vragen voor vtune

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
sander 37

Re: vragen voor vtune

Bericht door sander 37 » 20 jun 2012, 15:01

je zou het haast zeggen ja dat henk ze alleen geschreven heeft. Ik zou iedereen aan raden die denkt aan tunen van atmosferische motor nooit naar Vtune te gaan ,want er kopmt gewoon niks uit. Geen testbank terwijl Henk gezegd had toen we onze 1e auto een ibiza fr haddden laten tunen bij hem dat die zou komen, maar dan snijdt hij zichzelf in de vingers he. Allebei de auto,s zijn bij tuningbedrijf op de testbank geweest en hij had met ¨piggyback nog minder vernmogen en koppel. Nu laat ik het maar zo standaard heeft die 98 en ik zit nu op bijna 103 pk en 154 nm koppel. dat is al meer dan normaal

dvh

Bericht door dvh » 20 jun 2012, 15:08

Jurrian schreef:De reputatie word er zo niet beter op. Maar te zien aan de beginpost zag henk dat al aankomen. Hmmm.

Ik zit eens door die rijervaringen op hun site te snuffelen....
http://www.vtune.nl/rijervaringen/?page=3

Tenenkrommend! Zijn ze allemaal door Henk zelf geschreven? Hmm, come to think of it.....
Geweldig ook al die persfoto's die gebruikt zijn als profielfoto van de gasten.
En het woord "PIGGYBAG" komt ook wel erg vaak terug.

///Joost

Bericht door ///Joost » 20 jun 2012, 20:28

Afbeelding
recensie van ///Joost over de BMW MPV 1.4L 16v 85pk 101nM

Beste Henk van V-tsjoen, ik heb nu net pas een vet chille BMW MPV gekocht 2e hands van 1e eigenaar (op aanraden van het DF-forum), limitit edition met speciale lak. Maar ik was niet egt super tevrede over de powerrrr ondanks dat het een BMW was, huh?. Maar egt superbedankt dat je me hebt geholpen. Ik trek nu egt de straatstenen eruit d.m.v de "PIGGYBACK". Ik kan zelfs een GT3 achter me laten met optrekken!!!111!!!1

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 21 jun 2012, 19:03

De meeste software boeren weten ook echt helemaal 0,0 van de aanpassingen die ze doen. Die sluiten gewoon een contractje af en verkopen wat kant en klare software die bij iemand anders vandaan komt bijvoorbeeld Superchips.

NA motoren tunen kan wel maar het vergt gewoon veel tijd en het resultaat blijft afwachten. Niet alleen even een nieuw programmatje uploaden en klaar. Bijvoorbeeld Leon van Mosselman Turbo Systems doet het op zijn eigen rollebank, en de resultaten zijn gewoon goed maar je bent er niet met 300 euro en ook niet met het dubbele. Is wel een bedrijf wat voornamelijk BMW doet, andere merken weet ik niet. Sinds ik daar 370+ PK uit een E46 M3 motor heb zien komen met als enige aanpassing een katvervanger zou dat wel degene zijn waar ik hem heen breng. En die auto zette ook daadwerkelijk snellere rondetijden neer op het circuit (3 sec er af) dus het was ook zeker geen rollebank die overdreven resultaten meet. Voorheen had ik niet geloofd dat het kon.

Wel is het zo dat je het in context moet zien, een 1.4L komt geen 30 PK extra uit dat is nou eenmaal wat makkelijker als je al met een 300+ PK motor begint :lol:

Plaats reactie