Alle (on)zin over Hybride !
- GTRene
Ik kreeg f terug een mail van Tesla...nog steeds duur, maar wel leuk.
Hi Tesla Enthusiast,
Be the first to own a special edition Tesla Roadster in Europe!
Tesla Motors has announced limited availability of a special “Signature Edition” euro-spec Tesla Roadster. Only 250 of these limited edition cars will be delivered across Europe in 2009 beginning April, 2009. Reservations are being accepted now: contact Tesla at +1-650-413-6200 or by email at eurosales@teslamotors.com.
This limited run of 250 cars is priced at €99,000 (excluding VAT and other taxes) for a fully loaded, uniquely appointed car. Pricing for a fully loaded US edition 2009 Tesla Roadster has been announced at $122,000.
You will have the opportunity to see the Tesla Roadster on display for the first time in Europe at the Top Marques Monaco event from April 24-27. Join us there to take a close look at the cars, introduce yourselves, and reserve your own special “Signature Edition” euro-spec Roadster.
We are looking to fill our events calendar for Europe and will continue to let you know where you can find the Tesla Roadster on display in Europe in the future.
Find more information about the exclusive “Signature Edition” European-spec Tesla Roadsters on our website at www.teslamotors.com/eu.
Vice President Sales, Marketing and Service Darryl Siry talked about offering the Tesla Roadster in Europe on our blog.
We look forward to seeing you in Europe!
--------------------------------------------------------------------------------
Hi Tesla Enthusiast,
Be the first to own a special edition Tesla Roadster in Europe!
Tesla Motors has announced limited availability of a special “Signature Edition” euro-spec Tesla Roadster. Only 250 of these limited edition cars will be delivered across Europe in 2009 beginning April, 2009. Reservations are being accepted now: contact Tesla at +1-650-413-6200 or by email at eurosales@teslamotors.com.
This limited run of 250 cars is priced at €99,000 (excluding VAT and other taxes) for a fully loaded, uniquely appointed car. Pricing for a fully loaded US edition 2009 Tesla Roadster has been announced at $122,000.
You will have the opportunity to see the Tesla Roadster on display for the first time in Europe at the Top Marques Monaco event from April 24-27. Join us there to take a close look at the cars, introduce yourselves, and reserve your own special “Signature Edition” euro-spec Roadster.
We are looking to fill our events calendar for Europe and will continue to let you know where you can find the Tesla Roadster on display in Europe in the future.
Find more information about the exclusive “Signature Edition” European-spec Tesla Roadsters on our website at www.teslamotors.com/eu.
Vice President Sales, Marketing and Service Darryl Siry talked about offering the Tesla Roadster in Europe on our blog.
We look forward to seeing you in Europe!
--------------------------------------------------------------------------------
- Hendrik Kinderman
- Michel P
- RobS
- Michel P
- Macboy
- Fabian
Tegenhanger was een dikke volle 118d geweest. Maar 125 Euro bijtelling ipv 370 Euro bijtelling gaf mij pas echt de doorslag. Milieu kiss my ass :twisted:Rico v Velzen schreef:gek genoeg krijgen al die hybride rijders hiero van mij credits MITS ze het doen voor hun eigen portomonnee en niet voor het millieu![]()
En die Hybride is dadelijk eigenlijk nagenoeg luxer uitgerust dan de 118d anders was geweest.....EN heeeeeeerlijk met een automaat cruisen. Kan niet wachten, wordt gek van het roeren in mn Corsa 1.2 nu

