BMW 123D Sportcoupe
- Macboy
Nog een 123d ! Gefeliciteerd super man, vooral in coupe-vorm.
Wit is nooit een hype geweest maar al 20 jaar lang een supersportieve kleur op bepaalde modellen en dat gaat ook nooit over. Andere kleuren komen en gaan (rood/geel/felgroen) op sportieve merken maar wit blijft altijd wit.
Dus mensen ophouden met dat geneuzel over wit = hype en tijdelijk. Wit is wit en blijft wit en was het altijd al geweest.
Wat voor ontwerp en kleurstelling dan ?Flatline schreef:Volledig leder, maar laten we achteraf doen (scheelt weer in de bijtelling e.d. en daarnaast eigen ontwerp en kleurstelling)
Wit is nooit een hype geweest maar al 20 jaar lang een supersportieve kleur op bepaalde modellen en dat gaat ook nooit over. Andere kleuren komen en gaan (rood/geel/felgroen) op sportieve merken maar wit blijft altijd wit.
Dus mensen ophouden met dat geneuzel over wit = hype en tijdelijk. Wit is wit en blijft wit en was het altijd al geweest.
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
@ macboy
Als je nog goede ideeen hebt zijn die altijd welkom.
Dacht zelf aan een mooie combo met leder en dat de rugleuning en zitvlak van suede o.i.d. Kleurstelling sta ik nog volledig voor open zolang het maar past bij de auto en het enige warme uitstraling geniet.
Dacht dus zelf aan nappa donkerbruin of misschien wel heel donkerrood.....
Ideeen zie ik dan ook graag.
Als je nog goede ideeen hebt zijn die altijd welkom.
Dacht zelf aan een mooie combo met leder en dat de rugleuning en zitvlak van suede o.i.d. Kleurstelling sta ik nog volledig voor open zolang het maar past bij de auto en het enige warme uitstraling geniet.
Dacht dus zelf aan nappa donkerbruin of misschien wel heel donkerrood.....
Ideeen zie ik dan ook graag.
- Jelmer850i
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- Macboy
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94