Als de GTO door de tunnel geweest is, staat er meteen een bord "Gesloten wegens instorings gevaar" aan beide kanten van de tunnelAram schreef:Ehm ja, da's na Zondag toch wel een belangrijk punt eigenlijk.Thommy schreef:en de GTO dus ook niet

Als de GTO door de tunnel geweest is, staat er meteen een bord "Gesloten wegens instorings gevaar" aan beide kanten van de tunnelAram schreef:Ehm ja, da's na Zondag toch wel een belangrijk punt eigenlijk.Thommy schreef:en de GTO dus ook niet
hahahaErik K. schreef:Als de GTO door de tunnel geweest is, staat er meteen een bord "Gesloten wegens instorings gevaar" aan beide kanten van de tunnelAram schreef:Ehm ja, da's na Zondag toch wel een belangrijk punt eigenlijk.Thommy schreef:en de GTO dus ook niet
zitten 2 dempers bij... 1 voor op de weg, dus met twee grote dempers dat je de NORMALE V8 hoord...GTRene schreef:lol...maareuh hebben jullie nu al speciale dempers laten maken voor dat monster?
Thommy schreef:Kleine wijziging in de planning voor mij en Patty.
Mijn opa is vrijdag de 29ste jarig en wordt dan 80. Een daggie die ik niet mag missen! Dus dan kom ik later aan in London. Uurtje of 3uur s'nachts.
grt Thommy
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten