Yep.alpinab10biturbo schreef:Waarom moeten mensen dat soort filmpjes op youtube zetten. Pure sensatiezoekerij.
Doden ongeval A73 lastig te identificeren
-
-
Bij een dergelijke brand lijkt het mij dat er iets ernstigs aan de hand is en persoonlijk (maar wie ben ik) zou ik een dergelijke situatie mij uiterst defensief gaan gedragen, al was het alleen maar omdat je vaak ziet dat door onoplettendheid er in tegengestelde richting vaak ongelukken gebeuren.Macboy schreef:Dus het klopt inderdaad dat ze het wisten, maar ik bedoelde toen ze erlangs reden en hun reacties.
Daarnaast. Onwetend een filmpje maken is een (1). Maar de stap naar youtube komt pas later bij thuiskomst en dan heeft de betreffende persoon ruimschoots de tijd om te verifieren wat er aan de hand is geweest. Ik durf het zelfs andersom te draaien. Die persoon heeft bij thuiskomst de nieuwsberichten gepolled en daarop het filmpje op Internet gezet. Ik heb daar maar een woord voor; "ziekelijkmakend" en het spijt mij dat ik in hetzelfde land woon.
Wellicht komt deze houding door het feit dat ik twee kinderen in diezelfde leeftijd heb en dit bericht mij door merg en been is gegaan.