E36 M3 3.0 Touring - UPDATE P10 (Hobbyproject iemand?)
- Dennis van der Schoot
- Adje ///M3
-
Nou ik ook nog ffies dan ..
mooie touring en zeker met dat blok onder de kap
ben zelf ook nog steeds happy met mijn touring, en heb geen moment spijt dat ik de coupe ervoor ingeruild heb. en de xenon lijkt op de foto al snel blauw, heb zelf ook een setje gemonteerd en als je ervoor staat lijkt het blauw maar op straat en sávonds is het heel erg wit...
mooie touring en zeker met dat blok onder de kap

ben zelf ook nog steeds happy met mijn touring, en heb geen moment spijt dat ik de coupe ervoor ingeruild heb. en de xenon lijkt op de foto al snel blauw, heb zelf ook een setje gemonteerd en als je ervoor staat lijkt het blauw maar op straat en sávonds is het heel erg wit...
- Adje ///M3
- Dennis Cavallino
Toch wel erg gaaf zo'n Touring.
En alsjeblieft... mogen die oranje richtingaanwijzers gewoon blijven zitten? Ik vind dat altijd zo zonde als er witte knippers op E30/E36's/E34's worden gezet. Mijn ex-535i heeft ze nu ook en ik snap 't wel, maar de auto mist daardoor in mijn beleving een stukje karakter. Dus lekker laten zitten. Trek je niets aan van de jeugd!
En alsjeblieft... mogen die oranje richtingaanwijzers gewoon blijven zitten? Ik vind dat altijd zo zonde als er witte knippers op E30/E36's/E34's worden gezet. Mijn ex-535i heeft ze nu ook en ik snap 't wel, maar de auto mist daardoor in mijn beleving een stukje karakter. Dus lekker laten zitten. Trek je niets aan van de jeugd!

- frank de jonge
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Sjaak Langendoen
Ik jeugd??42 jaarDennis Cavallino schreef:Toch wel erg gaaf zo'n Touring.

-
Mooi ding man zo'n M3 Touring,
Oranje knippers staan niet verkeerd, maar witte kunnen net zo goed, die werden op de Touring gewoon als originele fabrieksoptie geleverd.
Wat voor auto was dit oorspronkelijk?
Zit ook vaak te dromen om mijn 323ti van een M3 hart te voorzien. Lijkt me zo gaaf, en de rest van mijn auto gewoon houden zoals die is.
iemand hier die mij kan vertellen wat de mogelijkheden zijn?
M3 voorremmen kunnen toch zo worden gemonteerd?
Motor uit een M3 sedan ivm ophangpunten? M Coupé achteras?
Oranje knippers staan niet verkeerd, maar witte kunnen net zo goed, die werden op de Touring gewoon als originele fabrieksoptie geleverd.
Wat voor auto was dit oorspronkelijk?
Zit ook vaak te dromen om mijn 323ti van een M3 hart te voorzien. Lijkt me zo gaaf, en de rest van mijn auto gewoon houden zoals die is.
iemand hier die mij kan vertellen wat de mogelijkheden zijn?
M3 voorremmen kunnen toch zo worden gemonteerd?
Motor uit een M3 sedan ivm ophangpunten? M Coupé achteras?
- Adje ///M3
Thanks all.
Wat voor carrosserie er gebruikt is weet ik niet. Of het nu een 320 of 328 geweest is...???
Ik probeer in ieder geval zoveel mogelijk te weten te komen over deze auto. Vind het zelf namelijk wel interessant om te weten wie de auto heeft gebouwd, of er foto's van te vinden zijn etc... etc...
Stukje bij beetje kom ik er wel hoor. Heeft alleen nog wat tijd nodig.
Oranje knippers laat wel zitten
Paul: Inderdaad, een airbox is gewoon een MUST bij zo'n auto.
Wat voor carrosserie er gebruikt is weet ik niet. Of het nu een 320 of 328 geweest is...???
Ik probeer in ieder geval zoveel mogelijk te weten te komen over deze auto. Vind het zelf namelijk wel interessant om te weten wie de auto heeft gebouwd, of er foto's van te vinden zijn etc... etc...
Stukje bij beetje kom ik er wel hoor. Heeft alleen nog wat tijd nodig.
Oranje knippers laat wel zitten

Paul: Inderdaad, een airbox is gewoon een MUST bij zo'n auto.
- Adje ///M3
Verbruik wordt je inderdaad bang van. Airbox begint pas een beetje leuk te klinken boven de 4 duizend toeren, dus ja.... Nog een paar weekjes rondcruisen en dan gaat deze als weekend-gebakje door het leven.Paul schreef:Adje... saaie shit hoor zon M3 zonder box heh!
Alleen het verbruik :S
Alleen nog even een daily driver en een slaapplekje voor de Touring zoeken.
- frank de jonge
- Adje ///M3
- Adje ///M3
- RobS