Als ik tegen die tijd mn rijbewijs heb kom ik wel even kijken als dat kan


Er rijden er 2 in Nederland voor zover ik weet.Mark Nauta schreef:Ja, die had ik wel voorbij horen komen van Michel of Chris???
Ben alleen bang dat we de eigenaar over de grens moeten gaan zoeken?M3 compact
To celebrate the 50th birthday of the German automobile magazine Auto Motor und Sport in 1996, BMW M GmbH handbuilt (at least) one official BMW E36 M3 compact. The car was tested and written an article about in the June edition of the named magazine[9].
The car embodied all the technical (engine, driveline, suspension) and optical (bumpers, wheels, mirrors, dashboard) characteristics of the stock E36 M3. It was powered by the 321 DIN-hp 3.2-litre engine, and its color was red with a black cloth/alcantara interior. It had the forged Styling 24M 5-doublespoke wheels that came standard on the M3 cabriolet, an exhaust with fairly centered quad exhaust tip, Recaro sports bucket seats, red four-point seatbelts and an alcantara wrapped steering wheel and gear lever. For some reason, BMW M GmbH removed the front fog lights.
The car was donated to the automobile magazine, but there are no details of the car's present whereabouts.
Volgens mij heb ik deze eens in Weert zien rijden, maar of het een "echte" betreft.Mark Nauta schreef:Jep I know Marcel. Die heb ik er daarom ook maar niet tussen gezet. Zo zijn er nog een paar. Maar de aanwezeigheid in NL staat dat tegen ben ik bang. Je noemt idd terecht de E36 M3 Compact, maar je hebt ook nog de E36 M3 Leightweight, maar ook de spectaculaire E46 M3 GTR 'Strassenversion'. Bij mijn weten geen van deze auto's in NL. Maar mocht iemand ze weten, meer dan welkom!
Ik kan wel het modelletje vinden inderdaad. Maar niet één foto van een echte variant ervan.M@rcel schreef:Volgens mij bestaat er zelfs een e36 M3 GTR (Strassenversion). Heb er in ieder geval een zwart Paul's Model Art modelletje van staan.
De nieuwste M3's zijn er wel, zal de heren alleen nog even wakker schuddenMtechnik schreef:We hebben geen E90 M op deze board...?
Mark , wat vindt je van een 320iS bij het shoot?
Ahh.Mark Nauta schreef: En ik hou het echt bij alleen M3 modellen.
Correct. I like how this guy's thinking.M@rcel schreef:Dan beide GTR's wel eventjes laten lamineren zodat ze op Strassenversions lijken![]()
Misschien een idee om van die originele ///M3 nummerplaten te regelen( zoals je ze vroeger in de showroom of op beurzen zag staan)? Staat netjes op je fotoshoot ipv al die gele vlakken
Toch een soort van heritage picture met bv een 2002 Turbo zou ook heel leuk kunnen zijnMark Nauta schreef:De nieuwste M3's zijn er wel, zal de heren alleen nog even wakker schuddenMtechnik schreef:We hebben geen E90 M op deze board...?
Mark , wat vindt je van een 320iS bij het shoot?. Romo (E92), André en Robin (E90).
En ik hou het echt bij alleen M3 modellen.
The 2002 Turbo is a forced-induction version of the 2002tii. It was developed by BMW Motorsport based on previous experience with turbocharging and supercharging in racing applications
-E36 M3 3.2 Coupé Special Edition (UK 50 stuks)The E36 M3 GTR is the road-going version of the competition machine built to compete in the 1994 ADAC German GT Cup Touring Car series. Essentially a race car with license plates, it features a stripped out interior and lightweight body panels (dropping the curb weight to 1300kg), fender flares to accommodate the 18-inch wheels and tires, adjustable front and rear spoilers, a full roll cage and a 300-hp version of the S50 B30 engine. Only two street-legal examples were built.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten