SP in actie tegen kilometerheffing
- GTRene
heeft weinig met propaganda te maken, tis meer wat je voelt in je portemonnee...Geelhoed schreef:Ik werk niet voor de overheid, ik heb alleen voldoende sjoege om niet de propaganda van de BOVAG voor zoete koek te slikken.
Zei kunnen er wat aan doen door de gas prijs los te koppelen van de olie en de accijnzen te verlagen op de brandstof, zo simpel is het. :twisted:
- Peric
- Maus335i
Tsjah benzine. Onder Alaska ligt voor nog bijna 100 jaar olie (van horen zeggen) en onder de ijskappen van Groenland en de Noordpool moet ook nog enorm veel olie liggen. Probleem is alleen dat het lastig op te boren is 
Feit blijft in ieder geval dat de olieprijs nu 115,44 noteert, een -2,82% mutatie vandaag en dat willen we vaker zien!
En een SP die een belastingmaatregel tegenwerkt is voor mij ongeloofwaardig.

Feit blijft in ieder geval dat de olieprijs nu 115,44 noteert, een -2,82% mutatie vandaag en dat willen we vaker zien!
En een SP die een belastingmaatregel tegenwerkt is voor mij ongeloofwaardig.
- Maus335i
- Maus335i
-
Ha, die Geelhoed;
"het was geen kwartje, het was voor benzine 8,3 cent en voor diesel 3.18 cent"
Die bewering heb je al eerder gedaan, maar toen vergat je voor het gemak even de Euro. Dat plus de BTW maakt wel degelijk 25(gulden-)cent. Neemt niet weg dat ik het op zich met je eens ben dat de benzine in ons land macroeconomisch gezien niet te duur is. Zolang we nog massaal met gemiddeld niet voor 30% bezette auto's in de file gaan staan en de motor bij geopende bruggen lekker laten draaien zal het wel loslopen. Bovendien maken autobrandstoffen nu percentueel gezien een kleiner deel uit van het gezinsbudget dan pakweg twintig, dertig jaar geleden. Punt is dat we inmiddels veel meer andere shit erbij hebben gekregen om ons geld op stuk te slaan....
"het was geen kwartje, het was voor benzine 8,3 cent en voor diesel 3.18 cent"
Die bewering heb je al eerder gedaan, maar toen vergat je voor het gemak even de Euro. Dat plus de BTW maakt wel degelijk 25(gulden-)cent. Neemt niet weg dat ik het op zich met je eens ben dat de benzine in ons land macroeconomisch gezien niet te duur is. Zolang we nog massaal met gemiddeld niet voor 30% bezette auto's in de file gaan staan en de motor bij geopende bruggen lekker laten draaien zal het wel loslopen. Bovendien maken autobrandstoffen nu percentueel gezien een kleiner deel uit van het gezinsbudget dan pakweg twintig, dertig jaar geleden. Punt is dat we inmiddels veel meer andere shit erbij hebben gekregen om ons geld op stuk te slaan....