
///M Lastig.....
-
- Berichten: 15240
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
- Locatie: Niet ver van Zandvoort
Re: ///M Lastig.....
oh, me zus heeft dan nog wel een golf van de zaak, maar goed, die telt niet en is bovendien een V 

-
- Berichten: 9424
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
- Locatie: Curaçao
Re: ///M Lastig.....
Ik meen het overigens wel. Als ik dan toch flink centen ging uitgeven voor een privé-auto, dan ging ik in dit geval zeker voor die E39. Sowieso is de E39 één van de mooiste BMW's ooit naar mijn mening, tijdloos, ingetogen en gewoon mooi. Bovendien denk ik dat een E39 M5 een perfecte allrounder is. Als je wilt heerlijk relaxed vlot cruisen, omgeven door veel luxe en ruimte (ook wel handig met jouw lengte) en daar kun je ook nog eens normaal een verkeersdrempel mee over, handig in die jungle waar jij woont. Daar rij ik m'n Grande Punto al aan de grond.
Op verzoek echter ook een zeer sportief ding, niet voor niks dat de E39 Ringtaxi zo hard rondging. Vind het echt een topding. Enige nadeel zijn de running costs, die zullen wel wat hoger zijn al blijft dat ook een kwestie van geluk (of pech).
De E36 vind ik helemaal niks. Heb het model eigenlijk nooit mooi gevonden en zelfs ik als autoliefhebber/petrolhead met bovengemiddeld verstand van auto's (denk ik
) associeer dat ding met sjonnies en patsers, dat doet de rest van autorijdend Nederland (uitzonderingen daargelaten) denk ik helemaal. 9 op de 10 (wat zeg ik: 99 op de 100) E36's die ik tegenkom zijn trieste 318i met onafgewerke bumpers vol plamuurplekken, rioolpijpen die onder de achterbumper uitsteken, bestuurders die een rugafwijking naar rechts hebben en geboren zijn met een Aussie petje op hun hoofd en een kofferbak vol boomboom apparatuur. Ik geef toe dat er best nette E36's zijn (bijvoorbeeld die M3 van Erik Kramer) maar ik zou niet gezien worden in zo'n ding. Je wordt (denk ik) per direct als aso gezien en behandeld, waarbij ik even in het midden laat of dat uiteindelijk terecht is.
Een E39 heeft uitstraling en klasse en zal voor minder schuine blikken in het verkeer zorgen dan een E36. Uiteindelijk moet je er zelf in rijden maar het zou voor mij absoluut meespelen, altijd middelvingers of misprijzende blikken in het verkeer is ook niet leuk. Dat een E36 M3 GT iets speciaals is zal best maar de buitenwereld ziet het als de zoveelste sjonniebak met een foute kleur ook nog. Sterker nog, met die E39 kun je zakelijk ook nog eens mee voorkomen mocht je dat willen (mensen zien toch niet dat het een M5 is en zelfs dan), dat kun je met zo'n E36 hok helemaal wel vergeten.
@ Metchu, nog even doorsparen voor een echte 316i dan.


De E36 vind ik helemaal niks. Heb het model eigenlijk nooit mooi gevonden en zelfs ik als autoliefhebber/petrolhead met bovengemiddeld verstand van auto's (denk ik

Een E39 heeft uitstraling en klasse en zal voor minder schuine blikken in het verkeer zorgen dan een E36. Uiteindelijk moet je er zelf in rijden maar het zou voor mij absoluut meespelen, altijd middelvingers of misprijzende blikken in het verkeer is ook niet leuk. Dat een E36 M3 GT iets speciaals is zal best maar de buitenwereld ziet het als de zoveelste sjonniebak met een foute kleur ook nog. Sterker nog, met die E39 kun je zakelijk ook nog eens mee voorkomen mocht je dat willen (mensen zien toch niet dat het een M5 is en zelfs dan), dat kun je met zo'n E36 hok helemaal wel vergeten.
@ Metchu, nog even doorsparen voor een echte 316i dan.


Laatst gewijzigd door Wouter81 op 31 aug 2008, 23:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 15240
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
- Locatie: Niet ver van Zandvoort
Re: ///M Lastig.....
kheb een echte 320i e30 SS edition gehad... ook goed? 
maar alle grappen op een stokkie, ik zou ook voor de M5 gaan... Vraag me niet waarom, dat zou gewoon mijn keuze zonder twijfel zijn 8) (oh shit wouter, daar gaat je visie over de e39 ook al naar de knoppen
)

maar alle grappen op een stokkie, ik zou ook voor de M5 gaan... Vraag me niet waarom, dat zou gewoon mijn keuze zonder twijfel zijn 8) (oh shit wouter, daar gaat je visie over de e39 ook al naar de knoppen

-
- Berichten: 9424
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
- Locatie: Curaçao
Re: ///M Lastig.....
You tha man!Metchu schreef:kheb een echte 320i e30 SS edition gehad... ook goed?
maar alle grappen op een stokkie, ik zou ook voor de M5 gaan... Vraag me niet waarom, dat zou gewoon mijn keuze zonder twijfel zijn 8) (oh shit wouter, daar gaat je visie over de e39 ook al naar de knoppen)

E30 is 100x beter dan E36, E30 is stoer, E36 is fout
-
- Berichten: 9424
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
- Locatie: Curaçao
Re: ///M Lastig.....
Hmmmm, mijn stelling over E39 klasse wordt aardig onderuitgehaald.
Beetje jammer.



- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: ///M Lastig.....
Wouter je hebt inderdaad erg sterke argumenten om voor de e39 M5 te gaan, hoewel ikzelf helemaal niks tegen een mooie danwel originele e36 M3 heb.
De vraag is alleen wat wil Jelmer met de auto doen ? Kosten issue speelt mee, hoewel als ik dat verhaal over de M3 GT ex duif lees, kan een e36 M3 ook voor hele grote verassingen kan zorgen. Het blijven auto's met een verleden die qua kosten wel eens flink kunnen uitpakken.
E39 kun je in ieder geval altijd zakelijk een keer inzetten.. zeker een pre..(als 3e hands caravan handelaar)
De vraag is alleen wat wil Jelmer met de auto doen ? Kosten issue speelt mee, hoewel als ik dat verhaal over de M3 GT ex duif lees, kan een e36 M3 ook voor hele grote verassingen kan zorgen. Het blijven auto's met een verleden die qua kosten wel eens flink kunnen uitpakken.
E39 kun je in ieder geval altijd zakelijk een keer inzetten.. zeker een pre..(als 3e hands caravan handelaar)
- Ravin ///M
- Berichten: 3002
- Lid geworden op: 23 feb 2007, 16:50
- Locatie: Dieselduvel
Re: ///M Lastig.....
Jelmo, een e39 is toch veel meer van toepassing dan een e36? Ik zou zelf alleen nog een
e36 willen als ik m in zou zetten als ragbak of als 2.8iA touring voor mijn vriendin. Of als
compleet originele showcar, maar wie wil er nou slechts poseren - we zijn toch geen vrouwen.
De e39 is stijvoller, en bovendien van een periode waarin het interieur een forse
stap vooruit had gemaakt tov. de e36 en de e34. En buiten dat, oh man die V8
zo sweeeeet, en zo tijdloos.
M5.
e36 willen als ik m in zou zetten als ragbak of als 2.8iA touring voor mijn vriendin. Of als
compleet originele showcar, maar wie wil er nou slechts poseren - we zijn toch geen vrouwen.
De e39 is stijvoller, en bovendien van een periode waarin het interieur een forse
stap vooruit had gemaakt tov. de e36 en de e34. En buiten dat, oh man die V8

