///M3 Supercharged GOES SWEDEN!!!!!! SOLD!!!!!!!!
Had een vreemde "bult" volgens de spuiter boven mn rechter wielkast... was mij nooit opgevallen maar die vakmannetjes zien alles..

Wordt dan kennelijk even snel verhit en heel snel af laten koelen, dan trekt ie weg...

Het standaard naatje wat tussen het achteraanzet zit en de carrosserie, daar zat een scheurtje in.. is orgineel een soort kitnaatje, dat begint vaak te scheuren na verloop van tijd.. meeste lui rammen dit vol met plamuur(net zoals mn vorige spuiter/prutser) en dan duurt het een paar weken en scheurt het weer en trekt er vocht in..
Die naad wordt eruitgehaald, staat gewoon strakker.. bij mij was er dus wat vocht ingekomen en was gaan roesten, is er dus uitgeslepen en is een nieuw stukje ingelast..

Heb vanavond nieuwe voorschermen gebracht, en die worden weer netjes uitgeklopt, ouwe waren niet echt geweldig meer.. dus nieuwe!
Aankomende Zaterdag is als alles wat meezit het las/plaatwerk gedaan en kan er de week erop geschuurd gaan worden.. 8)
Verder zijn het tankklepje strak gemaakt, dus die vingerbolling eruit gehaald , en het slot in de kofferbak wordt weggewerkt, zodat ik via een knopje in de auto mn kofferklep kan openen..
volgende week meer pics!
Wordt dan kennelijk even snel verhit en heel snel af laten koelen, dan trekt ie weg...
Het standaard naatje wat tussen het achteraanzet zit en de carrosserie, daar zat een scheurtje in.. is orgineel een soort kitnaatje, dat begint vaak te scheuren na verloop van tijd.. meeste lui rammen dit vol met plamuur(net zoals mn vorige spuiter/prutser) en dan duurt het een paar weken en scheurt het weer en trekt er vocht in..
Die naad wordt eruitgehaald, staat gewoon strakker.. bij mij was er dus wat vocht ingekomen en was gaan roesten, is er dus uitgeslepen en is een nieuw stukje ingelast..
Heb vanavond nieuwe voorschermen gebracht, en die worden weer netjes uitgeklopt, ouwe waren niet echt geweldig meer.. dus nieuwe!
Aankomende Zaterdag is als alles wat meezit het las/plaatwerk gedaan en kan er de week erop geschuurd gaan worden.. 8)
Verder zijn het tankklepje strak gemaakt, dus die vingerbolling eruit gehaald , en het slot in de kofferbak wordt weggewerkt, zodat ik via een knopje in de auto mn kofferklep kan openen..
volgende week meer pics!
Laatst gewijzigd door Paul op 08 feb 2009, 22:06, 2 keer totaal gewijzigd.
Ja idd Knot, ik heb het vorige proces van mn overspuitprojectje ook redelijk meegemaakt.. maar dit gaat echt een heeeeeeeeeeeel stuk precieser en netjeser en beter..Knot schreef:Wordt zeer netjes aangepakt als ik t zo zie en lees.. super man!
jongen is echt een vakmannetje en houdt niet eerder op dan dat ie super en de superstrak is..
Gaat echt heel mooi worden..
- frank de jonge
- Ravin ///M
THx..
Vandaag mn nieuwe gordels binnengekregen..
Sabelt en dan de 3" versies, kosten behoorlijk wat meer dan de normale smalle, maar zitten behoorlijk beter..

En tja het staat ook wel leuk natuurlijk
Achterschijven weer s opgezocht.. 320mm en daar moet ik nog even mee bezig.. moet nog een ring gedraaid worden om de handrem werkend te krijgen achter.. en dan kunnen die schatjes er ook onder.. is het weer een beetje in verhouding met de 330ers van de vooras..

Vandaag mn nieuwe gordels binnengekregen..
Sabelt en dan de 3" versies, kosten behoorlijk wat meer dan de normale smalle, maar zitten behoorlijk beter..
En tja het staat ook wel leuk natuurlijk

Achterschijven weer s opgezocht.. 320mm en daar moet ik nog even mee bezig.. moet nog een ring gedraaid worden om de handrem werkend te krijgen achter.. en dan kunnen die schatjes er ook onder.. is het weer een beetje in verhouding met de 330ers van de vooras..
Laatst gewijzigd door Paul op 08 feb 2009, 22:08, 3 keer totaal gewijzigd.
- MartijnGizmo
Zo vind je de auto meestal terug 1,5 uur nadat ie gejat is in Amsterdam-Zuid.[img:800:600]http://i15.photobucket.com/albums/a373/ ... 0pbmw1.jpg[/img]

Ziet er allemaal uit als vakwerk! Als je hem dan dit keer heel houdt, kan Lennart er eindelijk foto's van maken.

- Ar
- Auto: Prius
-
Mooi werk Paul...zijn geen halve maatregelenPaul schreef: Het standaard naatje wat tussen het achteraanzet zit en de carrosserie, daar zat een scheurtje in.. is orgineel een soort kitnaatje, dat begint vaak te scheuren na verloop van tijd.. meeste lui rammen dit vol met plamuur(net zoals mn vorige spuiter/prutser) en dan duurt het een paar weken en scheurt het weer en trekt er vocht in..

Dat naadje is overigens wel een indicatie om te kijken of je BMW van achteren in de kreukels heeft gelegen? Bij slecht opgelapte exemplaren zie je vaak dat deze naadjes dan ook weggewerkt zijn.
Bij jouw wagen geen issue natuurlijk...die is zo rigoureus aangepakt, maar bij een standaard BMW zonder naadjes...loop ik gelijk weg als die te koop staat.
Ben benieuwd hoor, maak er wat moois van!!
- MR M POWER
- MR M POWER
8)
nog even een heel goed filmpje gevonden die duidelijk de kleur laat zien...
Omdat er aardig wat wit in het recept zit , kleurt de auto op de randen vol in de zon, licht weg...echt metaalachtig, is het bewolkt dan is ie weer heeeeeel donker.
http://www.youtube.com/watch?v=mFsjOjK5 ... re=related
nog even een heel goed filmpje gevonden die duidelijk de kleur laat zien...
Omdat er aardig wat wit in het recept zit , kleurt de auto op de randen vol in de zon, licht weg...echt metaalachtig, is het bewolkt dan is ie weer heeeeeel donker.
http://www.youtube.com/watch?v=mFsjOjK5 ... re=related
-