Videografie
-
Metchu
het is gelukt met pinnacle het om te zetten naar divx en de corrupte "delen" weg te knippen. Ik kan de divx nu gewoon openen in vegas en heb ik waarschijnlijk een hele blije cor binnekort
pfieuw, nu dat andere bestand nog ff proberen. Ben ik opgelucht dat ik in ieder geval vast 1tje heb kunnen redden. voortaan altijd eerst sdhc kaartje formatten voor je weer opnieuw begint... echt vreemd, ik kwam gewoon beelden van time attack ertussen tegen die ik allang gewist had 
edit: kut, nu neemt vegas het geluid niet mee, maar goed. Dat is makkelijker op te lossen :o De beelden zijn iig te gebruiken 8)
edit: kut, nu neemt vegas het geluid niet mee, maar goed. Dat is makkelijker op te lossen :o De beelden zijn iig te gebruiken 8)
- Adje ///M3
Heb al jaren zo'n digitale videocamera. En heb nog geen één keer een bewegend beeld op mijn pc gekregen.
Dus nu mijn vraag:
Wat raden jullie mij aan om te kopen? Niet al te duur, makkelijk op pc te zetten en te bewerken. is bijvoorbeeld zo'n DVD-videocamera iets?
Heb er allemaal geen verstand van. 'T moet het gewoon doen zonder al die gekke dingen te installeren.
Ciao!
Dus nu mijn vraag:
Wat raden jullie mij aan om te kopen? Niet al te duur, makkelijk op pc te zetten en te bewerken. is bijvoorbeeld zo'n DVD-videocamera iets?
Heb er allemaal geen verstand van. 'T moet het gewoon doen zonder al die gekke dingen te installeren.
Ciao!
- Rodney
Nou, de jvc everio die ik sinds 2 dagen heb is erg simpel te bedienen, je zet het zo op je pc.. en rond de 400 euro..Adje ///M3 schreef:Heb al jaren zo'n digitale videocamera. En heb nog geen één keer een bewegend beeld op mijn pc gekregen.
Dus nu mijn vraag:
Ciao!
- Adje ///M3
Is de kwaliteit ook een beetje gangbaar? En geluid is trouwens ook erg van belang. De auto's moeten als het ware in je eigen kamer rijden, als je begrijpt wat ik bedoel.BmwfreakieNL schreef:Nou, de jvc everio die ik sinds 2 dagen heb is erg simpel te bedienen, je zet het zo op je pc.. en rond de 400 euro..Adje ///M3 schreef:Heb al jaren zo'n digitale videocamera. En heb nog geen één keer een bewegend beeld op mijn pc gekregen.
Dus nu mijn vraag:
Ciao!
-
Metchu
Adje ///M3 schreef:Heb al jaren zo'n digitale videocamera. En heb nog geen één keer een bewegend beeld op mijn pc gekregen.
Dus nu mijn vraag:
Ciao!
Wat wil je ermee doen? Persoonlijk raad ik je een dvd camcorder af. De dvd'tjes kan je maar 30 minuten op filmen. Wil je het direct op je dvd speler afspelen, moet je ze eerst nog finalizen. Dus eerst een half uur volschieten dan finalizen en dan pas kijken. Ik denk dat als je niet wild gaat doen met dat ding een hardeschijf camera van een paar honderd euro's (3 a 4) een goede keuze zal zijn. Wil je hem bijvoorbeeld op een zuignap aan je auto bevestigen, dan is de hdd camera niet voldoende. De hardeschijf slaat dan over en neemt niet op en is vaak te zwaar voor een simpele zuignap. Dan zou ik voor een camera met geheugenkaart gaan, maar deze gaan vaak dus wel gepaard met iets meer moeite doen op je pc
- Rodney
Kwaliteit is super geluid ook.Adje ///M3 schreef:Is de kwaliteit ook een beetje gangbaar? En geluid is trouwens ook erg van belang. De auto's moeten als het ware in je eigen kamer rijden, als je begrijpt wat ik bedoel.BmwfreakieNL schreef:Nou, de jvc everio die ik sinds 2 dagen heb is erg simpel te bedienen, je zet het zo op je pc.. en rond de 400 euro..Adje ///M3 schreef:Heb al jaren zo'n digitale videocamera. En heb nog geen één keer een bewegend beeld op mijn pc gekregen.
Dus nu mijn vraag:
Ciao!
- Adje ///M3
-
René130i
-
Metchu
Iemand enige ervaring met Deinterlacing van video's? Femme?
ik heb deze website gevonden: http://www.100fps.com/
Maar ik kom er toch niet uit
Wil me video deinterlacen, maar het lukt me niet 
ik heb deze website gevonden: http://www.100fps.com/
Maar ik kom er toch niet uit
-
Metchu
-
Metchu
ik render em nu in 720-30 Dit ziet er strak uit, geen last van lijnen e.d. op pal gezet en progressive. Dit zag er gewoon goed uit. Nergens last meer van. ff de hele video nu renderen en checken en dan op dvd nog eens checken...
wat een gedoe allemaal
bewerken is leuk, maar dit soort puzzels kosten je altijd zoveel tijd voordat je het door hebt 
wat een gedoe allemaal
-
Metchu