Jorik stelt zich voor
-
ErikS
Re: Jorik stelt zich voor
Is die cabrio niet te koop?
IK WIL EM! Damn, die is mooi! :banaan:
IK WIL EM! Damn, die is mooi! :banaan:
- Jorik
Voorlopig niet, ben er nog niet helemaal over uit. Vind het eigenlijk zonde om em weg te doen... Maargoed, zit er ook aan te denken om dadelijk weer wat moois terug te nemen uit Amerika, dus ben nog een beetje aan het dubben. Als ie in de verkoop gaat laat ik het hier ook wel even weten!
Busje gaat trouwens niet mee naar Nederland, de volgende lichting Nederlanders mag hem overnemen als wij er weer vandoor gaan... Als ie dan nog rijdt tenminste haha.
Busje gaat trouwens niet mee naar Nederland, de volgende lichting Nederlanders mag hem overnemen als wij er weer vandoor gaan... Als ie dan nog rijdt tenminste haha.
- Jorik
Kleine inzage in de huidige stand van zaken; het begint al een beetje ergens op te lijken:

- Jorik
En weer een kleine update aangezien de van al aardig vorm begint te krijgen! Staan nog wel een aantal zaken op de "to do list":
-Longhorns voorop
-Reservewiel behuizing op de achterkant omtoveren tot een klassieke Nederlandse kaas
-Kapje voor de tankdop (mooi vierkant) omtoveren tot een Delfts blauw tegeltje
-Op de dubbele deuren, aan de zijkant, de leeuwen van het logo van het ministerie van algemene zaken

-Longhorns voorop
-Reservewiel behuizing op de achterkant omtoveren tot een klassieke Nederlandse kaas
-Kapje voor de tankdop (mooi vierkant) omtoveren tot een Delfts blauw tegeltje
-Op de dubbele deuren, aan de zijkant, de leeuwen van het logo van het ministerie van algemene zaken
- Jorik
Hmm, aangezien ik voorlopig toch nog in Amerika zit en het eigenlijk ook gewoon enorm zonde is om mn BMW de komende 2 jaar nauwelijks te laten rijden, toch maar besloten om hem in de verkoop te zetten! Momenteel even peilen of er interesse is, maar als ik er een goede prijs voor kan krijgen gaat ie er wel uit.
Huidige kilometerstand is 212000 km en APK loopt tot maart 2010. Kleur is diamantschwarz metallic, zwart lederen interieur en ook is de auto voorzien van een startonderbreker. Bouwjaar ´91 (van origine een Duitse auto) en volledig M-tech II uitgevoerd. Verder zit er ook een hardtop bij. Hij is trouwens te bewonderen in Helmond,
Als er nog vragen zijn, stel ze gerust!
Huidige kilometerstand is 212000 km en APK loopt tot maart 2010. Kleur is diamantschwarz metallic, zwart lederen interieur en ook is de auto voorzien van een startonderbreker. Bouwjaar ´91 (van origine een Duitse auto) en volledig M-tech II uitgevoerd. Verder zit er ook een hardtop bij. Hij is trouwens te bewonderen in Helmond,
Als er nog vragen zijn, stel ze gerust!
-
ErikS
PM me maar wat ie kost! 
- Jorik
E30 is helaas een tijdje geleden verkocht, heb echter van de week een zéér waardige opvolger gereden. Ben nu even alles in orde aan het maken maar hopelijk binnen niet afzienbare tijd hier weer een mooie update! 
- Hans
Heej Jorik, ik heb van de week van Jeroen al gehoord (en gezien) wat je opvolger gaat worden. Damn bruut apparaat!! Weet je trouwens al of de dealer hier in Nederland hem kan uitlezen op storingen? Of zit er geen verschil in qua software?
- Jorik
Tot nu toe wijst alles erop dat het geen probleem zou moeten zijn, helaas nog niets definitiefs gehoord. Hoop één dezer dagen daar ook meer over te horen. Nobracars wist me er vrij weinig over te vertellen, dus ben nu even verder rond aan het vragen. Ik heb ook nog geen idee of de fabrieksgarantie die er hier op zit (4 jaar / 50.000 mijl) ook nog geldig is als ik hem t.z.t. ga invoeren hier.
-
ErikS
kleine hint?
E46 M3?
E46 M3?
- Jorik
Wel eentje uit de M stal, maar geen E46... Maar goed, eerst maar even in de weer met de financiën etc. Hopelijk volgende week meer nieuws.
- Jorik
Re: Jorik stelt zich voor *update*
Iets meer vertraging dan gepland, maar geld is eindelijk overgemaakt en volgende week ophalen! Het is een `08 M3 geworden! Loaded met opties, 9000 mijl op de klok (14000km) en interlagos blue! Zocht in eerste instantie wat zwarts, maar deze kleur is érg mooi als het zonnetje erop staat en het is weer eens wat anders! Helaas niet met de 19" eronder, maar ik vind dit ook zeker niet verkeerd staan, al oogt het eigenlijk nét even te klein. Maar goed, daar kan t.z.t. altijd nog verandering in gebracht worden.
Zal ook gelijk even wat nieuwe foto's maken als ik hem heb.

