zelf proberen dat heb ik gedaan, kreeg alleen de vouwen er niet uit gestreken dus heb de film er maar weer af getrokken :bag:

Ben derhalve op zoek naar een bedrijf dat de folie op locatie aan kan brengen, ik heb alleen geen idee welk % de Foliatec film heeft die nu nog op mijn zijruiten zit (staat ergens 27 maar of het dat ook is?)..

Plaats reactie