Politie volgt grootste wegpiraten
-
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Ik help het je hopen HansHansv (Hans van Velzen) schreef:Ha, die Wouter;
Als het goed is wordt er van ' Muldertjes' geen administratie bijgehouden, alleen van zwaardere overtredingen en verkeersmisdrijven. Dat zou moeten betekenen dat de echte hufters aangepakt gaan worden.
Benieuwd hoe dat er in de praktijk uit gaat zien....

Enne, hoop dat je mij niet een hufter vind als ik zeg dat ik regelmatig met 130/140 op een 80 landweggetje rij. Ruim buiten de wet Mulder.

- Mike S.
- Auto: M135i
Ik vind het ook nogal verschillen hoor, ikzelf rij als het hardstikke druk is niet veels te hard en let dan erg op de medeweggebruikers.
Maaar als ik snachts over de afsluitdijk ga dan knal ik er ook rustig op volle snelheid doorheen als er niemand rijdt. is wel veels te hard maar crimineel vind ik het niet.
En ja ook op de landweggetjes hier in friesland kan je aardig doorrijden .
Maar dat is de laatste tijd wat rustiger aan voor mij na de laatste boete
Maja dat duurt een paar weken en dan ben ik het toch weer vergeten
Maaar als ik snachts over de afsluitdijk ga dan knal ik er ook rustig op volle snelheid doorheen als er niemand rijdt. is wel veels te hard maar crimineel vind ik het niet.
En ja ook op de landweggetjes hier in friesland kan je aardig doorrijden .
Maar dat is de laatste tijd wat rustiger aan voor mij na de laatste boete

Maja dat duurt een paar weken en dan ben ik het toch weer vergeten

- VLA
Nou volgens mij houden ze die Muldertjes ook bij... ik ging laatst een auto huren, en die man tikte mijn rijbewijsnummer in het scherm, en hij had 3 pagina's vol overtredingen en dat terwijl ik maar 4 keer ben gepakt bij 30km te hard. De rest zat daar allemaal onder.Hansv (Hans van Velzen) schreef:Ha, die Wouter;
Als het goed is wordt er van ' Muldertjes' geen administratie bijgehouden, alleen van zwaardere overtredingen en verkeersmisdrijven. Dat zou moeten betekenen dat de echte hufters aangepakt gaan worden.
Benieuwd hoe dat er in de praktijk uit gaat zien....
- VLA
Ik werk er al 8 jaar.. en het centrum is misschien geen ghetto meer, maar kom eens in de buurt van die flats. Niet normaal daarzo.Metchu schreef:Das echt een slecht voorbeeld, kom jij er wel eens Andre? Of roep jij dit vawege "de imago" van de bijlmer? Ik kom er geregeld en deze zin slaat nergens opAndre schreef: Of s avonds even door de bijlmer wandelen of zo.Bijlmer is allang geen "ghetto" meer...
En moet je voor de gein eens kijken naast het politie bureau daar, daar heb je een opvangkliniek voor junks, en er pal naast is het bijlmerpark, waar junks staan te spuiten en te roken in de bosjes. (een agent kan zo uit het raam van het bureau kijken en ze zien spuiten).
Maar ze doen er geen flikker aan. Ik zie ze regelmatig met 4 man lopen op het Bijlmerplein en bij de Arena, parkeerboetes uitdelen en mensen die fietsen door het centrum op de bon slingeren. Dat heeft uiteraard prioriteit.
-
Juist, en precies die gasten breken geregeld in om je wisselgeldla te plunderen terwijl die er niet is.
Zelfs al plak je een bord in het raam dat er GEEN GELD is dan smijten ze je raam in en jatten je andere spullen waar ze waarschijnlijk nix aan hebben.
Ben heel blij dat we daar niet meer "zitten".
Zelfs al plak je een bord in het raam dat er GEEN GELD is dan smijten ze je raam in en jatten je andere spullen waar ze waarschijnlijk nix aan hebben.
Ben heel blij dat we daar niet meer "zitten".
- Geelhoed
Dat ze daar eens extra op letten inderdaad! Rete irritant!Wouter81 schreef: LOL, ja wat voor overtredingen. Vergeten het knipperlicht aan te zetten als je een verlaten rotonde afrijdt? 7 Km te snel op een 80-weg? Bij oranje verkeerslicht een streepje extra gas? Je mobiele telefoon in je hand hebben? Of overtredingen als met 158 km/u een 30 km zone binnenrijden?
Ook bellen achter het stuur is een ramp. Ik reed eens achter een 106 waarvoor ik bijna de politie wilde bellen dat ze weer een drankrijder konden op pikken op de A15. Bleek mevrouw gewoon aan het bellen. Ze had echt twee rijstroken en de vluchtstrook nodig

-
- Geelhoed
- Roman
Hier betekend oranje bij een stoplicht gewoon nog even snel vol gas geven om er door te kunnen.
Zie het 7/10 keer gebeuren. En dat is echt niet overdreven.
Ik doe het zelf ook heel vaak, het hangt er vanaf bij wel stoplicht, maar bij de meeste kun je dit gewoon doen. Of je moet echt vol in de ankers voor het stoplicht, maar aangezien 7/10 mensen achter je ook vinden dat ze er nog net door kunnen is dat misschien niet altijd een goed plan...
Ik doe het zelf ook heel vaak, het hangt er vanaf bij wel stoplicht, maar bij de meeste kun je dit gewoon doen. Of je moet echt vol in de ankers voor het stoplicht, maar aangezien 7/10 mensen achter je ook vinden dat ze er nog net door kunnen is dat misschien niet altijd een goed plan...
-
Maar uiteindelijk is "argument 1" nix om je over te irriteren, toch?
Enkel die achterlijke chauffeur achter jou, die blijkbaar plaats genoeg had om gas te geven EN te remmen? Of was die gewoon een beetje onoplettend.
Het gebeurt inderdaad echt veel. Je zou soms voor minder
Fuck it, gaaaaas erop verdomme!
Enkel die achterlijke chauffeur achter jou, die blijkbaar plaats genoeg had om gas te geven EN te remmen? Of was die gewoon een beetje onoplettend.
Het gebeurt inderdaad echt veel. Je zou soms voor minder

- Geelhoed
Ik heb geen zakjapanner, ik heb een zuiver nederlands product:
[img:822:881]http://www.rekeninstrumenten.nl/pages%2 ... /00667.jpg[/img]
Zondag nog een duitse A4 2.0TDI 10 km tegen de achterkant van de Gran Move laten aankijken
[img:822:881]http://www.rekeninstrumenten.nl/pages%2 ... /00667.jpg[/img]
Zondag nog een duitse A4 2.0TDI 10 km tegen de achterkant van de Gran Move laten aankijken

- Rambler
- GTRene

-
- M-bitious
Als je vol in de ankers moet voor geel, dan rijd je te hard. Simpel.Roman schreef:Hier betekend oranje bij een stoplicht gewoon nog even snel vol gas geven om er door te kunnen.