Video: Vader staat doodsangsten uit in getunede M3
- MartijnGizmo
Re: Video: Vader staat doodsangsten uit in getunede M3
Ja, waar kan ik me aanmelden? 

Uhmm jongens 724pk aan de wieltjes.. dus meneer zit zeker op de 800 krukaspks...
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Wat ik me altijd afvraag bij dit soort wagens : hoe zit het met de levensduur van het voertuig ??
( om over de running costs maar niet te spreken )
Niet dat ik in de markt ben voor zo iets, maar is wel altijd iets wat ik me afvraag.
Leuk al dat opgevoerde materiaal, maar als je er maar een jaartje plezier van kunt hebben......
( om over de running costs maar niet te spreken )
Niet dat ik in de markt ben voor zo iets, maar is wel altijd iets wat ik me afvraag.
Leuk al dat opgevoerde materiaal, maar als je er maar een jaartje plezier van kunt hebben......
- frank de jonge
Tjah ligt eraan hoeveel geld je erin pompt 

- Ayrton Jenna
Haha, geweldige reacties --> lol. Leuk filmpje.
Ik denk dat de dag nooit zal komen dat mijn pa zo reageert als hij weer eens naast me zit in de gp..
Ik denk dat de dag nooit zal komen dat mijn pa zo reageert als hij weer eens naast me zit in de gp..

HPF kitjes.. rijden al de wereld mee.. en nagenoeg geen problemen... zelfde als met de AA kitjes.. Active Autowerks... belachelijk veel BMWtjes met die kitjes en nagenoeg ook geen problemen..
Beide fabrikanten weten heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed waar ze mee bezig zijn en dit kun je zeker niet vergelijken met een kant en klaar cheapassebaykitje..
Beide fabrikanten weten heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed waar ze mee bezig zijn en dit kun je zeker niet vergelijken met een kant en klaar cheapassebaykitje..
- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Haha, mijn schoonpa gaf geen krimp in de E92 M3. Hij vond het wel erg vermakelijk. Tuurlijk, dat is wat minder snel als dit "machien" maar als je niks snellers gewend bent als een Zafira 2.2 diesel...
M'n moeder mekkerde wat harder, voornamelijk over het geluid... Totdat ze zelf achter het stuur zat en gas begon te geven in tunnels enzo, toen vond ze het allemaal maar prachtig!

M'n moeder mekkerde wat harder, voornamelijk over het geluid... Totdat ze zelf achter het stuur zat en gas begon te geven in tunnels enzo, toen vond ze het allemaal maar prachtig!

-
Peric schreef:Leuk Martijn, je post een filmpje wat afkomstig is van autoblog en de reacties komen ook gelijk mee.... :twisted:achterwielaandrijfventje schreef:Ja hoor 630 pk.................Gewoon een slechte turbo setup met een laggy turbo
Jesus, lijkt AW wel, hier.

- 500E
- Auto: S 63 AMG
De nachtmerrie van iedere vader: je zoon heeft een getunede M3.
Ik moet er niet aan dénken. Over enkele jaren is het zover; dan mag mijn oudste zijn rijbewijs gaan halen. Op straffe van onterving is een M3 een no-go. Ik stel een 72 PK 200 Diesel automaat voor
Ik moet er niet aan dénken. Over enkele jaren is het zover; dan mag mijn oudste zijn rijbewijs gaan halen. Op straffe van onterving is een M3 een no-go. Ik stel een 72 PK 200 Diesel automaat voor

- Pim
Dag joch is pas 19 als je op zijn youtube account kijkt
toen reed ik nog in een crx vtec
en 5 jaar later 4 bouwjaren opgeschoten 

toen reed ik nog in een crx vtec

- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Dat joch mag dus al 3 jaar auto rijden en de auto's kosten niks in de US...Pim schreef:Dag joch is pas 19 als je op zijn youtube account kijkt![]()
toen reed ik nog in een crx vtecen 5 jaar later 4 bouwjaren opgeschoten

- alexm3gt
http://www.horsepowerfreaks.com/partdet ... _E46/13291
hier maar even het stage 2 kitje wat er in zit
hier maar even het stage 2 kitje wat er in zit