Vakantie Zwitserland

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 16 jul 2008, 11:24

We hebben het dalen rustig aangepakt, omdat mijn vader anders erg veel last van zijn knieën krijgt.

Drie jaar geleden hebben we eens in 2 uur tijd 1200 mtr naar beneden gedaan. De dag erna had m'n pa echt een enorm dikke knie, waardoor ik die avond dus alleen naar de hut moest om de dag erop met gids de Gran Paradiso (4061 mtr) te doen. Dat wilde ik en hij uiteraard ook niet nog eens meemaken.

Maar omhoog is die ouwe echt nog steeds voor menig 20er, 30er en ouder niet bij te houden, ongelofelijk :D

allen

Bericht door allen » 16 jul 2008, 12:25

Met bergpassen afknallen bedoelde ik eigenlijk met de Polo rondracen. :mrgreen:

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 16 jul 2008, 12:37

Ow :lol:

Nee, helemaal niets met de auto gedaan, aangezien Zermatt verboden terrein is voor gemotoriseerde voertuigen. We stonden in Täsch op de camping en hebben een 6 dagen kaart gekocht voor het treintje naar Zermatt.

De Polo heeft zich goed gehouden, al kon ik wel merken dat het klimmen en dalen voor zo'n volgeladen 15 jaar oud 48 pk dieseltje niet fijn is, dat doe ik dus niet nog een keer.

M'n vader heeft een redelijk nieuwe Fiat Idea Multijet, maar die wilde hij voor zijn vrouw achterlaten. Aangezien met de Impreza op en neer knallen meteen de vakantie 3 keer zo duur maakt, hebben we de Polo genomen.

Plaats reactie