Ha Hans!
Heb je de 125i op het strand van Hoek van Holland getest?

Mijn God, wat een wind-lawaai toen je me belde door je mobiele telefoon heen. Jouw ervaringen zijn de jouwe, en dat is zo als het is, niets meer, niets minder. Misschien dat er - iets van objectieve geluiden - aan jouw betoog toegevoegd kunnen worden. En, dat is nu echt iets voor mij om te doen (

)
- Performance Parts. Mooi? Is een kwestie van smaak. Is bedoeld voor 'het leuk' en daar is niets mis mee. Ik overweeg ze niet. Het is wel zo dat wanneer je 'emotie-meter' op 'nu-gaat-het-gebeuren!!' staat door de looks van de Performance Parts, en dan met 218pk/1500 kg, gaat rijden, je wat bedrogen uitkomt. 218pk is geen .35i blok. Ik zie soms pimp auto's rijden alsof het racemonsters zijn, met een 1.9tdi. Alles is goed, zou ik zeggen. Smaken verschillen.
- Het BMW 218 pk blok. Heb ik ook in gereden, in de 3 serie Coupe. Ik moet zeggen, ik vond het een heel goed blok. Zeer gelijkmatig, 'smooth' geluidje. Helemaal niet sloom. Prachtige loop cultuur. Eigenlijk heel erg goed. Nee, geen 350pk bi-turbo power. Maar Hans, zelfs een E90M3 heeft geen enkele kans in een sprintje tegen een bijv. 135i van 130-220 in 6

. Ik zou zeggen: Prima blok, alleen dus niet iets voor jou.
- Onderstel. Ik vind het onderstel van mijn 1 Coupe M onderstel wel veel beter dan mijn voormalige Works. Ja, inderdaad softer, maar veel koersvaster onder moeilijke omstandigheden. Eingelijk heel veel stappen beter.
Nou, dit zijn zo mijn toevoegingen.
Groetjes, Ferdinand