M5.
-
- Berichten: 986
- Lid geworden op: 26 apr 2008, 12:30
- Locatie: Randstad
Re: ///M Lastig.....
hmm, als ik dat stukje lees over je ervaringen met de GT leek het net alsof je in die van mij hebt gereden 
anyway, ga voor de E39 M5
puur emotioneel geantwoord

anyway, ga voor de E39 M5

puur emotioneel geantwoord

- Knot
- Berichten: 40165
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: ///M Lastig.....
Die GT... 5w30... dus geen TWS... mogelijk drama. Aircon revisie is aan de prijs (van 500 tot 1500 euro), beurtje nodig enz enz... Dan vind ik m dus niet meer waard dan 11.000.
Zou zelf voor een E46 M3 gaan... nu nog 24, 25, 26k maar begin volgend jaar krijg je ze misschien voor 22 a 23 mee, dan kom je in de buurt van die E39M5 prijzen en rij je wel 2001/2002 ipv 1999.
Zou zelf voor een E46 M3 gaan... nu nog 24, 25, 26k maar begin volgend jaar krijg je ze misschien voor 22 a 23 mee, dan kom je in de buurt van die E39M5 prijzen en rij je wel 2001/2002 ipv 1999.
- Arthur
- Berichten: 43049
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: ///M Lastig.....
Uit deze 2 de M5.
Maar voor iedereen zal het toch weer anders liggen.
De M3 van Erik(k) is al eens genoemd, een geweldige wagen en erg netjes, zo zie je ze niet vaak.
Echter vind ik ook dat de E36 al te ver achter ons ligt (behalve bij Paul natuurlijk 8) ) en zou derhalve voor de M5 gaan in dit geval.
Maar zoals gewoonlijk ga je dan verder kijken en kom je in de prijsregionen van een E46 M3, wat Knot dus zegt.
Dus mijn mening (en die vraag je ons denk ik): de M5.
En anders rustig verder kijken en een E46 M3 zoeken.
Of een goed gesprek met een forumlid houden hier (
), dat zou ik zeker doen!
Maar voor iedereen zal het toch weer anders liggen.
De M3 van Erik(k) is al eens genoemd, een geweldige wagen en erg netjes, zo zie je ze niet vaak.
Echter vind ik ook dat de E36 al te ver achter ons ligt (behalve bij Paul natuurlijk 8) ) en zou derhalve voor de M5 gaan in dit geval.
Maar zoals gewoonlijk ga je dan verder kijken en kom je in de prijsregionen van een E46 M3, wat Knot dus zegt.
Dus mijn mening (en die vraag je ons denk ik): de M5.
En anders rustig verder kijken en een E46 M3 zoeken.
Of een goed gesprek met een forumlid houden hier (

- Ar
- Berichten: 2625
- Lid geworden op: 18 aug 2007, 22:00
- Auto: Prius
Re: ///M Lastig.....
Echt lastig vind ik het niet om dezelfde reden als Niels geeft.
-
- Berichten: 1256
- Lid geworden op: 12 jul 2007, 13:29
Re: ///M Lastig.....
Ik weet niet of het wat uitmaakt maar je kan ook meenemen dat een E36 1 ster haalt in de NCAP crashtest. Zo een E36 is ook voor het eerst in 1990 uitgekomen, terwijl de E39 5 in 1995 op de markt is gekomen.
De E39 5 pre facelift haalt 4 sterren...
Maargoed dat kan evengoed de koper helemaal geen reet schelen.
1997 model E36 crashtest: http://www.euroncap.com/tests/bmw_3_series_1997/15.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
1998 model E39 crashtest: http://www.euroncap.com/tests/bmw_5_series_1998/49.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
De E39 5 pre facelift haalt 4 sterren...
Maargoed dat kan evengoed de koper helemaal geen reet schelen.
1997 model E36 crashtest: http://www.euroncap.com/tests/bmw_3_series_1997/15.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
1998 model E39 crashtest: http://www.euroncap.com/tests/bmw_5_series_1998/49.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jelmer850i
- Berichten: 5631
- Lid geworden op: 21 jun 2006, 19:06
- Locatie: Kantoor: www.jumptide.nl of M5
Re: ///M Lastig.....
goed punt ook niet onbelangrijk...
Maar goed een E39 is eigenlijk ook 2x zo duur al een (standaard) M3 !
Maar goed een E39 is eigenlijk ook 2x zo duur al een (standaard) M3 !
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: ///M Lastig.....
gewoon een E36 met V8 kopen,
of meteen een Alpina B8
maar fijnste is toch een M coupe wat kees ook zei, die auto's zijn uniek en fijn te rijden en blijven geld waard....je zou toch eens moeten gaan passen, tis anders dan een Z3 roadster waar je met je kop tegen het dak zit...
en een hele speciale vind je hier...damn wat gaaf (alleen de kleur niet)
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

gaaf
400pk standaard

maar fijnste is toch een M coupe wat kees ook zei, die auto's zijn uniek en fijn te rijden en blijven geld waard....je zou toch eens moeten gaan passen, tis anders dan een Z3 roadster waar je met je kop tegen het dak zit...
en een hele speciale vind je hier...damn wat gaaf (alleen de kleur niet)
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
gaaf

