Zeer aangrijpende foto's maar niks vergeleken met die van de 18 of zo jarige meisje in haar vader's P911.
Het zet je altijd aan het denken dit soort foto's en na een half jaar vergeet je ze weer totdat je weer wat ziet.
RIP

Ughhhh! Die kan ik me nog herinneren. Heb niet vaak spijt van het openen van foto's, maar dat was wel zo'n moment!E60 M5 schreef:Zeer aangrijpende foto's maar niks vergeleken met die van de 18 of zo jarige meisje in haar vader's P911.
Ik kende ze nog niet, was lastig om ze te vinden op het net, bijna alle sites zijn ze verwijderd, toch nog ergens gevonden en bekeken (link ga ik hier niet plaatsen) triest.steve smith schreef:Ughhhh! Die kan ik me nog herinneren. Heb niet vaak spijt van het openen van foto's, maar dat was wel zo'n moment!E60 M5 schreef:Zeer aangrijpende foto's maar niks vergeleken met die van de 18 of zo jarige meisje in haar vader's P911.
Zou dergelijke foto's overigens nooit posten uit respect voor de overledene.
Krijg nou wat, idd nooit aan gedacht...een lambo op z'n kop krijgt z'n deuren niet open.Metchu schreef:Of die foto's van die mensen in een gallardo die op ze kop stond en is uitgebrand... Misschien raad je het al, de deuren konden niet open...![]()
Wist niet dat een gallardo vleugeldeuren had.Marcel van Meerbeek schreef:Krijg nou wat, idd nooit aan gedacht...een lambo op z'n kop krijgt z'n deuren niet open.Metchu schreef:Of die foto's van die mensen in een gallardo die op ze kop stond en is uitgebrand... Misschien raad je het al, de deuren konden niet open...![]()
Daar kom je dus niet meer uit ...At the same time I want to point to an accident in Czech Republic. Here a crash with another Murcielago happened between the towns of Chomutov and Most on a straight but somewhat bumpy road. Still it is quite strange in my opinion if a 47-year old experienced racing driver loses control on a straight road and knowing about the road conditions in Czech Republic. Also strange is the fact that the accident happened just the same way as mine has happened and the car just veered off the right side of the road. 2 people lost their lives in this accident.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Martijn 327i, Semrush [Bot] en 4 gasten