Droogrijden
- wooter
- Casper
- Ahmed
- Knot
Naja, ik zou t zo brengen als.."Was aan het droogrijden om de auto na een wasbeurt netjes te krijgen" Geloven ze dat niet, smoes blabla.. "Denk je dat ik voor mn lol in dit hok 160 ga rijden, het is dat t moet, als ik hard wil gaan pak ik de motor wel".Dennis Cavallino schreef:Droogrijden doe ik ook weleens, werkt nooit echt goed, maar is wel leuk. Ik zou het alleen nooit als smoes gebruiken, komt zo dom over.
-
Te hard is te hard. Maar heren agenten vinden het, in het geval wat jij noemt (de Cayman S), altijd leuk om zulke auto's aan te houden.
Laatst konden ze ook kiezen. Er reden 3 auto's te hard. Een Golfje, en de twee F430's. Drie keer raden welke ze volgen? Natuurlijk de Ferrari's!
En om dan even daar een excuses voor te geven zeggen ze als ze de Golf kwijt raken: 'Die krijgt thuis wel een bon opgestuurd'.
Maargoed, 190 is wel wat overdreven voor droogrijden.
Laatst konden ze ook kiezen. Er reden 3 auto's te hard. Een Golfje, en de twee F430's. Drie keer raden welke ze volgen? Natuurlijk de Ferrari's!
En om dan even daar een excuses voor te geven zeggen ze als ze de Golf kwijt raken: 'Die krijgt thuis wel een bon opgestuurd'.
Maargoed, 190 is wel wat overdreven voor droogrijden.

- Macboy
- GTRene
betraptTom schreef:nooit 2 foto's op een dag posten in het nsfw topic...... dan slaat Rene weer op hol

Auto wassen is niet m'n hobby, maar vind het zonde als ie echt vies is, dus doe het wel om de paar weken, ik rij toch weinig.
Auto afdrogen heb ik helemaal een hekel aan, vandaar dat droogrijden, maar dan moet je nadien nog wel wat bijwerken (achterkant/spiegels en velgen) dus misschien toch maar eens ooit zo'n wonderzeem halen...alhoewel je daar je velgen ook niet snel mee droogt ivm zwart afgeven? tis best rotspul.
- Hendrik Kinderman
bij men werk was ik de auto, spoel hem ruigweg af, zodat er nog een heel klein laagje zeep+water opblijft. Dan kun je hem met een trekker ruigweg droog maken, en het laat verder geen strepen oid achter
Ook druppels heb je geen last van, en de volgende keer is (bij mij in ieder geval) de auto makkelijker schoon te maken 
Soms heb je nog wel dat op de ruiten een drupje blijft zitten, maar dit valt ook nog behoorlijk mee

Soms heb je nog wel dat op de ruiten een drupje blijft zitten, maar dit valt ook nog behoorlijk mee
- Gerbrand op 't Ende
Heb tot kort geleden ook altijd Water magnet van Meguiar's gebruikt. Na een tijdje is de werking er goed uit. Na direct de auto te gewassen hebben een keer er mee over en wringen maar.
Maar goed dat er alternatieven zijn welke minder kosten. Zymöl Towel (2 pack) kost 24.98 en de Chamois slechts 15,-.
Maar goed dat er alternatieven zijn welke minder kosten. Zymöl Towel (2 pack) kost 24.98 en de Chamois slechts 15,-.
-
Kijk dit onrechtvaardigheid:Ahmed schreef: Goed > ja
Snel > hangt ervan af hoeveel water er nog op je auto zit
Uitwasbaar > ja
Wel ff 25euro voor een doekje....
http://www.meguiars.com/estore/product_ ... onID=23101
Laatst gewijzigd door Xave30 op 24 apr 2008, 16:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- Macboy
-
Nog beter 8)Ahmed schreef:Precies! 8)wooter schreef:Prutsers!
Plaatje WatermagnetGoed > jaGTRene schreef:wat, is dat goed en snel en uitwasbaar of ? ideaal of? en snel...?
Snel > hangt ervan af hoeveel water er nog op je auto zit
Uitwasbaar > ja
Wel ff 25euro voor een doekje....
[img:150:129]http://www.lekocarhifi.nl/contents/media/mic_721-1.jpg[/img]
Is droogdoek van Chemical Guys... (Miracle Dryer) á € 17,50.
De watermagnet verliest het er dik van!!! Mijn watermagnet is gedegradeerd naar velgenpoetser

Super zacht... Droogt sneller, uitwasbaar, pluist niet, en kan 3 auto's achter elkaar drogen (zonder uit te wringen)...
En nee, heb der geen aandelen in

- Gerbrand op 't Ende
info@zymolnederland.nl voor de Zymöl producten.
voor Chemical Guys kun je naar carclean.nl gaan. hebben een groot assortiment.

voor Chemical Guys kun je naar carclean.nl gaan. hebben een groot assortiment.
-
Carclean verkoopt sinds kort geen Chemical Guys meer...
Miracle Dryer is te bestellen via:
www.lekocarhifi.nl
(dan Chemical Guys kiezen)
Top bedrijf / service overigens!

Miracle Dryer is te bestellen via:
www.lekocarhifi.nl
(dan Chemical Guys kiezen)
Top bedrijf / service overigens!