Veel mooie momenten meegemaakt met deze wolf in schaapskleren.
Erg leuk is bij 40 in 2 volgas geven en hij vliegt met alle geweld weg

.
80-120, 100-140, 100-180 etc zeer snel.
Topsnelheid varierend tussen 225 en 232 tacho en 1 keer zelfs ligt bergaf op een lege spaanse snelweg 240 aangetikt.
Ook op die snelheden lag de auto prima op de weg.
Ook bij hoge gemiddelden nog een zeer aangenaam verbruik va 1 op 15 en als je in nederland rijdt pak je met gemak de 1 op 17.
Olieverbruik ook op dit moment vrij laag (afgelopen weekend 0,5l bijgevuld na 15000km)
Zeker na verlaging en veerpootbrug tot hoge bochtsnelheden in staat, geschikt voor het betere gooi en smijtwerk.
Met de after markt xenon beter licht en voldoende uberholprestige om de linkerbaan leeg te vegen.
Over het model kan je twisten maar ik blijf het een leuke en mooie auto vinden.
Ik hoop dat ie nederland blijft maar verwacht dat ie met deze km stand (180k) richting oostblok verdwijnt.
De leukste herinnering die ik aan deze auto zal hebben is dat velen de power van dit bakkie onderschat hebben. Het was altijd weer leuk om te zien dat, vooral meer vermogende benzineauto's, zich met enige regelmaat verslikte in dit gebakje.
Afscheid van een aantal jaren seat en van een auto die ik niet snel zal vergeten.