tsja, dan kan ik niet achter blijven........Mark Nauta schreef: DF heeft zich weer van de goede kant laten zien dus.
ZAC race 21 mei as. in Zolder
- Race For Fun
- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
als de totale speeltijd korter dan 10min. is en kleiner dan 100mb, dan kun je het bij youtube uploaden. Een andere mogelijkheid is om je te registreren bij Google Video , hier kun je grotere en langere filmpjes uploaden.
- Laurens
Re: ZAC race 18 oktober Zandvoort
Alweer de laatste wedstrijd van dit seizoen
Ik ga weer meedoen met de Vege Serie in de SuperSport klasse. Hoop dat het dit keer eindeljik is gaat regenen, want ik verwacht dat ik dan meer kansen heb.
Wie gaan er nog meer rijden, en wie komen er suporten :shakeit:
ZOMERAVONDCOMPETITIE AUTOS A
TIJDSCHEMA ZATERDAG 18 OKTOBER 2008
SUPERSPORT SS/ P/944B/ E30 M (SS)
SPORT S/B18/944 (S)
TOERKLASSE T (T)
E 30 BMW E30 (E30)
DE MOGELIJKHEID BESTAAT DAT ER KLASSEN WORDEN SAMENGEVOEGD
INSCHRIJVEN EN KEUREN IN HET TC GEBOUW
06.30 UUR E 30 EN SS/P
08.00 UUR T EN S
09.00 UUR VRIJE TRAINING E 30
09.20 UUR VRIJE TRAINING SS
09.40 UUR VRIJE TRAINING T
10.00 UUR VRIJE TRAINING S
10.25 UUR TIJD TRAINING E30
10.50 UUR TIJD TRAINING SS
11.15 UUR TIJD TRAINING T
11.40 UUR TIJD TRAINING S
PAUZE MET RIJDERBRIEFING OM 12.30 UUR
13.00 UUR 1E MANCHE E30 12 RONDEN
13.35 UUR 1E MANCHE SS 12 RONDEN
14.10 UUR 1E MANCHE T 12 RONDEN
14.45 UUR 1E MANCHE S 12 RONDEN
15.20 UUR 2E MANCHE E30 12 RONDEN
15.55 UUR 2E MANCHE SS 12 RONDEN
16.30 UUR 2E MANCHE T 12 RONDEN
17.05 UUR 2E MANCHE S 12 RONDEN
AFHANKELIJK VAN HET AANTAL DEELNEMERS KAN DE RIJTIJD VAN DE LAATSTE RACES WORDEN AANGEPAST. LET DUS OP
NA AFLOOP PRIJSUITREIKING IN HET OCA GEBOUW
ALVAST INSCHRIJVEN 17 OKTOBER TUSSEN 19.00 EN 20.00 UUR IN HET TC GEBOUW

Ik ga weer meedoen met de Vege Serie in de SuperSport klasse. Hoop dat het dit keer eindeljik is gaat regenen, want ik verwacht dat ik dan meer kansen heb.
Wie gaan er nog meer rijden, en wie komen er suporten :shakeit:
ZOMERAVONDCOMPETITIE AUTOS A
TIJDSCHEMA ZATERDAG 18 OKTOBER 2008
SUPERSPORT SS/ P/944B/ E30 M (SS)
SPORT S/B18/944 (S)
TOERKLASSE T (T)
E 30 BMW E30 (E30)
DE MOGELIJKHEID BESTAAT DAT ER KLASSEN WORDEN SAMENGEVOEGD
INSCHRIJVEN EN KEUREN IN HET TC GEBOUW
06.30 UUR E 30 EN SS/P
08.00 UUR T EN S
09.00 UUR VRIJE TRAINING E 30
09.20 UUR VRIJE TRAINING SS
09.40 UUR VRIJE TRAINING T
10.00 UUR VRIJE TRAINING S
10.25 UUR TIJD TRAINING E30
10.50 UUR TIJD TRAINING SS
11.15 UUR TIJD TRAINING T
11.40 UUR TIJD TRAINING S
PAUZE MET RIJDERBRIEFING OM 12.30 UUR
13.00 UUR 1E MANCHE E30 12 RONDEN
13.35 UUR 1E MANCHE SS 12 RONDEN
14.10 UUR 1E MANCHE T 12 RONDEN
14.45 UUR 1E MANCHE S 12 RONDEN
15.20 UUR 2E MANCHE E30 12 RONDEN
15.55 UUR 2E MANCHE SS 12 RONDEN
16.30 UUR 2E MANCHE T 12 RONDEN
17.05 UUR 2E MANCHE S 12 RONDEN
AFHANKELIJK VAN HET AANTAL DEELNEMERS KAN DE RIJTIJD VAN DE LAATSTE RACES WORDEN AANGEPAST. LET DUS OP
NA AFLOOP PRIJSUITREIKING IN HET OCA GEBOUW
ALVAST INSCHRIJVEN 17 OKTOBER TUSSEN 19.00 EN 20.00 UUR IN HET TC GEBOUW
- Tristan
Re: ZAC race 21 mei as. in Zolder
Ben er weer niet bij. Net begonnen met opbouw van nieuwe E30. Kom misschien wel kijken.
- Laurens
Ja en ik juist vroegluco hornsveld schreef:kut, moeten we weer hardstikke laat rijden

