PeterB schreef:allen schreef:Je hebt ze nog met dvd schermen in de kopsteunen van een tweezitter! Dat is idd heel erg triest!

Da's zeker triest...
En de schermen in de deuren en voor het achterraam zijn idd 24/7 dicht.
Speciaal voor de sukkels die graag naar binnen willen kijken wie er op de achterbank van de S zit(ten).
( en het tv-scherm is leuk voor de achterliggers in de file, vooral kanaal 23 wordt gewaardeerd

)
Hahaha kanaal 23, dat is echt zó waar. Ik heb 's avonds in de file met een maat van me echt keihard gelachen toen we die zooi hadden opgezet in de auto. Of de rest het ook zo kon waarderen weet ik niet, maar grappig was het wel

))
Ik heb in Apeldoorn eens Formule 1 op tv aan gehad. Had zelf niet door dat de schermen achter me aanstonden en vond een Essent busje echt vervelend kleven in de binnenstad. Bij de stoplichten stond ik voor links voorgesorteerd en het busje wil rechtdoor, maar omdat het bij hem ook rood was bleef hij naast me staan. Nog even de start van de F1 meekrijgen blijkbaar
En het zonnescherm achter had ik ook 24/7 omhoog staan. Ik was zeg maar niet de meest sociale rijder en had er een hekel aan wanneer mensen achter me plakken en zo doordringend in mijn binnenspiegel kijken

En in een W12 Lang horen ze gewoon omhoog te staan in de achterdeuren en achterruit, handig als je over een gesloten spitsstrook rijdt
in de spits