Laatst gewijzigd door GTRene op 01 sep 2008, 11:29, 1 keer totaal gewijzigd.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: ///M Lastig.....
Lijkt mij duidelijk gevalletje E39 M5. Klassieke tijdloze schoonheid, comfortabel met een beul van een motor.
Ik snap er enkel geen donder van dat je zegt dat ie qua snelheid tegenviel ??? Of de motor is naar de klote, of jij bent psychisch in de war geweest. Iets anders kan gewoon niet. Een rit in de M5 kan qua snelheidsbeleving gewoon niet tegenvallen, want dat ding maakt stappen dat het niet normaal meer is en dat merk je ook wel degelijk, of het nu stil in de auto is of niet. Dat is gewoon een sensatie. Bij elke versnelling gewoon power. Als je dat niet merkt ...
Bovendien is de M5 een auto die ergens lijkt op de 850 en dat is meer jouw type auto dan een E36 lijkt mij
Ik snap er enkel geen donder van dat je zegt dat ie qua snelheid tegenviel ??? Of de motor is naar de klote, of jij bent psychisch in de war geweest. Iets anders kan gewoon niet. Een rit in de M5 kan qua snelheidsbeleving gewoon niet tegenvallen, want dat ding maakt stappen dat het niet normaal meer is en dat merk je ook wel degelijk, of het nu stil in de auto is of niet. Dat is gewoon een sensatie. Bij elke versnelling gewoon power. Als je dat niet merkt ...
Bovendien is de M5 een auto die ergens lijkt op de 850 en dat is meer jouw type auto dan een E36 lijkt mij

- Jelmer850i
- Berichten: 5631
- Lid geworden op: 21 jun 2006, 19:06
- Locatie: Kantoor: www.jumptide.nl of M5
Re: ///M Lastig.....
Mac de snelheid viel niet tegen hoor, maar je merkt het minder, net als met de 850i, CC op 250 en je valt nog bijna in slaap zo gemakkelijk gaat het.Macboy schreef:Lijkt mij duidelijk gevalletje E39 M5. Klassieke tijdloze schoonheid, comfortabel met een beul van een motor.
Ik snap er enkel geen donder van dat je zegt dat ie qua snelheid tegenviel ??? Of de motor is naar de klote, of jij bent psychisch in de war geweest. Iets anders kan gewoon niet. Een rit in de M5 kan qua snelheidsbeleving gewoon niet tegenvallen, want dat ding maakt stappen dat het niet normaal meer is en dat merk je ook wel degelijk, of het nu stil in de auto is of niet. Dat is gewoon een sensatie. Bij elke versnelling gewoon power. Als je dat niet merkt ...
Bovendien is de M5 een auto die ergens lijkt op de 850 en dat is meer jouw type auto dan een E36 lijkt mij
In een E36 heb je veel meer beleving van de snelheid. Het het blok was niet stuk hoor.. prachtig wat een wagen 8)
En voor de 8 serie heb ik ook een 3 serie gehad

Het moet ook een beetje een fun wagen zijn, en een E39 gebruik je minder snel op circuit of voor driften om maar wat te noemen...
@Rene, moet ik dood ?


