Klapper in een smart.......

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
PeterB

Bericht door PeterB » 09 jun 2008, 21:28

De 'nieuwere" ( vanaf 1996..)Mercedes kan niks hebben aan de voorkant, alles is gebouwd op opvangen van de energie van de tegenpartij

Verleden jaar een aanrijding gehad met een 205 die plotseling achteruit reed vanuit een parkeervak, snelheid ongeveer 15 km/u.
Schade aan de S : nieuwe bumper, koplampunit, linkerscherm.

atomchris

Bericht door atomchris » 10 jun 2008, 08:27

luco hornsveld schreef:Zeker de smart niet gezien die op de snelweg over de kop ging :?:
Allebei morsdood, leuk stadswagentje maar bij een redelijk ongeluk een lijkkist.

Maar goed daar moet je niet vanuit gaan, een vijfje is ook 3 keer helemaal niks.

Maar ook hier weer.....moet je in een andere kleine auto doen....gewoon ffkes voor de gein..... :?

Daarbij,ik wil ook niet over de kop gaan met de EXIGE S,of een aanrijding krijgen...... :roll: dan is het ook gelijk gebeurt met je...

Ik wil het überhaupt niet meemaken.... :roll: :?

Die nieuwe smart is gaaf joh,ik heb gsiter gelijk ff gekeken voor een nieuwe....Ze hebben er 1 met NYPD stickers erop!!!HUMOAH! :lol:

http://api.ning.com/files/FHPXgNXBrPAV5 ... /NYPD1.jpg

Als we een nieuwe willen(het vrouwtje weet het nog niet :roll: ,ik wel :lol: )dan wordt het een witte!

Stéphane

Bericht door Stéphane » 10 jun 2008, 16:41

atomchris schreef:Die nieuwe smart is gaaf joh,ik heb gsiter gelijk ff gekeken voor een nieuwe....Ze hebben er 1 met NYPD stickers erop!!!HUMOAH! :lol:

[img:1024:768]http://api.ning.com/files/FHPXgNXBrPAV5 ... /NYPD1.jpg[/img]

Als we een nieuwe willen(het vrouwtje weet het nog niet :roll: ,ik wel :lol: )dan wordt het een witte!
Ik heb toevallig vandaag zo'n nieuwe 4/2 Cabrio mee als vervangende auto, een zilvergrijze. Best geinig toch wel weer ;)

Plaats reactie