DF in het DSC?

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
DownforceJitse

Bericht door DownforceJitse » 23 apr 2008, 16:34

Hans GP1630 schreef:
Jan Ozephius schreef:
Cor Dame schreef:Hoe ging het eigenlijk met het racen zelf :?: :?: :?:

Gr.

Cor
Het ging best aardig met Jitse. Vrijdag als 2 de van de 4 Mini's gekwalificeerd. Zaterdag in de regen 2 de gefinished. Zondag op droog 3 de. Voor zijn allereerste races ooit is dat absoluut niet verkeerd. Meindert van Buuren coacht hem en was erg tevreden over z'n debuut: "Hij is uit het goede hout gesneden.". Dat is heel leuk om te horen. Er is dus hoop!
Tijdens de Pinksterraces op CPZ de volgende ronde. Ik kan niet wachten. :wink:

Voor wie nog aspiraties heeft hier: er zijn nog stoeltjes vrij bij M7racing. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Stuur me even een pb tje of neem rechtstreeks contact op met Dick van Raak (teameigenaar van M7racing).

:D :D :D :D :D
Hey Jan, doe de groeten aan Dick!
Dick rijd ook een echte MINI, de Works GP 8)
Supergaaf Jitse! succes in zandvoort!

Bedankt hans,
Je kan natuurlijk altijd komen kijken, koffie staat klaar!!!

Roy

Bericht door Roy » 23 apr 2008, 16:40

Kan hij nou komen kijken en staat de koffie nou klaar, of niet? Is me nog niet helemaal duidelijk.

:lol:

EDIT: Was een reactie op 3x dezelfde post onder elkaar

DownforceJitse

Koffie

Bericht door DownforceJitse » 24 apr 2008, 15:01

Beiden denk ik :D

Peter-Paul

Bericht door Peter-Paul » 24 apr 2008, 23:10

jitse villeruis schreef:
Peter-Paul Haars schreef:Top!!!!, Zaterdag avond hoogst persoonlijk de stickers aan Jitse mogen overhandigen. Zondag helaas weinig gezien i.v.m. een maag die een beetje overstuur was door niet gare chicking wings :evil:
Lag het aan de chicken wings :wink: ?!?!?!? of is het nog gezellig geworden?
Combinatie van .. :P

Hans R
Auto: Jeep Rubicon

Bericht door Hans R » 25 apr 2008, 10:30

Het is altijd jammer dat het zo belachelijk druk is tijdens de pinksterraces anders was ik zeker komen kijken.. tenzij jij en Dick een kaartje voor me hebben :wink:

Hielke

Bericht door Hielke » 25 apr 2008, 10:39

jitse villeruis schreef:Het is allemaal een erg leuke ervaring!!! zeker aan te raden.

Er rijden alleen een paar clio's mee die zijn niet bij te benen :evil: , scheelt 12 sec. op een rondje!!! of hun te veel vermogen, of wij te weinig/zwaar.

Wie zien het wel op zandvoort.

En natuurlijk in frankrijk :D .
Wat heb je met die wetenschap gedaan Jitse? Want op deze manier heb je 2 of 3 concurrenten (Mini rijders) die samen met jou helemaal achteraan rijden. Waar zie je de toegevoegde waarde tov een DF circuitdag?

DownforceJitse

Bericht door DownforceJitse » 25 apr 2008, 11:28

Hopelijk kom dat vanzelf met een paar goede aanpassingen

DownforceJan

Bericht door DownforceJan » 25 apr 2008, 11:28

Hielke schreef:
jitse villeruis schreef:Het is allemaal een erg leuke ervaring!!! zeker aan te raden.

Er rijden alleen een paar clio's mee die zijn niet bij te benen :evil: , scheelt 12 sec. op een rondje!!! of hun te veel vermogen, of wij te weinig/zwaar.

Wat heb je met die wetenschap gedaan Jitse? Want op deze manier heb je 2 of 3 concurrenten (Mini rijders) die samen met jou helemaal achteraan rijden. Waar zie je de toegevoegde waarde tov een DF circuitdag?
Hielke, ik begrijp je punt. Wie niet waagt die wint zo wie zo niet. We weten nu eenmaal niet alles van tevoren, maar leren (en schakelen :wink: ) snel. We hebben vanmiddag een bespreking met de teamleiding. Dat komt best voor elkaar. Tijdens de Pinksterraces moet het geregeld zijn anders zoeken we gewoon een andere auto. Elke tip hieromtrent is welkom.............

Hielke

Bericht door Hielke » 25 apr 2008, 11:32

Heel verstandig en wijs Jan.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 25 apr 2008, 19:56

Hielke schreef:Heel verstandig en wijs Jan.
Ja, dat vind ik nou weer niks voor Jan :mrgreen: :wink:

dick50

Bericht door dick50 » 25 apr 2008, 20:06

Jan Ozephius schreef:
Hielke schreef:

Hielke, ik begrijp je punt. Wie niet waagt die wint zo wie zo niet. We weten nu eenmaal niet alles van tevoren, maar leren (en schakelen :wink: ) snel. We hebben vanmiddag een bespreking met de teamleiding. Dat komt best voor elkaar. Tijdens de Pinksterraces moet het geregeld zijn anders zoeken we gewoon een andere auto. Elke tip hieromtrent is welkom.............

Jan, er zijn nog teams die een (2e) stoeltje vrij hebben

Peter-Paul

Bericht door Peter-Paul » 25 apr 2008, 20:22

DownforceJan

Bericht door DownforceJan » 28 apr 2008, 20:29

dick50 schreef:
Jan Ozephius schreef:
Hielke schreef: Wat heb je met die wetenschap gedaan Jitse? Want op deze manier heb je 2 of 3 concurrenten (Mini rijders) die samen met jou helemaal achteraan rijden. Waar zie je de toegevoegde waarde tov een DF circuitdag?

Jan, er zijn nog teams die een (2e) stoeltje vrij hebben
Dick, volgens mij wel. Zo wie zo heeft www.m7racing.nl nog Mini's in de aanbieding. Wordt best serieus aangepakt daar. Ook Dick van Elk doet zijn best om de SP2-klasse tot een succes te maken.

Plaats reactie