EURO 2008
- Joop
-
Nou, de eerste wedstrijd is geweest. De opening.
Zwitserland - Tjechie... 0-1
1-1 was absoluut terecht geweest, maar helaas. De tjechen zijn er vandoor gegaan met de winst... Beetje slappe wedstrijd met weinig kansen. Niveau was niet echt denderend hoog, hier en daarn een klein kansje en een leuke beweging, maar niet zo boeiend voor de (semi) neutrale toeschouwer.
Straks Turkije - Portugal, daar verwacht ik absoluut meer fan. Zuid eropees temparement, jonge spelers en aanvallend en snel...
ook dat wordt denk ik een gelijkspel maar stiekem zegt mijn voorgevoel 3-2 voor de Turken (veel doelpunten iig)
zo maar weer voor de buis gaan zitten 8)
Zwitserland - Tjechie... 0-1
1-1 was absoluut terecht geweest, maar helaas. De tjechen zijn er vandoor gegaan met de winst... Beetje slappe wedstrijd met weinig kansen. Niveau was niet echt denderend hoog, hier en daarn een klein kansje en een leuke beweging, maar niet zo boeiend voor de (semi) neutrale toeschouwer.
Straks Turkije - Portugal, daar verwacht ik absoluut meer fan. Zuid eropees temparement, jonge spelers en aanvallend en snel...
ook dat wordt denk ik een gelijkspel maar stiekem zegt mijn voorgevoel 3-2 voor de Turken (veel doelpunten iig)
zo maar weer voor de buis gaan zitten 8)
- Atte Hibma
-
- Jan Visser
+1 en +1romo schreef:+1Rico v Velzen schreef:Italie gaat kampioen worden en Nederland word (hopelijk) de eerste ronde eruit geflikkerd.
En meer aandacht na dit bericht wens ik er niet aan te besteden..................
Geef het volk brood en spelen..............................werkt altijd.....................
-
Brood, spelen en, niet te vergeten, ons koningshuisJan Visser schreef:+1 en +1romo schreef:...Rico v Velzen schreef:Italie gaat kampioen worden en Nederland word (hopelijk) de eerste ronde eruit geflikkerd.
Geef het volk brood en spelen..............................werkt altijd.....................

-
Ik volg het voetbal dus ook.
De voorbeschouwingen en nabeschouwing vindt ik ook wel intressant. Zeker met die mooie spreker cruyff.
Alleen die youri mulder what the fuck doet hij op tv. Hij laat amper de presentator uitspreken. Ik erger me er gewoon aan en doet afbreuk aan de voor en na beschouwingen.
De voorbeschouwingen en nabeschouwing vindt ik ook wel intressant. Zeker met die mooie spreker cruyff.
Alleen die youri mulder what the fuck doet hij op tv. Hij laat amper de presentator uitspreken. Ik erger me er gewoon aan en doet afbreuk aan de voor en na beschouwingen.
mmmmm Roemenie werd als zwakste beschouwd, wat nu?
Is Frankrijk zwakker of Roemenie sterker dan gedacht?
Ik heb de wedstrijd niet gezien dus.
Dan maakt verlies trouwens niks uit vanavond.
Vreemd is dat, iedereen roept dat je de eerste wedstrijd niet mag verliezen, weet niemand meer wat er in 88 is gebeurd?
Is Frankrijk zwakker of Roemenie sterker dan gedacht?
Ik heb de wedstrijd niet gezien dus.
Dan maakt verlies trouwens niks uit vanavond.
Vreemd is dat, iedereen roept dat je de eerste wedstrijd niet mag verliezen, weet niemand meer wat er in 88 is gebeurd?
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Mark Nauta
- Mark Nauta
-