niemand doet iets fout toch? ik geef niemand de schuld ofzo...
volgens mij rijd ie gewoon zoveel mogelijk rechts, en voor die bocht moet je gewoon NIET inhalen anders dan dat je duidelijk ziet die gaat van zijn gas af of zet zijn knipper aan...
ik vind dat die bmw raar remt, ik heb nog meer beelden maar daar schieten we toch niets mee op, meerdere bmw apparaten remden in mijn visie te vroeg en veel te veel slepend, dat moet niet volgens mij. Kort en hevig remmen.
Als je zelf met iemand lekker aan het racen bent, tis nog steeds vrijrijden he leonard, dan moet je geen dingen doen die niet kunnen, en als ik dit schrijf dan houd ik er tuurlijk rekening mee dat ook mij dat veel te vaak is overkomen in de afgelopen e30 beuk race
en nogmaals daar uitremmen door iemand die er toch wel een autolengte achterzit en wij die normaal pas remde bij 50 meter, ik zou zoiets niet doen, wacht een bocht en haal lekker op power in op het rechte stuk...
thanks Hugo, vroeger ook een 325 gehad maar was niet ons ding...
viel ons mee dat we niet teveel geluid maakte. (gelukkig maar)
Qua remmen, heb de meeste beelden is bekeken en ik rem echt op ik denk 50/60 meter hoor, tuurlijk ik ben lichter maar heb de remmen express goed voor elkaar, omdat we wisten dat het zwaar zou zijn voor de remmen, dat weten de e30 mannen toch ook hoop ik
Misschien dat Dick nog een leuke set heeft liggen
Wij kunnen dat niet betalen, en zou ook niet in 15 inch wiel passen, maar rijden met standaar oem brembo schijven zonder groeven/gaten etc met 25 cm schijf en ds3000 blokken en omvlochten remleidingen en 5.1 en koeling uit bumper en metalen kappen weg, remt super, tis mijn inziens het belangrijkste aan een racer.
ralph