Dilemma

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie

wat zouden jullie kiezen

Zelf F1 rijden
40
95%
Vip weekend bv Montreal
2
5%

Totaal aantal stemmen: 42

Luco

Bericht door Luco » 15 aug 2008, 17:53

Erik Klootwijk schreef:
luco hornsveld schreef:
Energy schreef:Natuurlijk zelf rijden. Trouwens.. welke F1 wordt het dan Luco?
Ik weet niet precies waar en met welke auto's je kan rijden
Ik wel........ (tenminste al een heel eind). Ben daar mee bezig. Kom hier in een later stadium op terug. 8)
Graag want ik mag kiezen volgens mij :D
iig diegene waar veullllllllllllllll met de F1 gereden wordt 8)

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 15 aug 2008, 18:48

....split second decision............................

Zelf rijden uiteraard, duo zitter? Fl.kker op, we gaan mono............ :lol:

De radio weigert elke dienst, moest ik naar de pits? ach niets van gezien.................................

Poll onwaardig idd................................. :lol:

Joop

Bericht door Joop » 15 aug 2008, 22:09

Lijkt me makkelijk...: zelf rijden!

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 15 aug 2008, 22:12

Rijden op het circuit

Bereden worden door de pitspoezen.................................... :lol: :wink:

Joop

Bericht door Joop » 15 aug 2008, 22:13

romo schreef:...
Bereden worden door de pitspoezen.................................... :lol: :wink:
Dat was wel onderdeel van het VIP threatment..., maar dat wil Luco weer niet kwijt aan ons.

RVV

Bericht door RVV » 16 aug 2008, 00:07

Martijn Koevoets schreef:
Rico v Velzen schreef:Nou dan rij ik liever mee met zo'n duo zitter. Zelf rijden schat ik voor mezelf te hoog gegrepen.
Sluit ik me bij aan. Maareh, Rico, volgens mij is ook jouw lichaam niet aerodynamisch genoeg voor zo'n avontuur. :lol:

Hoezo ? willen ze dan niet meer vooruit ? :lol:

RVV

Bericht door RVV » 16 aug 2008, 00:10

LOL iedereen heeft een grote bek over hoe die een F1 auto wel even zal temmen.. dream on jongens.. het is geen playstation..

Als ik verhalen lees van ervaren autojournalisten bij wie het dun door de broek heen loopt als ze even te veel gas geven.. dan wil ik de gemiddelde BMW rijder hiero wel even zien stunten..

Bij de eerste bocht hangen jullie al in de hekken :lol: :lol: :lol:

Joop

Bericht door Joop » 16 aug 2008, 00:30

Rico v Velzen schreef:LOL iedereen heeft een grote bek over hoe die een F1 auto wel even zal temmen.. dream on jongens.. het is geen playstation..

Als ik verhalen lees van ervaren autojournalisten bij wie het dun door de broek heen loopt als ze even te veel gas geven.. dan wil ik de gemiddelde BMW rijder hiero wel even zien stunten..

Bij de eerste bocht hangen jullie al in de hekken :lol: :lol: :lol:
...zie Richard Hammond nog aankloten met die Renault F1 in Top Gear.

... is zeker geen eenvoudige opgave, je moet namelijk hard vooruit wil het allemaal goed op z'n plaats vallen. Maar ja, als je een keer de kans krijgt moet het zeker met beide handen aanpakken toch?

Peric

Bericht door Peric » 16 aug 2008, 11:29

Zelf rijden natuurlijk.
En dan maakt het niets uit hoe oud, alles is wel gaaf.. Zelfs de sigaren, die vind ik eigenlijk het mooist. Zijn ook het puurst..

Kijken kan ik ook op de TV.. :) Zie je zelfs nog meer.. Oh ja, de sfeer proeven.. NEH!!! Doe toch maar zelf rijden.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 16 aug 2008, 11:52

@Rico: Sterker nog, Gerhard Berger mocht een paar jaar terug na 10 jaar afwezigheid ook weer even in een F1 auto rijden. 2 maanden getraind (!) voor hij weer instapte en vervolgens kwam hij na een aantal rondjes niet verder dan 3 seconden langzamer dan de huidige F1 rijders in dezelfde auto. Hij zei ook dat die 3 seconden absoluut het limiet was voor mensen die niet 'dagelijks' zo'n auto besturen. Als je sowieso nog nooit met downforce hebt gereden (er zitten hier 4 of 5 man op 't forum die daar wel iets van ervaring mee hebben denk ik?) dan kun je inderdaad geen reet met zo'n auto... maar er zijn altijd uitzonderingen en ubertalenten. Dus ik stel voor: in 2010 huren we een circuit af, kopen met z'n allen een ex-f1 auto en dan gaan we een dagje knallen. Brokken = dokken. Peter, zet jij 't op? :lol:

Luco

Bericht door Luco » 16 aug 2008, 11:56

Dennis Cavallino schreef:@Rico: Sterker nog, Gerhard Berger mocht een paar jaar terug na 10 jaar afwezigheid ook weer even in een F1 auto rijden. 2 maanden getraind (!) voor hij weer instapte en vervolgens kwam hij na een aantal rondjes niet verder dan 3 seconden langzamer dan de huidige F1 rijders in dezelfde auto. Hij zei ook dat die 3 seconden absoluut het limiet was voor mensen die niet 'dagelijks' zo'n auto besturen. Als je sowieso nog nooit met downforce hebt gereden (er zitten hier 4 of 5 man op 't forum die daar wel iets van ervaring mee hebben denk ik?) dan kun je inderdaad geen reet met zo'n auto... maar er zijn altijd uitzonderingen en ubertalenten. Dus ik stel voor: in 2010 huren we een circuit af, kopen met z'n allen een ex-f1 auto en dan gaan we een dagje knallen. Brokken = dokken. Peter, zet jij 't op? :lol:
Misschien dat Peter wel een paar ferraritjes kan lenen van John Bos :D

Plaats reactie