Moet om 6.30 al inschrijven

- Race For Fun
'wij' zijn er ook, we staan met 15 944 basix aan de start voor onze finale race, t is nog spannend, twee rijders met gelijk aantal punten op kop, de nummer drie daar 1 punt achter
- Laurens
Zo weer terug uit Zandvoort,
Ik heb nog nooit zoveel crashes gezien op 1 dag
Ik weet niet wat heel veel mensen in hun hoofd hadden, maar ga er maar vanuit dat het komt omdat het de laatste wedstrijd van het seizoen is...
Minstens 10 auto's die niet meer konden rollen, weet ik het hoeveel bumpers gesneuveld enz...
Gelukkig zelf redelijk ongeschonden uit de strijd gekomen, (achter bumper gekraakt, voor spoiler eronderuit, velg beschadigt en ophanging beetje krom.) En dat valt dan mee
Helaas heeft ook Luco de strijd niet ongeschonden doorstaan
Hij ging erg snel vandaag met een nieuwe snelste tijd voor hem van 2.02.xxx.
Maar helaas de tweede wedstrijd de eerste ronde ging het drie bochten na de start in de Hugenholz mis. Luco lag super op de 2e plaats en werd toen door een zilveren Mercedes in de rondte getikt en vervolgens konden 2 man hem niet meer ontwijken, resulaat voorbumper stuk, voorscherm ligt beschadigd en nog een aantal dingetjes linksvoor. Geluk bij een ongeluk is z'n wielophanging niet geraakt zover we kunnen zien en wordt het na morgenochtend vroeg een andere bumper erop fabriceren toch richting Frankrijk
Zelf ging het redelijk vandaag, vrije training op regenbanden en een baan vol olie vuil en troep niet verder dan een 2.19.5 was hiermee wel 7e dus iedereen vond het blijkbaar glad.
Kwalificatie op slicks met een droge lijn, helaas erg druk met 43 auto's en dus maar 2 vrije rondjes gehad eerste vrije rondje kwam ik uit op een 1.59.005. 2e vrij rondje waar zeker een 1.58.5 in zat remde ik iets te laat voor de Renault bocht waardoor ik op het nat kwam en zo driftend de bocht door ging waar m'n tijd nou niet echt van verbeterde...
Toch nog goed voor een 10e tijd, eigenlijk gezien de auto's waar ik tussen stond niet verkeerd.
De eerste wedstrijd was het gelijk al een puinhoop, bij de start bleef er een Saker staan die 4e stond, waar dus wonder boven wonder 40 man omheen gingen
Helaas bleek het dan toch lastig te worden in de Tarzan want toen ik daar na een rondje later kwam (toen al code 60) stonden er 3 Porsche's plat.
Na 3 rondjes code 60 mochten we weer van start. Nu kwamen we na 1 rondje al de eerste achterblijvers
tegen en zo gingen we 4 breed
richting Audi-s ging wel goed maar dat had ik al anders in gedachten. Toen nog een Porsche midden in de Tarzan dwars waar ik de binnenkant koos waardoor ik weer 2 plaatsen won
maar die auto's kwamen toch weer voorbij met veel meer vermogen....
Voor de rest wel een aardige wedstrijd kon constant 1.58 rijden tot het de laatste paar rondjes een beetje ging regenen... Uiteindelijk 14e algemeen geworden.
De tweede wedstrijd was helaas een nog grotere chaos. Start ging goed na een paar gevechten kon ik redelijk wegrijden bij het groepje achter mij.
In de audi-s nog ernaast gezet door een Porsche GT3
daardoor had ik schade..
Toen rondje later in het Scheivlak 2 Porsche's eraf waarvan 1 echt heel veel schade, vijf rondjes code 60 en toen besloten ze toch maar om de wedstrijd af te breken
12e gefinisht.
Dus ben blij dat er nog redelijk heelhuids vanaf ben gekomen...
Eigenlijk niet één wedstrijd gezien waar geen schade gereden is, van startcrashes op het rechte stuk tot een aantal E30'jes die in Tarzan elkaar opzochten. Vond het meer op autocross lijken :playcar:
Luco heel veel succes morgen ochtend met het maken van de 5 dan gaan we rond de middag de tocht richting Frankrijk beginnen
Ik heb nog nooit zoveel crashes gezien op 1 dag

