Polo GTI eruit, Golf4 V5 er voor in de plaats
- Niels
- Auto: Prius+
Re: Polo GTI eruit, Golf4 V5 er voor in de plaats
Is absoluut geen straf. Het motorkarakteristiek vind ik veel mooier dan van de 20V 170pk. De 20V heeft een variabel inlaat traject waardoor er onderin toeren erg veel koppel voor handen is. Op zich mooi maar daardoor voelt de motor hoog in toeren niet echt krachtig. Absoluut geen eindschot zeg maar. De 20V kan wel weer erg zuinig rijden maar daar heb je em niet voor 

-
nou manfred, ben benieuwd hoe die
met een automaat......iig gefeliciteerd ermee! 

-
ik heb liever onderin meer power als je een auto wilt hebben om comfortabel in te rijden, had dan ook liever een 170 pk versie gehadNiels schreef:Is absoluut geen straf. Het motorkarakteristiek vind ik veel mooier dan van de 20V 170pk. De 20V heeft een variabel inlaat traject waardoor er onderin toeren erg veel koppel voor handen is. Op zich mooi maar daardoor voelt de motor hoog in toeren niet echt krachtig. Absoluut geen eindschot zeg maar. De 20V kan wel weer erg zuinig rijden maar daar heb je em niet voor

- Manfred
Zal een stuk trager aanvoelen als met een handbak, maar daar zijn oplossingen voor 8)vr6piloot schreef:nou manfred, ben benieuwd hoe diemet een automaat......iig gefeliciteerd ermee!
http://www.hgp-turbo.de/vw/v5.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit vind ik een site om bij weg te dromen