BMW E81 123d M-sport --> 3 jaar
- MartijnGizmo
-
- Tristan
-
- Jurriaan
- Macboy
Tristan: GEFELICITEERD MAN !!!
Volgens mij was shadowline kosteloos op M-pakket. En dat HE niet kan i.c.m. M-pakket heeft ook weer met de 123d te maken, maar aan de andere kant: wat is er mis met het executive pakket en dan de opties die echt nodig zijn erbij? Maakt ook niet uit, je hebt hem al besteld én minder bijtelling
Jammer alleen weer dat leer de prijs van het M-pakket onnodig omhoog schuift. Je betaalt namelijk volle pond voor leer, terwijl je voor het M-pakket ook volle pond betaalt voor de bekleding die er nu niet op zit
Niet even handig allemaal, maar ja, gelukkig heeft BMW het wel nog beter voor elkaar dan andere merken waar je helemaal niet zoveel kunt kiezen en combineren.
Voor de liefhebbers: ik heb thuis een paar enorm mooie foto's van een witte 1-serie 3-deurs met M-pakket, zodat er al gekwijld kan worden
Volgens mij was shadowline kosteloos op M-pakket. En dat HE niet kan i.c.m. M-pakket heeft ook weer met de 123d te maken, maar aan de andere kant: wat is er mis met het executive pakket en dan de opties die echt nodig zijn erbij? Maakt ook niet uit, je hebt hem al besteld én minder bijtelling

Jammer alleen weer dat leer de prijs van het M-pakket onnodig omhoog schuift. Je betaalt namelijk volle pond voor leer, terwijl je voor het M-pakket ook volle pond betaalt voor de bekleding die er nu niet op zit

Niet even handig allemaal, maar ja, gelukkig heeft BMW het wel nog beter voor elkaar dan andere merken waar je helemaal niet zoveel kunt kiezen en combineren.
Voor de liefhebbers: ik heb thuis een paar enorm mooie foto's van een witte 1-serie 3-deurs met M-pakket, zodat er al gekwijld kan worden

- GTRene
Voor de echte liefhebbers, en nee ik kon hem ook niet laten liggen, de folder is echt gaaf...Macboy schreef: Voor de liefhebbers: ik heb thuis een paar enorm mooie foto's van een witte 1-serie 3-deurs met M-pakket, zodat er al gekwijld kan worden
Bij de BMW dealer ligt ie als je geluk hebt, "BMW Performance" stuk of 40 bladzijden met super foto's van een groot ik wil hebbe hebbe gehalte

vol mooie foto's van de 1 en 3 serie echt een kwijl kwijl folder van hoge kwaliteit (althans dat vind ik)
8)
- Tristan
Volgens de verkoopovereenkomst wordt de auto als 123d HE besteld. Dit was volgende de verkoper de beste pakket voor de opties die ik voor ogen had. Het volledige M-pakket (muv stuur en sportstoelen) wordt achteraf gemonteerd. De onderdelen die eraf gaan neemt de dealer terug.Volgens mij was shadowline kosteloos op M-pakket. En dat HE niet kan i.c.m. M-pakket heeft ook weer met de 123d te maken, maar aan de andere kant: wat is er mis met het executive pakket en dan de opties die echt nodig zijn erbij? Maakt ook niet uit, je hebt hem al besteld én minder bijtelling
Klopt, daarom wordt het leer achteraf gemonteerd. Dit schijnt bij BMW veel te gebeuren. De fabriek stuurt het leer naar 1 bedrijf in NL die voor alle BMW dealer het leer stikt.Jammer alleen weer dat leer de prijs van het M-pakket onnodig omhoog schuift. Je betaalt namelijk volle pond voor leer, terwijl je voor het M-pakket ook volle pond betaalt voor de bekleding die er nu niet op zit
Al met al scheelt dit mij meer dan 100 euro per maand en voor de zaak kunnen we meer BTW terug ontvangen, dus een win/win situatie.
-
Graag!Macboy schreef:Tristan: GEFELICITEERD MAN !!!