Je hele gezin in 1 klap weg

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 24 jul 2008, 20:52

Rico v Velzen schreef:Waarom zitten ze dan aan mekaar vast ?
Een voor allen, allen voor een............................

Luco

Bericht door Luco » 24 jul 2008, 20:53

Rico v Velzen schreef:Waarom zitten ze dan aan mekaar vast ?
Normaal gaan ze ervan uit dat je in de sneeuw ineens in een spelonk ofzo kan vallen, en normaal gesproken trek je dan nooit 3 anderen mee en kan je dus gered worden.
Maar dit is een geval van pure pech en waarschijnlijk niet 100% geconcentreerd zijn en anticiperen als er eentje valt/uitglijd.

RVV

Bericht door RVV » 24 jul 2008, 20:57

Eentje trekt de volgende mee, en die 2 trekken de volgende 2 mee zoiets ?

Je moet je goed schrap kunnen zetten dan.. ik kies dan maar voor zonder touw..

edit ik ga geen bergen beklimmen

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 24 jul 2008, 22:48

Hoorde het ook...
Als vrouw zou je er zo achterna springen of een potje met pillen nemen zeg :shock:
Erg...

RVV

Bericht door RVV » 24 jul 2008, 23:09

Wat ik net op het nieuws hoorde heeft de vrouw een andere route genomen. Ik neem een veiligere/makkelijker route ? Het lijkt me niet dat ze nou de moeilijkere route heeft gekozen.

RVV

Bericht door RVV » 26 jul 2008, 16:05

Arthur schreef:Hoorde het ook...
Als vrouw zou je er zo achterna springen of een potje met pillen nemen zeg :shock:
Erg...

Zoiets bedoel je ?
In Leuven is de jonge Roemeen die een zwaar ongeval veroorzaakte in Heverlee veroordeeld tot vijf jaar cel. Bij het ongeval kwamen een vrouw, haar dochter en twee vriendinnetjes om het leven. Volgens de rechter waren de feiten zo zwaarwichtig dat er geen uitstel kon verleend worden.
De 20-jarige Roemeen stond terecht voor onopzettelijke doodslag in het verkeer en rijden onder invloed van xtc. De openbare aanklager eiste de maximumstraf van vijf jaar cel. De rechter heeft hem daarin gevolgd.

De rechter sprak van een "dramatisch symbool van een jonge generatie die te roekeloos achter het stuur kruipt en niet beseft dat drugs en rijden niet samengaan."

De maximumstraf van vijf jaar betekent niet dat de Roemeen de straf volledig moet uitzitten. Hij krijgt wel levenslang rijverbod en zal voor de correctionele rechtbank moeten verschijnen voor zijn drugsgebruik.

De Roemeen reed in maart met grote snelheid een voorrangsweg in Heverlee op en botste daarbij op een personenauto (foto). De vier inzittenden, een moeder, haar dochter en twee vriendinnetjes, waren op slag dood.

Twee maanden later ondernam de ex-man van de verongelukte vrouw een zelfmoordpoging. Hij raakte daarbij zwaargewond en overleed later.

Bron: De Redactie

Dexter

Bericht door Dexter » 26 jul 2008, 16:18

De zelfmoordpoging van deze man stond volledig los van hetgeen zijn ex-vrouw en kind overkwam.
Ik weet dat omdat ik de moeder van de andere kinderen ken en zij me dat zelf heeft verteld.

RVV

Bericht door RVV » 26 jul 2008, 16:19

Dexter schreef:De zelfmoordpoging van deze man stond volledig los van hetgeen zijn ex-vrouw en kind overkwam.
Ik weet dat omdat ik de moeder van de andere kinderen ken en zij me dat zelf heeft verteld.

small world..

Dexter

Bericht door Dexter » 26 jul 2008, 16:20

Rico v Velzen schreef:
Dexter schreef:De zelfmoordpoging van deze man stond volledig los van hetgeen zijn ex-vrouw en kind overkwam.

small world..
Vertel mij wat....

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 26 jul 2008, 16:22

Je wordt er ter plekke beroerd van, als ik dit lees :cry:
Laatst gewijzigd door romo op 27 jul 2008, 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 27 jul 2008, 11:53

Maar zo ongeveer bedoelde ik het wel, Rico/Dex.
Man, man, wat moet je dan nog...

Macboy

Bericht door Macboy » 28 jul 2008, 12:36

Nog een voorbeeld van journalistieke misleiding Dex... hadden we het nog over in het andere draadje van Geil Beelen

Plaats reactie