Ik weet niet wat heel veel mensen in hun hoofd hadden, maar ga er maar vanuit dat het komt omdat het de laatste wedstrijd van het seizoen is...
Minstens 10 auto's die niet meer konden rollen, weet ik het hoeveel bumpers gesneuveld enz...
Gelukkig zelf redelijk ongeschonden uit de strijd gekomen, (achter bumper gekraakt, voor spoiler eronderuit, velg beschadigt en ophanging beetje krom.) En dat valt dan mee

Helaas heeft ook Luco de strijd niet ongeschonden doorstaan

Hij ging erg snel vandaag met een nieuwe snelste tijd voor hem van 2.02.xxx.
Maar helaas de tweede wedstrijd de eerste ronde ging het drie bochten na de start in de Hugenholz mis. Luco lag super op de 2e plaats en werd toen door een zilveren Mercedes in de rondte getikt en vervolgens konden 2 man hem niet meer ontwijken, resulaat voorbumper stuk, voorscherm ligt beschadigd en nog een aantal dingetjes linksvoor. Geluk bij een ongeluk is z'n wielophanging niet geraakt zover we kunnen zien en wordt het na morgenochtend vroeg een andere bumper erop fabriceren toch richting Frankrijk

Zelf ging het redelijk vandaag, vrije training op regenbanden en een baan vol olie vuil en troep niet verder dan een 2.19.5 was hiermee wel 7e dus iedereen vond het blijkbaar glad.
Kwalificatie op slicks met een droge lijn, helaas erg druk met 43 auto's en dus maar 2 vrije rondjes gehad eerste vrije rondje kwam ik uit op een 1.59.005. 2e vrij rondje waar zeker een 1.58.5 in zat remde ik iets te laat voor de Renault bocht waardoor ik op het nat kwam en zo driftend de bocht door ging waar m'n tijd nou niet echt van verbeterde...
Toch nog goed voor een 10e tijd, eigenlijk gezien de auto's waar ik tussen stond niet verkeerd.
De eerste wedstrijd was het gelijk al een puinhoop, bij de start bleef er een Saker staan die 4e stond, waar dus wonder boven wonder 40 man omheen gingen

Helaas bleek het dan toch lastig te worden in de Tarzan want toen ik daar na een rondje later kwam (toen al code 60) stonden er 3 Porsche's plat.
Na 3 rondjes code 60 mochten we weer van start. Nu kwamen we na 1 rondje al de eerste achterblijvers

Voor de rest wel een aardige wedstrijd kon constant 1.58 rijden tot het de laatste paar rondjes een beetje ging regenen... Uiteindelijk 14e algemeen geworden.
De tweede wedstrijd was helaas een nog grotere chaos. Start ging goed na een paar gevechten kon ik redelijk wegrijden bij het groepje achter mij.
In de audi-s nog ernaast gezet door een Porsche GT3

Toen rondje later in het Scheivlak 2 Porsche's eraf waarvan 1 echt heel veel schade, vijf rondjes code 60 en toen besloten ze toch maar om de wedstrijd af te breken

Dus ben blij dat er nog redelijk heelhuids vanaf ben gekomen...
Eigenlijk niet één wedstrijd gezien waar geen schade gereden is, van startcrashes op het rechte stuk tot een aantal E30'jes die in Tarzan elkaar opzochten. Vond het meer op autocross lijken :playcar:

Luco heel veel succes morgen ochtend met het maken van de 5 dan gaan we rond de middag de tocht richting Frankrijk beginnen

- Bert ///M3
Zow lekker dan. Het Porsche veld werd dan aardig gedecimeerd zeker 
Reed je met de Sierra? Hoeveel vermogen heeft die, 1.58 is toch behoorlijk voor een Sierra zou ik zeggen

