Dennis Cavallino schreef:Allemaal leuk en aardig, maar gaat 'ie nog dwars? Dan is 't goed!

Dennis Cavallino schreef:Allemaal leuk en aardig, maar gaat 'ie nog dwars? Dan is 't goed!
Ik neem aan dat je een grapje maakt?achterwielaandrijfventje schreef:Ik vind het wel meevallen. Die bodykits passen voor geen meter dus dan doen ze het zo... Als het gehele beeld er maar goed uit ziet en de bumpers er niet af kunnen vallen als je over een drempel gaat , dan is het goed. Ik heb ook vaak genoeg bumpers gezien die alleen met tyrips vast zaten
. Maarja die schroeven had ie wel een liniaal voor mogen gebruiken
Ik denk het niet......daarom staan waarschijnlijk die smiles in zijn verhaalhugo schreef:Ik neem aan dat je een grapje maakt?achterwielaandrijfventje schreef:Ik vind het wel meevallen. Die bodykits passen voor geen meter dus dan doen ze het zo... Als het gehele beeld er maar goed uit ziet en de bumpers er niet af kunnen vallen als je over een drempel gaat , dan is het goed. Ik heb ook vaak genoeg bumpers gezien die alleen met tyrips vast zaten
. Maarja die schroeven had ie wel een liniaal voor mogen gebruiken
Jah idd!R.J schreef:Als ik daar zou staan zou ik die garagehouder uitlachen en om m'n auto vragen :spin:
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot], wjt en 8 gasten