- Francisco
dit staatje bracht mij tot het lumineuze idee van een civic hybrid
netto kosten per jaar
renaultsport 175 pk Euro 3623,-
civic hybrid Euro 392,-
Das ruim 3200 euri per jaar in de zak ten opzichte van een leuke diesel leasert a 36k. d.w.z. gratis jahreskarte+setjes semi slicks en regenbanden en remblokken voor een jaar.
In de civic hybrid relaxed naar de Ring en genieten maar.
Ik verwacht em in juli. Kan niet wachten. Ding is een Zen achtige auto zo stil en relaxed.
netto kosten per jaar
renaultsport 175 pk Euro 3623,-
civic hybrid Euro 392,-
Das ruim 3200 euri per jaar in de zak ten opzichte van een leuke diesel leasert a 36k. d.w.z. gratis jahreskarte+setjes semi slicks en regenbanden en remblokken voor een jaar.
In de civic hybrid relaxed naar de Ring en genieten maar.
Ik verwacht em in juli. Kan niet wachten. Ding is een Zen achtige auto zo stil en relaxed.
- Ravin ///M
- RobS
GefeliciteerdMichel Pol schreef:Ash Gray Prius besteld, eind juli rijden.
Michel
Mooi kleurtje!
[img:660:495]http://www.toyota-europe.com/media/glob ... 737712.JPG[/img]
Ik heb voor deze gekozen
[img:660:495]http://www.toyota-europe.com/media/glob ... 6ce5c6.JPG[/img]
- HansD
Check. Nog niet besteld maar de kans is zeer groot dat de volgende leaser een hybrid wordt (civic) vanwege bovenstaande reden. Rekensommetjes zijn hierboven al gepost.gek genoeg krijgen al die hybride rijders hiero van mij credits MITS ze het doen voor hun eigen portomonnee en niet voor het millieu
- Francisco
Mini Cooper D is zeker leuke auto. Echter valt niet onder de 14% bijtelling maar 25%. En met wat opties zit je denk ik toch snel aan een mini van rond de 28K. Bespaar je weinig mee.
En ik zie ons niet met een mini naar oostenrijk rijden met ski's.
Met de civic is het geen straf om hier en daar een bochtje te pakken hoor. Je moet alleen een wat langere aanloop nemen
En ik zie ons niet met een mini naar oostenrijk rijden met ski's.
Met de civic is het geen straf om hier en daar een bochtje te pakken hoor. Je moet alleen een wat langere aanloop nemen

- Stéphane
@Pol: Over 24h, die Civic hybrid heeft vorig jaar ook meegedaan met de 24h en gewoon goed uitgereden
Voor mij zou de keuze nu ook voor de besparing zijn. Bovendien is een automaat in de file zeker ook prettig. Heb het nu ook in de roadster en wat mij betreft ideaal. Ruimte erbij zou ik nu ook prettig vinden. Maar ik moet nog even wachten

Voor mij zou de keuze nu ook voor de besparing zijn. Bovendien is een automaat in de file zeker ook prettig. Heb het nu ook in de roadster en wat mij betreft ideaal. Ruimte erbij zou ik nu ook prettig vinden. Maar ik moet nog even wachten

- Arthur
- Auto: Nr.51
Ik kan de Prius of Civic niet zien als vervanger van mijn huidige auto.
Tuurlijk, het gaat van A naar B voor minder geld.
Maar verder heb ik er 0,0 mee.
En ik heb het dan niet over DF.
Voorlopig zal ik zo'n ding niet overwegen.
M'n volgende auto mag best iets goedkoper rijden dan de huidige maar dan heb ik wel andere alternatieven.
Weliswaar duurder dan die hybrides hier maar dat heb ik er wel voor over.
Wil men echt succes hebben dan moet er een hybride komen in de klasse van de Mazda6, Frod Mondeo, VW Passat etctec.
Kan ook zijn dat ik al die tijd onder een steen heb gelegen maar ik ken ze niet.
Tuurlijk, het gaat van A naar B voor minder geld.
Maar verder heb ik er 0,0 mee.
En ik heb het dan niet over DF.
Voorlopig zal ik zo'n ding niet overwegen.
M'n volgende auto mag best iets goedkoper rijden dan de huidige maar dan heb ik wel andere alternatieven.
Weliswaar duurder dan die hybrides hier maar dat heb ik er wel voor over.
Wil men echt succes hebben dan moet er een hybride komen in de klasse van de Mazda6, Frod Mondeo, VW Passat etctec.
Kan ook zijn dat ik al die tijd onder een steen heb gelegen maar ik ken ze niet.