Zal ook gelijk even wat nieuwe foto's maken als ik hem heb.
- ///Martin
Jorik, ik heb nog een origineel 19 inch set in nieuwstaat voor je incl. Pilot Sport Cup (met de haren er nog op).
- Jorik
Het enige nadeel is dat ik in Amerika rondhang, dus opsturen zal wel een duur geintje worden haha. Mocht je ze over 1,5 jaar nog hebben staan neem ik ze graag over 
-
ErikS
Muwhaha, das wel wat anders dan een E30... 8)
Lekker man, en straks mooi voordelig meenemen naar hier! :o
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Hier volstaat maar 1 reactie :

- Jorik
De eerste 250 mijl staan erop... man man man, wat een ZIEK apparaatErik Stoffelsen schreef:Muwhaha, das wel wat anders dan een E30... 8)![]()
Zeker wat anders dan een E30 en al helemaal dan die laffe Buick waar ik hier al die tijd mee rond heb gereden. Heerlijk om weer een goede auto te rijden haha. En het plan is inderdaad wel om hem mee te nemen; aardig wat financiële voordelen bij een lang verblijf in het buitenland en ook vanuit defensie.
-
Kgroot.nl
- Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2
Welkom Jorik..
Leuk bus ook 8)
Leuk bus ook 8)
- Hans
Erg mooie auto! Jeroen krijgt een mooie taxi als je hem van het vliegveld in Dalles afhaalt
-
Hans J.
- Auto: X5 M F85
Goed bezig 8)
- Jorik
Klein kiekje van de eerste "roadtrip", samen met wat klasgenoten van me de betere weggetjes opgezocht en een beetje de auto leren kennen. Binnenkort maar eens een uitgebreide fotoshoot op poten zetten.

-
ErikS
Zozo... IK WIL OOK!
America... Damn, wat een prijzen daar ehh?
America... Damn, wat een prijzen daar ehh?
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
Bij een verblijf (wonen en werk) van minimaal een jaar, kun je de auto toch als inboedel mee terug nemen?
Erg gave auto
Zit je voor werk in de States?
Erg gave auto
Zit je voor werk in de States?
- MartijnGizmo
Een half jaar (186 dagen)in bezit en pas na een jaar en 1 dag in Nederland weer verkopen, maar idd erg gunstig, als verhuisboedel. Gefeliciteerd ermee!
- Jorik
De prijzen zijn redelijk absurd hier ja... heel vervelend hehe. Wat nog vervelender is dat de automarkt hier redelijk op z´n gat ligt, je kunt bij de dealer de meest belachelijke deals sluiten als je het een beetje goed aanpakt. Al heb ik de mijne particulier gekocht; ging slecht met de zaak, dus de auto moest eruit. En ik help nou eenmaal graag 
Zoals Martijn al zegt, auto moet inderdaad minstens een halfjaar in bezit zijn en aantoonbaar gebruikt zijn (ik geloof dat dat ergens rond de 6000km ligt). Maar dat zal geen probleem zijn. Ik hang tot februari hier rond; zit hier voor m'n opleiding.
En bedankt voor alle positieve reacties!
Zoals Martijn al zegt, auto moet inderdaad minstens een halfjaar in bezit zijn en aantoonbaar gebruikt zijn (ik geloof dat dat ergens rond de 6000km ligt). Maar dat zal geen probleem zijn. Ik hang tot februari hier rond; zit hier voor m'n opleiding.
En bedankt voor alle positieve reacties!