-
- Berichten: 22258
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: ///M Lastig.....
Rene kijk eens naar die S2000 van David (zie te koop). Als het toch een tweede auto is.
240pk op 1220kg(!), rwd, sper, cabrio. Kun je zo het circuit mee op maar ook rustig mee toeren op binnenwegen.
Alleen niet echt handig voor lange mensen
(hebben die stomme japanners geen rekening mee gehouden, stuur is niet in hoogte verstelbaar bijv.)
240pk op 1220kg(!), rwd, sper, cabrio. Kun je zo het circuit mee op maar ook rustig mee toeren op binnenwegen.
Alleen niet echt handig voor lange mensen

- Downforce Dennis
- Berichten: 1248
- Lid geworden op: 03 mar 2006, 01:38
- Locatie: Zolder(B)
Re: ///M Lastig.....
Hehe, ik heb ze allebei gehad.
e36 kan je gewoon niet met een e39 vergelijken. E36 zit crappy in elkaar, rammelt langs alle kanten en oogt gewoon niet speciaal. e39 is veuuuuuuuul sneller, verbruik ligt ongeveer hetzelfde en rond de ring draait die e39 rondjes rond een e36. Begrijp me niet verkeerd, ik ben mijn hart een beetje verloren bij de e36, vooral de M3 sedan. Maar vergelijken met een M5 is blöd. Wil je de modernste en betrouwbaarste oplossing, e39 FTW. Let wel op, de '99's lusten wel eens wat olie.
E36 is een super machine, maar enige knutselhandigheid is leuk, stock e36 M3 rijdt niet echt heel scherp.
Deze beslissing kan niemand anders voor je maken. Wil je beleving -> e36, wil je al de rest behalve beleving -> e39.
Ohja, ik denk dat een e39 één van de gemakkelijkste en geweldigste drifthokken ooit door BMW gemaakt is...
verhaal e34 vs e39:
Akkoord, e34 voelt veel sportiever aan. Maar stock vs stock zal je toch heel hard mogen trappen in de bochten om de USS-fick-dich-im-arsch bij te houden.
Desalniettemin, ding heeft uitstraling en ballen. Ooit komt er nog eentje :banaan:

