F*ck the moderne wereld
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
-
Dat vind ik echt zo'n bs argument van mensen. De accountant blabla... Je kunt de auto toch betalen? Zolang je er geen maaltijd mee hoeft te missen, je niet de overtijdse potjes appelmoes uit een voordeelkarretje van de Lidl hoeft te vissen en je normaal je ding kunt doen zie ik echt het probleem niet. Wie gaat er nu werken tot hij erbij neervalt zonder ook maar een minuut te kunnen genieten?! De wereld is gek geworden...romo schreef:Dit is voor mij een reden om deze kar nog lang niet weg te doen, er zijn simpelweg geen alternatieven ( for me that is), tenzij de accountant me alsnog weet te overtuigen....................................

- romo
Maak je niet druk;allen schreef:Dat vind ik echt zo'n bs argument van mensen. De accountant blabla... Je kunt de auto toch betalen? Zolang je er geen maaltijd mee hoeft te missen, je niet de overtijdse potjes appelmoes uit een voordeelkarretje van de Lidl hoeft te vissen en je normaal je ding kunt doen zie ik echt het probleem niet. Wie gaat er nu werken tot hij erbij neervalt zonder ook maar een minuut te kunnen genieten?! De wereld is gek geworden...romo schreef:Dit is voor mij een reden om deze kar nog lang niet weg te doen, er zijn simpelweg geen alternatieven ( for me that is), tenzij de accountant me alsnog weet te overtuigen....................................
1 Ik kan het betalen, de vraag is wil ik het. ( waarbij er een aantal argumenten te bedenken zijn)
2 Ik werk niet tot ik er bij neer val, ik laat voor mij werken en voer de regie( klein beetje werk maar

3 Het is altijd makkelijk om een ander te ver/be oordelen. Moet je niet doen................................

4 Ik heb weer een boel DF gehad gisteren, daar gaat het om, hoe en waarmee je dat doet kan ieder voor zichzelf bepalen, zullen we het daar bij laten?.............................