sparta ion - elektrische fiets
-
Re: sparta ion - elektrische fiets
Ik heb ook zo'n fiets, als hij te tweaken valt wil ik graag meedoen!
-
Onlinemarkk
Hmmm, nog steeds niet in staat geweest om de begrenzing boven de 27 km/h eruit te halen 
Fiets bevalt overigens wel helemaal top. Seizoen om met de fiets naar het werk te gaan is weer begonnen
En vandaag heeft m'n vrouw d'r ook 1 besteld. Ze kon me niet bijhouden...
Mark.

Fiets bevalt overigens wel helemaal top. Seizoen om met de fiets naar het werk te gaan is weer begonnen

En vandaag heeft m'n vrouw d'r ook 1 besteld. Ze kon me niet bijhouden...
Mark.
- Snipe
WTF deel 1: de ene helft hier heeft een Prius en de andere helft een elektrische fiets
: :!:
WTF deel 2: ik lach m'n vader altijd uit met z'n elektrofiets en half DF heeft er ook één
: :!:

WTF deel 2: ik lach m'n vader altijd uit met z'n elektrofiets en half DF heeft er ook één

- RVV
Vorige week op eentje van mijn schoonvader gefietst, juist ja die Verso rijder. Het is wel een mooi stuk techniek. Maar vooral als de benen niet meer zo goed willen.
-
Binnenkort zul je er sowieso wel 1 moeten aanschaffen om je dochter bij te houden, dus wen er maar vast aan.Rico schreef:Vorige week op eentje van mijn schoonvader gefietst, juist ja die Verso rijder. Het is wel een mooi stuk techniek. Maar vooral als de benen niet meer zo goed willen.

- RVV
- Eeuwe
- Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
Een gekke vraag, maar ik ben aan het oriënteren voor een nieuwe E-bike. Eigenlijk weet ik al wat ik wil, de VanMoof S5. Een aantal vrienden van mij hebben de S3 en die zijn op wat storingen na tevreden over de fiets. Ik vind de S5 een prachtige fiets om te zien, maar sta ook wel open voor een alternatief als die net zo mooi is en net zo'n range heeft. Wie o wie kan mij van meer informatie voorzien?
- JP
- Eeuwe
- Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
Gemist. Stel dezelfde vraag daar wel 

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Tenway CGO009?Eeuwe schreef: 01 feb 2025, 10:15 Een gekke vraag, maar ik ben aan het oriënteren voor een nieuwe E-bike. Eigenlijk weet ik al wat ik wil, de VanMoof S5. Een aantal vrienden van mij hebben de S3 en die zijn op wat storingen na tevreden over de fiets. Ik vind de S5 een prachtige fiets om te zien, maar sta ook wel open voor een alternatief als die net zo mooi is en net zo'n range heeft. Wie o wie kan mij van meer informatie voorzien?