e36 kan je gewoon niet met een e39 vergelijken. E36 zit crappy in elkaar, rammelt langs alle kanten en oogt gewoon niet speciaal. e39 is veuuuuuuuul sneller, verbruik ligt ongeveer hetzelfde en rond de ring draait die e39 rondjes rond een e36. Begrijp me niet verkeerd, ik ben mijn hart een beetje verloren bij de e36, vooral de M3 sedan. Maar vergelijken met een M5 is blöd. Wil je de modernste en betrouwbaarste oplossing, e39 FTW. Let wel op, de '99's lusten wel eens wat olie.
E36 is een super machine, maar enige knutselhandigheid is leuk, stock e36 M3 rijdt niet echt heel scherp.
Deze beslissing kan niemand anders voor je maken. Wil je beleving -> e36, wil je al de rest behalve beleving -> e39.
Ohja, ik denk dat een e39 één van de gemakkelijkste en geweldigste drifthokken ooit door BMW gemaakt is...
verhaal e34 vs e39:
Akkoord, e34 voelt veel sportiever aan. Maar stock vs stock zal je toch heel hard mogen trappen in de bochten om de USS-fick-dich-im-arsch bij te houden.
Desalniettemin, ding heeft uitstraling en ballen. Ooit komt er nog eentje :banaan:
Re: ///M Lastig.....
Hoe lang moet ik nog hammeren op MSN Jelmer..... e39 M5... heb een tijd terug eens in een E39 M5 gereden met Hartge pakket en 450 pk... tering wat een apparaat... de V8... de luxe en de souplesse , vooral in de stad indruk gemaakt.. onderin bulten bulten power.. waar de E36 echt een VTECapparaat is,.. janken toerenmaken...
E36 m3 = bruin beertje
E39 M5 = GRizzly
E36 m3 = bruin beertje
E39 M5 = GRizzly
- Jelmer850i
- Berichten: 5631
- Lid geworden op: 21 jun 2006, 19:06
- Locatie: Kantoor: www.jumptide.nl of M5
Re: ///M Lastig.....
Even voor de duidelijkheid:
- Ik wil de wagen NIET zakelijk gebruiken, hooguit een paar keer maar dan ga ik wel bij klanten langs die het wel kunnen waarderen...
- De wagen wordt voor prive gebruik, en de 1 serie puur zakelijk
- De bedoeling is om langer de 1 serie voor de zaak te houden en voor de besparing van die kosten zakelijk te gaan rijden
- Zakelijk km registratie bij houden dus geen bijtelling meer
- Waten moet geschikt zijn voor: de ring, trackdays, eventueel driften, maar ook voor een ritje naar mijn ouders of eens een vriendin mee uit nemen, dus geen kuipstoelen oid.
- Ik wil de wagen NIET zakelijk gebruiken, hooguit een paar keer maar dan ga ik wel bij klanten langs die het wel kunnen waarderen...
- De wagen wordt voor prive gebruik, en de 1 serie puur zakelijk
- De bedoeling is om langer de 1 serie voor de zaak te houden en voor de besparing van die kosten zakelijk te gaan rijden
- Zakelijk km registratie bij houden dus geen bijtelling meer
- Waten moet geschikt zijn voor: de ring, trackdays, eventueel driften, maar ook voor een ritje naar mijn ouders of eens een vriendin mee uit nemen, dus geen kuipstoelen oid.
- Arthur
- Berichten: 43049
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
-
- Berichten: 5499
- Lid geworden op: 18 aug 2006, 21:31
Re: ///M Lastig.....
Heb zelf het genoegen gehad een keer te rijden in Dennis zijn E39 M5. Was de eerste auto ooit waarvan ik initieel bang was. Zoveel koppel op elk gewenst toerental, ongehoord. In de regen met de TC uit, zelfs met TC aan zoals Bjorn het schetst, mag je maar beter wat rijervaring en capaciteiten hebben.
- Joy
- Berichten: 10870
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24
Re: ///M Lastig.....
Als je een auto zoekt om trackdays mee af te gaan en om leuk mee te knallen in je vrije tijd, neem een M3. M5 leuk en aardig, maar die zie ik mijzelf niet op een circuitdag afbeulen. Wel eens gekeken wat bijvoorbeeld alleen al de banden en remmen van een M5 kosten ?
Zoek een nette M3 rond de 10k euro's. Steek de rest van het geld tov de M5 in een goed onderstel, leuke set banden/wielen en upgraded remmen en wat er over is in een potje voor inschrijfgelden en slijtagekosten van trackdays.
En ja ook ik vind een M5 superieur aan een M3, maar niet voor wat jij ermee wil.
Zoek een nette M3 rond de 10k euro's. Steek de rest van het geld tov de M5 in een goed onderstel, leuke set banden/wielen en upgraded remmen en wat er over is in een potje voor inschrijfgelden en slijtagekosten van trackdays.
En ja ook ik vind een M5 superieur aan een M3, maar niet voor wat jij ermee wil.
- Mike S.
- Berichten: 1652
- Lid geworden op: 06 apr 2008, 12:59
- Auto: M135i
- Locatie: Friesland
Re: ///M Lastig.....
Leuk draadje dit, ik zit een beetje met dezelfde problemen en ook met deze 2 auto's die jij noemt komen op de lijst voor
alleen met nog meer keuzes kwa auto's ( e60 , s6, z3 en zo kan er ik nog een aantal noemen ) binnenkort maar eens naar ervaringen vragen en lezen hier
.
Maar heb de tijd nog, want ben pas van plan om na de winter er een wagen bij te kopen voor de fun OF 1 voor dagelijks gebruik EN een beetje fun in 1 weet zelf nog niet echt wat praktisch is.
Ik zou zomaar niet kunnen zeggen waar je voor moet kiezen er zit ook nog aardig prijsverschil tussen die 2.
m5 blijft de mooiste bak natuurlijk, maja zoals eerder gezegt hier je moet kijken hoe en waarvoor je hem wil en gaat gebruiken
en heb ook zelf geen verstand wat voor kosten het precies met zich meebrengt.


Maar heb de tijd nog, want ben pas van plan om na de winter er een wagen bij te kopen voor de fun OF 1 voor dagelijks gebruik EN een beetje fun in 1 weet zelf nog niet echt wat praktisch is.
Ik zou zomaar niet kunnen zeggen waar je voor moet kiezen er zit ook nog aardig prijsverschil tussen die 2.
m5 blijft de mooiste bak natuurlijk, maja zoals eerder gezegt hier je moet kijken hoe en waarvoor je hem wil en gaat gebruiken

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten