DUITS!!!!!

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Michel P

Re: DUITS!!!!!

Bericht door Michel P » 23 aug 2011, 14:06

Deze gasten waren natuurlijk uber goed he!!! Jiskefet!!

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 23 aug 2011, 14:11

Metchu schreef:
MartijnGizmo schreef:Heel mooi vind ik ook "Der Soldat James Ryan", als ze op een gegeven moment die Duitse soldaat gevangen neem en maar 1 van de Duitsers Duits spreek... waitwut? :clap:

hahahaha hilarisch!

heerlikjk die video's! laat maar komen DU ARSCHLOG!
Vanaf 7:38

RVV

Bericht door RVV » 23 aug 2011, 14:56

Jiskefet is natuurlijk lachen want dat is echt persiflage, maar voor de rest is de Duitse nasynchronisatie gewoon iets wat die Duitsers niet beter weten. Dat zit zo vastgebakken in de Duitse cultuur. Zelf groot geworden met de NDR , ZDF en consorten verder nooit als iets grappig gezien. Was gewoon zo. Nu -tig jaar later ga ik het niet ineens heel grappig vinden. Overigens kijk ik sinds mijn jeugd nooit meer naar na-gesynchroniseerde Duitse TV/Films.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 23 aug 2011, 16:01

RVV schreef:Jiskefet is natuurlijk lachen want dat is echt persiflage, maar voor de rest is de Duitse nasynchronisatie gewoon iets wat die Duitsers niet beter weten. Dat zit zo vastgebakken in de Duitse cultuur. Zelf groot geworden met de NDR , ZDF en consorten verder nooit als iets grappig gezien. Was gewoon zo. Nu -tig jaar later ga ik het niet ineens heel grappig vinden. Overigens kijk ik sinds mijn jeugd nooit meer naar na-gesynchroniseerde Duitse TV/Films.

+1

Opgegroeid met Pipi Langstrumpf en Hände hoch, sonst knallt`s...........geroepen door Sheriff Matt Dillon in "Rauchende Colts" alias Gunsmoke....

Wat niet onvermeld kan blijven;

Zwei Glorreichen Halunken..............The good, the bad & the Ugly

De onverbeterlijke Eli Wallach alias Tuco schreeuwend.............Du Sohn eine Gottverdamte Hure.............dat moet ik helemaal niet in het Engels horen........... :lol:

Metchu

Bericht door Metchu » 23 aug 2011, 17:56

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 23 aug 2011, 18:47

Ja ja heren, eind van de gang rechtsaf voor het ouwe-lullen-topic! :tong:

daNpy

Bericht door daNpy » 31 aug 2011, 14:20

http://www.youtube.com/watch?v=h1XEPlh8jNA" onclick="window.open(this.href);return false;

@1:45. "Do ist der Bahnhof" :lollerdelol:

Plaats reactie