Reed je met de Sierra? Hoeveel vermogen heeft die, 1.58 is toch behoorlijk voor een Sierra zou ik zeggen

- Laurens
Haha ja inderdaad, bijna het hele veld bestond ook uit Porsche's dus vandaar waarschijnlijk dat er zoveel schade was met al die "Porsche rijders" (verstopt zich onder het bureau) 
Hehe nee was vandaag niet met de Sierra (gelukkig) reed met een Vege Serie (buizenframe met polyester body)

Hehe nee was vandaag niet met de Sierra (gelukkig) reed met een Vege Serie (buizenframe met polyester body)
Ik baal dus echt als een stekker.
Kwali ging al lekker met een snelste tijd ooit van 2.02,608.
Dus als derde van start.
Helaas deze plek niet vast kunnen houden door voorzichtig te rijden,om hem maar heel te houden.
Geeindigd als zesde met een snelste tijd van 2.02,238 (jaja met een renault5)
Tweede manche als zesde gestart.
Ik had een superstart en pakte gelijk al 3 man voor de tarzan bocht en in de tarzan pakte ik er nog 1, met als resultaat een tweede plek.
Uitsturen hugenholz kreeg ik een ram van achter en ging half rond waardoor ik dwars op de baan stond .
Helaas konden twee man mij niet meer ontwijken en reden mijn bumper met steunen en al er finaal af.
Maar ben met name Tommy dankbaar dat die het gras opstuurde en daardoor alleen mijn bumper raakte, anders had ik er niet zo goed af gekomen.
Wel klote natuurlijk als je er zomaar afgeramd wordt, zeker na zon supersatart, de halve pitsstraat had het erover
Dus toch maar naar huis gereden en morgenochtend maar een andere bumper erop fixen.
Zal waarschijnlijk de oude worden en dat is me een lelijk ding, maar het is ff niet anders, ben al blij dat dit mijn enige echte schade is na drie jaar.
Bumperbalk is ook zwar beschadigd maar dat mag de schadehersteller repareren als de maxikit erop komt deze winter.
Volgens mij was het lijstje
3 x porsche 944krom
1x porsche 911 ofzo drie wielen er finaal af plus hele zijkant half open
1x crx krom
3x bmw krom
1x saker
en dan nog wat auto's met schade aan achter of voorkant
Kwali ging al lekker met een snelste tijd ooit van 2.02,608.
Dus als derde van start.
Helaas deze plek niet vast kunnen houden door voorzichtig te rijden,om hem maar heel te houden.
Geeindigd als zesde met een snelste tijd van 2.02,238 (jaja met een renault5)

Tweede manche als zesde gestart.
Ik had een superstart en pakte gelijk al 3 man voor de tarzan bocht en in de tarzan pakte ik er nog 1, met als resultaat een tweede plek.
Uitsturen hugenholz kreeg ik een ram van achter en ging half rond waardoor ik dwars op de baan stond .
Helaas konden twee man mij niet meer ontwijken en reden mijn bumper met steunen en al er finaal af.
Maar ben met name Tommy dankbaar dat die het gras opstuurde en daardoor alleen mijn bumper raakte, anders had ik er niet zo goed af gekomen.
Wel klote natuurlijk als je er zomaar afgeramd wordt, zeker na zon supersatart, de halve pitsstraat had het erover

