wjn schreef:gijzbed-opc schreef:wjn schreef:Hoi Peter,
Dank je. Moet echter beter kunnen, als je rijdt lijkt het al snel heel wat, en als je dan achteraf foto's ziet .....
Het circuit(tje) op Ales is iig beter geschikt voor de Hyper, minder lange rechte stukken en veel bochten erin. Op Assen was de eerste keer circuit met de Hyper, maar naarmate het sneller gaat kom je in de problemen met topsnelheid (cq. rij je in de toerenbegrenzer).
Alvast veel plezier daar, hopelijk is het dit keer niet zo heet (maar ik verwacht van wel).
Gr. Wolfgang.
(P.S. Ook ducaticlub)
Nou! Ales ligt al weer even achter ons en Nancy en Remco hebben het zwaar gehad daar.
Zowel het 3 volle dagen racen als het bijzonder hete weer.
Maar de resultaten waren er later wel.
Nancy reed in de zomercompetitie op Assen een fraaie 2.04 min. na nooit lager geweest te zijn als 2.11 min.
Afgelopen dinsdag op Zolder tijdens de Z.A.C ook een leuk resutaat.
Remco een 1.53.3
Nancy een 1.56.4 (dit kan sneller weet ik )
Dus er is voor uitgang na de cursus.
Nancy
Remco

Alès was weer super, veel vooruitgang geboekt qua zithouding op de hyper. Vergelijk ze maar met de Assen foto's. De 3e dag op Alès een rondetijd van 1:34 rond, waarbij ik er eigenlijk net pas lol in begon te krijgen

Wohhh....................... super Wolfang wat een verbetering in zit houding zeg super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En een hele knappe tijd met de hyper echt super.
Remco zijn tijd was 1.32.5 met de 996sps
En Nancy TTTSjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
was niet te volgen daar.....................................................................
1.31.2 min.
Ook Nancy heeft daar haar zithouding zo verbeterd dat ze een hele snelle Dame is geworden.
Kan je nagaan dat ff een cursus toch wel iets brengt.
Veel succes Wolfgang verder met de Hyper.
Ps. Roy
Wij zijn ,ik in ieder geval niet de 17 Aug. bij Mac Zandvoort geweest.
Maar er kan 1 van mijn zoons mischien nog wel geweest zijn maar weet het niet.
Gr. Peter.