Dus toch maar naar huis gereden en morgenochtend maar een andere bumper erop fixen.
Zal waarschijnlijk de oude worden en dat is me een lelijk ding, maar het is ff niet anders, ben al blij dat dit mijn enige echte schade is na drie jaar.
Bumperbalk is ook zwar beschadigd maar dat mag de schadehersteller repareren als de maxikit erop komt deze winter.
Volgens mij was het lijstje
3 x porsche 944krom
1x porsche 911 ofzo drie wielen er finaal af plus hele zijkant half open
1x crx krom
3x bmw krom
1x saker
en dan nog wat auto's met schade aan achter of voorkant
- Race For Fun
t was idd een slachting op de baan, helaas in de basic cup 3 wagens op elkaar door een overstekende deelnemer....... twee daarvan dusdanig in de schade dat ze waarschijnlijk niet te redden zijn.
zelf had ik een 8e plaats nodig om kampioen te worden dus dacht ik een makkie te hebben..... tsja dat dacht ik dus, de praktijk was anders. in de opwarmronde van de eerste race begon mijn motor te hikken en na het scheivlak stopte hij ermee, door de marshals achter de vangrail geduwd en uitgestapt om te kijken wat er aan de hand kon zijn, onder de motorkap leek alles oké en snel naar de computerunit gekeken die onden mijn dashboard zit, stekker eraf en er weer op, starten en lopen! dus ik snel weer in de wagen en achter de rest aan. Op bij de start aangekomen alles al weg en kon er achteraan tuffen. tussen neus en lippen door mijn snelste rondetijd verbroken en als laatste over de finish gekomen, geen 8e plek die ik nodig had, ik had in de tweede race wat te doen dus.
tweede race moest ik achteraan starten, in de bocht van bosuit.... geen startvlag kunnen zien is niet prettig starten moet ik zeggen, tijdens de start toch een stuk of drie wagens kunnen passeren, voor de gerlag nummer 4, in de hugenholz 5 en 6 en lag op de derde plek, voor de audi S nummer 2 verschalkt en in de ronde erna op de zelfde plaats nummer 1, toen op weg naar de gastrijder die op kop lag maar dat was van korte duur, code 60 en een paar ronde erna de rode vlag maakte daar een einde aan.
gelukkig wel door de eerste plek mijn kampioenschap in de basic cup zeker gesteld!
voor mij een topdag, helaas voor veel anderen minder....
zelf had ik een 8e plaats nodig om kampioen te worden dus dacht ik een makkie te hebben..... tsja dat dacht ik dus, de praktijk was anders. in de opwarmronde van de eerste race begon mijn motor te hikken en na het scheivlak stopte hij ermee, door de marshals achter de vangrail geduwd en uitgestapt om te kijken wat er aan de hand kon zijn, onder de motorkap leek alles oké en snel naar de computerunit gekeken die onden mijn dashboard zit, stekker eraf en er weer op, starten en lopen! dus ik snel weer in de wagen en achter de rest aan. Op bij de start aangekomen alles al weg en kon er achteraan tuffen. tussen neus en lippen door mijn snelste rondetijd verbroken en als laatste over de finish gekomen, geen 8e plek die ik nodig had, ik had in de tweede race wat te doen dus.
tweede race moest ik achteraan starten, in de bocht van bosuit.... geen startvlag kunnen zien is niet prettig starten moet ik zeggen, tijdens de start toch een stuk of drie wagens kunnen passeren, voor de gerlag nummer 4, in de hugenholz 5 en 6 en lag op de derde plek, voor de audi S nummer 2 verschalkt en in de ronde erna op de zelfde plaats nummer 1, toen op weg naar de gastrijder die op kop lag maar dat was van korte duur, code 60 en een paar ronde erna de rode vlag maakte daar een einde aan.
gelukkig wel door de eerste plek mijn kampioenschap in de basic cup zeker gesteld!
voor mij een topdag, helaas voor veel anderen minder....
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Erg zuur Luco.
En Harry, enorm gefeliciteerd. SUPER man!!! Erg gaaf!
En Harry, enorm gefeliciteerd. SUPER man!!! Erg gaaf!
- Bert ///M3
Gefeliciteerd Harry :banaan:
Gefeliciteerd Harry, top gedaan
De vijf is weer in orde (hoop ik)
We zitten al in het hotel
Wifi is roodgloeiend door al dat internetten

De vijf is weer in orde (hoop ik)
We zitten al in het hotel
Wifi is roodgloeiend door al dat internetten
- Dennis Cavallino
Gefeliciteerd Harry! 8 man ingehaald in de eerste 2 rondjes? Ben jij zo goed, of is de rest zo slecht? 

hier net na de start van de eerste manche van de laatste dnrt wedstrijd.
Pak ik toch ff de kopstart tegen veel snellere auto's

Pak ik toch ff de kopstart tegen veel snellere auto's

- Dennis Cavallino
Ik dacht dat je gelapt werd 

- Race For Fun
ik was iets te enthausiast, het waren er drie.......Dennis Cavallino schreef:Gefeliciteerd Harry! 8 man ingehaald in de eerste 2 rondjes? Ben jij zo goed, of is de rest zo slecht?
t is een combinatie van factoren, t mes tussen mn tanden, wagen in orde, ervaring, mazzel, tactiek (met name met mn banden) en de rest is gewoon wat langzamer
- Dennis Cavallino
Harry in 't zonnetje gezet: http://www.autosport.nl/actueel/dnrt/ne ... ubriek=nat" onclick="window.open(this.href);return false;